روز دوم: فیرمونت شاتو ویستلر


به روز دوم هدایای تعطیلات فرایچه من خوش آمدید! امروز بریم یه سفر به ویستلر بی سی، درسته؟! برای برنده شدن 2 شب اقامت در قصر زیبای Fairmont Chateau Whistler به ارزش 2400 دلار وارد شوید!

من و خانواده ام این مکان را دوست داریم و سالانه برای تولدم از این مکان دیدن می کنیم! من بسیار خوشحالم که یکی از شما هم می توانید این جادو را تجربه کنید – به خصوص طلای Fairmont هتل سطح بعدی تجربه، با امکانات پیشرفته، اقامتگاه های لوکس، غذاهای شگفت انگیز و دربان شخصی. در هر زمانی از سال رویایی است و مکان مناسبی برای استراحت و استراحت پس از یک روز پرماجرا کاوش است. برای نحوه ورود به پیمایش ادامه دهید!

ما عاشق گذراندن وقت در ویسلر هستیم و Fairmont Chateau Whistler برنده جایزه چیزی جز شگفت انگیز نیست. رستوران های باورنکردنی، مناظر کوهستانی مجلل، اتاق های تازه بازسازی شده، و من را در استخر و اسپا شروع نکنید. Fairmont Gold آنها مرتفع ترین و بی دردسرترین راه برای سفر است و چه لذتی! یک دربان خصوصی و شامل صبحانه قاره‌ای رایگان، کاناپه، خوراکی‌های شیرین آخر شب، و بار آنر با سرویس‌های سلف‌سرویس با مشروبات الکلی و کوکتل‌های خاص….چنین رویایی! به علاوه، کارکنان و خدمات مشتری کاملاً در سطح جهانی هستند. آنها واقعاً به شما احساس می کنند که در خانه هستید و در عین حال به خانواده سلطنتی علاقه دارید.

کوه ها صدا می زنند! برای برنده شدن 2 شب اقامت در اتاق طلایی مجلل Fairmont Chateau Whistler با ارزش 2400 دلار کانادا وارد شوید!

معتبر: 16 ژانویه 2024 تا 14 دسامبر 2024. تاریخ خاموشی: 15 دسامبر تا 15 ژانویه سالانه. 18-25 فوریه 2024; رویدادهای ویژه؛ و/یا دوره های قانونی/تعطیلات در سال 2024.

روز دوم: فیرمونت چیتو ویستلر

یک تشکر بزرگ از Fairmont Chateau Whistler برای این جایزه باورنکردنی! همگی موفق باشید. xo



منبع