تغییر دفتر خانه شوهر – Fraiche Living


من به دفتر شوهرم چارلز تازه کردن بسیار مورد نیاز را دادم! این فضای کاری عالی و پیچیده برای او است. وقت آن است که به شما نشان دهم دفتر خانه شوهرم را تغییر دهید!

چارلز (شوهر من) بخشی از زمان را از خانه کار می کند و به فضای کاری کاربردی تری نیاز داشت – فضایی که در واقع می خواست در آن وقت بگذراند و به سادگی: مکانی برای خودش! خوب، اثبات در پودینگ است… او اساساً در این اتاق زندگی می کند. این فضا مخفیگاه شوهر عالی است – متاسفم، منظورم OFFICE است!

من عاشق قبل و بعدش هستم، نه؟! فضا واقعاً از «بلا» به «زیبا» شد!

من در واقع به چارلز اجازه دادم که رهبری رنگ این فضا را بر عهده بگیرد. منظورم این است خود پس از همه، فضا، و با تمام زمانی که او در آنجا سپری می کند، مطمئن شود که آن را دوست دارد یک امر ضروری است! با Battleship Grey by Behr (N360-4) رفتیم.

تمام مبلمان این فضا از Urban Barn است! من با قطعات مردانه تر برای او رفتم و رنگ های چوبی تیره، حصیری، چرم را آوردم.

برنامه غذایی میز فریچه

همه چیز در جزئیات است، و برخی از دکوراسیون شخصی برای هر فضای اداری ضروری است. اگر همین الان به دفتر من می رفتی، با عکس هایی از کسانی که بیشتر دوستشان دارم استقبال می شد! برای این فضا، من برخی از عکس های خانوادگی مورد علاقه مان را قاب کردم تا در چند مکان مختلف نمایش داده شود. من همچنین مقداری گرما (بسیار مورد نیاز) را با یک قالیچه، چند گیاه مصنوعی (من عاشق گیاهان زیتون هستم؛ برای فضایی با نور کم عالی است) و هم یک چراغ روی زمین و هم یک چراغ رومیزی اضافه کردم، زیرا نور بالای سر وجود ندارد. من همچنین در جعبه یادگاری او یک اسپریتزر عتیقه و چند کتاب قدیمی از پدرش پیدا کردم. فوق العاده دنج و احساسی.

من به دفتر شوهرم چارلز تازه کردن بسیار مورد نیاز را دادم!  این فضای کاری عالی و پیچیده برای او است.  زمان تغییر دفتر خانه شوهرم فرا رسیده است!

من به سمت خود مرد رفتم تا اسکوپ را بگیرم. در اینجا چیزهای مورد علاقه او در مورد فضا آورده شده است:

  • نوار: ما از یک کابینت عصایی به عنوان پیچ و تاب روی گاری بار استفاده کردیم تا هم فضای مخفی عالی و هم فضایی قابل استفاده برای نمایش چند عکس و البته بطری ویسکی مورد علاقه اش به او بدهیم!
  • صندلی چرمی گوشه ای راحت: این صندلی الهام بخش کل فضا بود، کاملا صادقانه. اگر فضای لازم برای انجام این کار را دارید، اضافه کردن یک صندلی اضافی راحت در دفتر کار خانگی شما فضایی دوست‌داشتنی را فراهم می‌کند تا بتوانید در طول روز همه چیز را برای خود یا شخصی که برای بازدید از آن توقف می‌کند، تغییر دهید. مثل من، در طول روز از شوهرم چک می کنم.
  • رنگ دیوار: اگر من را می شناسید، می دانید که 99.9 درصد خانه من BM Simply White است. چارلز Battleship Grey by Behr (N360-4) را انتخاب کرد و من آن را دوست دارم! وقتی او شروع به پوشیدن آن کرد تقریباً دچار حمله قلبی شدم، اما اکنون رسماً وسواس دارم.

من در واقع از چارلز پرسیدم که در مورد این تغییر چه چیزی را تغییر خواهد داد، که او پاسخ داد: قفسه های شناور و فضای ذخیره سازی بیشتر! آه و یک گذرگاه مخفی به یک غار پنهان. درست. بنابراین، شما آن را در اینجا شنیدید مردمی! ذخیره سازی را فراموش نکنید (همه ما مقدار “مواد” خود را دست کم می گیریم).

به دنبال محتوای بیشتر برای رنوی خانگی هستید؟! برای شما خوش شانس، من مقدار زیادی دارم. در اینجا برخی از وبلاگ های برتر من وجود دارد:



منبع