نحوه پخت توفو فوق العاده ترد


ترفندهایی که شما نیاز دارید تا توفوی پخته شده را از بیرون ترد و داخل آن را نرم کنید.

ما میانبرها و ترفندهای آشپزخانه را در مورد نحوه آشپزی سالمتر و خوشمزه تر در آشپزخانه به اشتراک می گذاریم.  Teaspoonofspice.comما میانبرها و ترفندهای آشپزخانه را در مورد نحوه آشپزی سالمتر و خوشمزه تر در آشپزخانه به اشتراک می گذاریم.  Teaspoonofspice.com

این چهارشنبه سالم است – روزی که ترفندهای آشپزخانه و میانبرهای آشپزی مورد علاقه خود را برای صرفه جویی در زمان به اشتراک می گذاریم تا به شما در تهیه غذاهای سالم و خوشمزه کمک کنیم.

شما می توانید تمام هک های آشپزخانه سالم ما را در اینجا ببینید. برای دریافت هک های منحصر به فرد آشپزخانه سالم – فقط برای مشترکین ایمیل ما در دسترس است – در اینجا ثبت نام کنید.

اکنون … به هک آشپزخانه سالم امروزی بروید:

طرز تهیه توفوی پخته شده فوق العاده ترد

طرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurryطرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurry

چند وقت پیش بچه ها را به یک رستوران چینی بردم و آنها بشقاب های توفوی سرخ شده ترد خوردند. همین باعث شد به این فکر کنم: آیا واقعاً راه خوبی برای تهیه توفوی پخته شده در فر وجود دارد که مانند توفوی سرخ شده بسیار ترد باشد؟?

آره! توفوی سرخ شده را با پختن آن بیشتر ترد کنید! #HalthyKitchenHacks شگفت‌انگیز از طریق @TspCurry برای توییت کلیک کنید

من بیشتر این تکنیک را پس از تحقیق در مورد مقاله ای به نام Pressing Tofu که برای مجله Food & Nutrition نوشتم کامل کردم. در آن مقاله، من پیشنهاد کردم به سرعت سرخ کنید، سپس روی یک ورقه پخت از قبل گرم شده بپزید. اما اخیراً حتی راهی برای این کار پیدا کردم تمام مرحله سرخ کردن ماهی تابه را برش دهید – و همچنان توفوی فوق‌العاده ترد را با داخل بالش‌های نرم از بیرون بگیرید. در اینجا نگاهی به تمام مراحل دارد:

1. بلوک توفو را به صورت عمودی به پنج قسمت برش دهید. اولین قدم برای گرفتن توفوی ترد این است که مقدار زیادی از رطوبت را خارج کنید. اگر به جای یک بلوک متراکم بزرگ، پنج قطعه کوچکتر را فشار دهید، می توانید رطوبت بیشتری را حذف کنید.

طرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurryطرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurry

2. توفو را 10-30 دقیقه فشار دهید. برای خارج کردن آب توفو به چیزی سنگین نیاز دارید، مانند یک ماهیتابه چدنی یا چند کنسرو. توفو را در یک لایه حوله کاغذی و سپس یک دستمال آشپزخانه بپیچید. ده دقیقه فشار دادن خوب است، 30 دقیقه بهتر است.

طرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurryطرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurry

3. به صورت مربع برش دهید. هر یک از پنج قسمت را به صورت افقی از وسط و سپس به پنج قسمت در مجموع 50 مربع برش دهید. در یک کاسه قرار دهید.

طرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurryطرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurry

4. نشاسته ذرت (یا پیکان) را با ادویه ها ترکیب کنید و روی توفو بپاشید. من پودر کاری و نمک را به نشاسته ذرت اضافه کردم و از صافی توری برای پاشیدن آن روی توفو استفاده کردم. (همانطور که از The Kitchn یاد گرفتم، صافی منجر به پوشش یکنواخت نشاسته ذرت می شود.)

