آزاد شوید و استقلال خود را از Sugar Today اعلام کنید


حذف قند از رژیم غذایی موضوعی است که شما می شنوید که به چند دلیل مهم در اینجا زیاد در مورد آن صحبت می کنم. اول از همه، بازدیدکنندگان جدیدی می‌گیرم که قبلاً هرگز به اینجا نرفته‌اند، و بنابراین اغلب برای آنها مفهوم جدیدی است. از آنجایی که این یکی از پایه های رویکرد من برای بهینه سازی سلامت و تندرستی است، باید آن را به طور مکرر به تازه واردان ارائه دهم.

ثانیاً، برای بسیاری از خوانندگان وفادار من، تأثیر جدی بر سلامتی ناشی از مصرف شکر نیز مفهوم جدیدی است و برای بسیاری از افراد، پذیرش مفاهیم جدید دشوار است. مفاهیم جدید اغلب با اولین باری که کسی آنها را می شنود کنار گذاشته می شود. غالباً قبل از اینکه یک مفهوم جدید برای کسی کلیک کند، چندین مواجهه با یک مفهوم جدید لازم است، یا آنها می توانند حقیقت را در آن ببینند و مایل به ایجاد تغییرات لازم در رژیم غذایی باشند.

حتی وقتی کلیک می‌کند یا فکر می‌کنند درست است، بیشتر جامعه چیز دیگری به آنها می‌گویند، بنابراین به خودشان یا اطلاعاتی که می‌خوانند شک می‌کنند و دوباره در انکار جامعه گرفتار می‌شوند. این فقط راحت تر است که با جریان حرکت کند.

حذف قند از رژیم غذایی مستلزم برنامه‌ریزی مجدد ذهن و رهایی از شستشوی مغزی و شرطی‌سازی است که در طول عمر با آن بزرگ شده‌ایم. این برنامه ریزی مجدد تا حد زیادی با قرار گرفتن مکرر در معرض ایده جدید انجام می شود.

آخرین، اما نه کم اهمیت، تغییر یک فرآیند است. حتی زمانی که شخصی می‌خواهد از خوردن شکر دست بکشد، معمولاً انجام آن کار به زمان نیاز دارد و قبل از رسیدن به هدف، هرازگاهی چند قدم به عقب بر می‌گردد. این همه طبیعت انسان است. بنابراین، اگر شما یکی از خوانندگان وفادار من هستید، و فکر می کنید “اوه او دوباره می رود”، می خواستم به شما اطلاع دهم که روشی برای دیوانگی من وجود دارد.

دلیل تاکید من بر حذف قند از رژیم غذایی ساده است. بسیاری از مردم نمی دانند که چگونه این یک قدم می تواند چنین تأثیر قابل توجهی بر سلامت جسمی، روانی و معنوی آنها بگذارد. در زندگی خودم، این تنها قدرتمندترین تغییری بود که تا به حال ایجاد کردم و یک نقطه عطف بزرگ بود. این من را قادر ساخت تا بر چندین دهه حملات اضطرابی ناتوان کننده، افسردگی، اعتیاد به مواد مخدر و الکل، بی ثباتی قند خون، پرخوری اجباری و بسیاری موارد دیگر غلبه کنم.

با توجه به اینکه هزینه های مراقبت های بهداشتی در پشت بام است و بسیاری از مردم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، این یک روش بسیار قدرتمند برای خودمراقبتی است که هیچ هزینه ای برای شما ندارد و نیازی به مراجعه به پزشک ندارد. هیچ چیز قدرتمندتر از این وجود ندارد.

اگرچه ترک عادت شکر فواید کوتاه مدت و بلندمدت دارد و برخی از فواید ممکن است مورد توجه قرار نگیرند، اما معمولاً می‌توانیم شاهد بهبودهای فوری در زمینه‌هایی مانند بهبود خلق‌وخو، اضطراب کمتر، تنش و استرس، تفکر شفاف‌تر، تقویت سیستم ایمنی باشیم. و از بین بردن میل به قند و کربوهیدرات.

اعلام استقلال شما از شکر می تواند منجر به آزادی بیشتر در شرایط زیر شود: اختلالات اضطرابی، اختلالات خود نامی، سردرد یا میگرن، آکنه، روده تحریک پذیر، کرون، ام اس، آسم، افسردگی، پارانویا، آرتریت، بیش فعالی، تمرکز، حل مشکل، هیپوگلیسمی. قند خون، کلسترول، فشار خون، خستگی آدرنال، حافظه، عدم تعادل هورمونی، اعتیاد، اعتیاد به الکل، عفونت ها، حساسیت های غذایی، دردهای رایج، تحریک پذیری، خستگی مزمن، PMS، پرخوری اجباری، چاقی یا مدیریت وزن، دیابت نوع 2، بی خوابی، از دست دادن انرژی، رشد بیش از حد کاندیدا، SIBO، تسلط سمپاتیک، مقاومت به انسولین و بسیاری موارد دیگر.

شما عملکرد بهتر مغز را تجربه خواهید کرد و سیستم ایمنی، دستگاه گوارش، سیستم متابولیک، سیستم عصبی و سیستم قلبی عروقی قوی تر و سالم تری خواهید داشت.

از سوی دیگر، بسیاری از مردم می دانند که نباید شکر بخورند، اما به نظر می رسد که نمی توانند در برابر قدرت فریبنده آن مقاومت کنند. دلیل اینکه مردم به شدت برای حذف قند از رژیم غذایی مبارزه می کنند، این است که با اعتیاد قدرتمندی دست و پنجه نرم می کنند. شکر یک داروی اعتیاد آور است که ذهن را تغییر می دهد.

درست مانند اعتیاد به الکل و مواد مخدر، غلبه بر اعتیاد به شکر و میل به شکر یک کار پیچیده و چند وجهی است. برای موفقیت باید به هر یک از این جنبه ها پرداخت. با این حال، هنگامی که به دست آوردید، فواید زیادی خواهید داشت و می توانید از آزادی تازه یافته خود لذت ببرید.

برای اینکه بتوانید در زندگی خود در اعلام استقلال خود از شکر موفق باشید، باید به منابع کافی برای رسیدن به هدف مجهز باشید، این دقیقاً همان چیزی است که در “کتاب ابزار اعتیاد به شکر امروز را بشکنید” پیدا خواهید کرد. با این ابزارها می توانید بر هوس های خود غلبه کنید و نبرد با شکر را برای همیشه به پایان برسانید.

صرف نظر از اینکه با کدام وضعیت سلامتی روبرو هستید، با ایجاد این یک تغییر ساده در رژیم غذایی خود نمی توانید اشتباه کنید. امروز استقلال خود را از شکر اعلام کنید و به سمت سطح بالاتری از سلامت حرکت کنید.