ساندویچ گلابی بیکن چدار کبابی با پستو سیر سبز


افشاگری: Cabot Creamery برای حمایت مالی از این مسابقه دستور العمل، Recipe ReDux (متعلق به ReganMillerJones، Inc. و Teaspoon Communications) را جبران کرد. بنابراین ما واجد شرایط برنده شدن جوایز مرتبط با مسابقه نیستیم. نظرات بیان شده مربوط به خود ماست.

من فقط در رستوران‌ها طعم سیر سبز و سیر را چشیده‌ام، اما با الهام از خواهر استاد باغبانی‌ام و دستور ساده سس پاستا گوجه‌فرنگی و سیر، پاییز گذشته مقداری از سیرهای زیبای مادرشوهرم را کاشتم. درست است. در واقع، این مفهوم کاملاً مد شده است – به آن چیزی که نمی‌توانید پیدا کنید یا خرید آن بسیار گران است، می‌گویند.

درک من از تعاریف سیر سبز در مقابل سیر این است: سیر سبز شبیه پیاز سبز با برگ‌های سبز است که حدود 12 اینچ طول دارند و معمولاً حاوی پیاز جوان سفید مایل به بنفش است که به برگ‌ها متصل است. برگ‌های سیر، برگ‌های سیر بلند و اغلب پیچ خورده‌ای هستند که 2 تا 3 فوت کشیده می‌شوند و به لامپ متصل نیستند. کشاورزان پیازهای سیر را برش می‌دهند تا پیازهای سیر سالم تولید کنند که بعداً حفر و خشک می‌شوند تا سر سیر تولید شود.

سیر سبز در باغ سرناسیر سبز در باغ سرنا

نمی‌توانم صبر کنم تا سیر سبزم به شکل سیاه‌رنگ درآید. بنابراین من برگ های کوتاه تر را جدا کردم – اما لامپ را پشت سر گذاشتم تا کمی بیشتر رشد کند … زیرا من مزرعه سیر ندارم، اما فقط حدود 5 بوته سیر دارم! سوال این بود که با این برگ های سبز که به من هشدار داده شده است چه باید کرد که ممکن است کاملاً تند و بیش از حد باشد؟ پاسخ، البته این است که یک غذای راحتی نهایی درست کنید: ساندویچ پنیر کبابی. نتیجه: چدار کبابی، بیکن و گلابی با پستو سیر سبز.

از آنجایی که ما در مورد حمایت مالی از یک مسابقه دستور العمل اعضای ReDux، “برای شما جدید است” هیجان زده ایم – شامل پنیرهای کم چرب Cabot همراه با یک ماده جدید که هرگز با آن پخته نشده اید، من و Deanna در این پست با هم همکاری کردیم. او عکس های زیبایی از این ساندویچ خوشمزه گرفته است. او همچنین به من یادآوری کرد که چدار 75 درصد کم‌چرب Cabot، پنیر مناسبی برای پستو است، زیرا «رنده‌پذیری» عالی دارد، یعنی بهتر از اکثر چدارها رنده می‌شود به دلیل رطوبت کم‌تر، بنابراین جایگزینی عالی برای پنیر پارمزان است. ریز رنده شده

این ساندویچ بر اساس این یکی ساده از مجله Relish ساخته شده است. اما در طول یک ماه سازگاری های زیادی دریافت کرده است تا شام های خانوادگی آرامش بخشی را در خانه ما فراهم کند. می‌دانستم که می‌خواهم پستوی سیر سبز تازه درست کنم، بنابراین ساندویچ را هم یک آرایش سالم دادم. نتایج با گلابی تازه و چدار مغزدار که مکمل پستوی تند، سیر و گردو بود، خوشمزه بود. و کمی بیکن فقط طعم همه چیز را بهتر می کند.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

  • برای پستو:
  • 3 شاخه های سیر سبز، ورقه شده
  • 1/4 فنجان پنیر چدار کابوت با چربی 75 درصد کاهش یافته
  • 1/4 فنجان گردو
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک دریا یا نمک کوشر
  • فلفل سیاه تازه آسیاب شده
  • 23 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  • برای ساندویچ:
  • 4 ورقه های بیکن، پخته شده تا زمانی که آماده شود (در مایکروویو روی دستمال کاغذی برای تمیز کردن سریع)
  • 3 اونس پنیر چدار کابوت 75 درصد کم چرب، رنده شده
  • 1 گلابی نرم رسیده، هسته گرفته و نازک برش داده شده است
  • 8 نان سبوس دار را برش می دهد
  • 1 قاشق غذاخوری کره شور کابوت


  1. سیر سبز، پنیر پارمزان، گردو، نمک، فلفل و 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در غذاساز فرآوری کنید تا مخلوط شوند. در صورت تمایل، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی را در جریان ثابت به پردازنده در حال کار اضافه کنید.
  2. یک طرف نان را با حدود 1 قاشق چایخوری پستو روی نان خرد شده برش دهید. 1 تکه بیکن (از وسط شکسته شده)، حدود 1/2 فنجان پنیر رنده شده، 3-4 برش گلابی را روی آن قرار دهید. یک تکه نان دیگر را با 1/2 قاشق چایخوری پستو سیر بریزید.
  3. 1/2 قاشق غذاخوری کره را در یک تابه بزرگ چدنی یا تابه نچسب ذوب کنید. 2 ساندویچ را به آرامی روی حرارت ملایم بپزید تا پنیر شروع به ذوب شدن کند، تقریباً 10 دقیقه از یک طرف، ورق بزنید و حدود 6-7 دقیقه بپزید تا طرف دیگر طلایی شود. (آهسته پختن، داخل کاملاً ذوب شده و بیرونی ترد طلایی را تضمین می کند.)



منبع