طرز تهیه توفوی پخته ترد |  @Tspcurryطرز تهیه توفوی پخته ترد |  @Tspcurry

5. روغن را روی یک ورقه پخت از قبل گرم شده بریزید. روغن را با نوک تابه به طور یکنواخت پخش کنید (تابه را با دستکش فر نگه دارید.) توفو را روی تابه داغ تکان دهید، روغن را با استفاده از یک کفگیر فلزی روی آن بریزید تا بپوشد، سپس بلافاصله تابه را در فر قرار دهید. (تاخیر در این امر ممکن است باعث چسبیدن توفو شود.)

طرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurryطرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurry

6. 20-25 دقیقه بپزید. نتیجه نهایی توفوی فوق العاده ترد است که داخل آن نرم است. بلافاصله از آن لذت ببرید، یا به برنج نارگیل یا این کاری سیب زمینی سریع با عدس اضافه کنید.

طرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurryطرز تهیه توفوی پخته ترد |  @TspCurry

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

ترفندهایی که برای تهیه توفوی پخته ترد اضافی باید بدانید: بیرونی ترد و داخل آن نرم.


  • 1 (14 اونس) بلوک توفوی بسیار سفت
  • 1 قاشق چای خوری پودر کاری
  • 1 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت (یا نشاسته پیکان)
  • 1/4 قاشق چایخوری نمک
  • 1 قاشق غذاخوری روغن کانولا


بلوک توفو را به صورت عمودی به پنج تکه مستطیل برش دهید. توفو را در یک لایه حوله کاغذی و سپس یک دستمال آشپزخانه بپیچید. زیر یک تابه سنگین یا قوطی های حلبی قرار دهید. 10-30 دقیقه فشار دهید. با حوله خشک، قسمت بیرونی توفو را خشک کنید.

در همین حین، یک ورقه فر لبه دار بزرگ را در فر قرار دهید و از قبل با دمای 400 درجه گرم کنید.

پس از فشرده شدن توفو (10 تا 30 دقیقه)، هر یک از پنج تکه را به صورت افقی از وسط و سپس به پنج قسمت در مجموع 50 مربع برش دهید. در یک کاسه بزرگ قرار دهید.

در یک کاسه کوچک، پودر کاری، نشاسته ذرت (یا پیکان) و نمک را با هم ترکیب کنید. از طریق یک صافی مشبک، بپاشید نیم مخلوط نشاسته ذرت روی کاسه توفو. به آرامی توفو را با استفاده از دو قاشق بریزید تا نشاسته ذرت به طور یکنواخت بپوشاند. باقیمانده نشاسته ذرت را روی توفو بپاشید و به آرامی بریزید.

برداشتن داغ ورق پخت از فر و روی روغن بریزید. روغن را به طور یکنواخت با نوک تابه پخش کنید (تابه داغ را با دستکش فر نگه دارید.) توفو را روی تابه داغ تکان دهید، روغن را با استفاده از یک کفگیر فلزی روی آن بریزید تا پوشش داده شود و بلافاصله تابه را دوباره در فر قرار دهید. 20-25 دقیقه بپزید تا بیرون ترد شود. خیلی طولانی نپزید وگرنه توفو سفت می شود.

توفو میکنی؟؟ (: دستور پخت توفو مورد علاقه شما چیست؟

بهترین توفوی سرخ شده را درست کنید که بیرون ترد و داخل آن نرم و بالشی است: نحوه درست کردن توفوی پخته شده فوق العاده ترد |  @TspCurry - هک های آشپزخانه سالم بیشتر در Teaspoonofspice.comبهترین توفوی سرخ شده را درست کنید که بیرون ترد و داخل آن نرم و بالشی است: نحوه درست کردن توفوی پخته شده فوق العاده ترد |  @TspCurry - هک های آشپزخانه سالم بیشتر در Teaspoonofspice.com





منبع