پاکسازی 24 ساعته کریسمس من – آن لوئیز گیتلمن


اجتناب از افزایش وزن در تعطیلات، به علاوه کاهش نفخ در عجله!

اگر در طول تعطیلات تمایل دارید آن را به تاخیر بیندازید – غذاهای بسیار خوب، شراب زیاد – و اکنون شروع به نگرانی در مورد پوندهای اضافی می کنید. از نو امسال، تو تنها نیستی اما، من یک خبر عالی دارم که روحیه شما را بالا می برد!

برجسته در صفحات دنیای زنان و اول برای زنان مجلات، پاکسازی 24 ساعته کریسمس من یک راه حل مناسب برای کاهش وزن در تعطیلات برای هزاران طرفدار بوده است – بسیاری از آزمایش کنندگان ما در یک روز 5 پوند و 4 اینچ وزن کم کرده اند!

و اکنون، با چند ترفند شارژ فوق العاده برای سم زدایی نهایی تعطیلات، آن را حتی بهتر کرده ام. شلوارت یا نه به نظر می رسد محکم تر، این پاکسازی آسان یک روزه آبمیوه را در نظر بگیرید – قبل از اینکه باقیمانده های تعطیلات به کمر شما برسد.

چگونه پاکسازی کریسمس من کار می کند

به مدت یک روز کامل، غذاهای جامد را حذف کنید و به طور متناوب بین آنها جایگزین کنید آبمیوه سم زدایی تعطیلات (به دستور زیر مراجعه کنید) و امضای من آب لیمو داغ برای باز کردن ظرفیت چربی سوزی طبیعی بدن شما.

اسیدهای میوه و ویتامین C موجود در آب سم زدایی می تواند توانایی بدن در امولسیون کردن چربی را تا 30 درصد افزایش دهد. پاک کننده های طبیعی – زغال اخته، انار، لیمو و ادویه جات به دفع سموم و جوانسازی سیستم های بدن – مانند کبد – که از افراط در تعطیلات سست شده اند کمک می کنند. یک کالای اصلی محبوب من گرگرفتگی چربی رژیم غذایی برای سال ها، کرن بری یک ادرار آور طبیعی قوی است و انار سرشار از آنتی اکسیدان است (3 برابر بیشتر از شراب قرمز و چای سبز). ترکیب این دو میوه فوق‌العاده با آب فراوان، شما را در تمام طول روز پرانرژی نگه می‌دارد و به سرعت نفخ و مایعات اضافی را از سلول‌ها و بافت‌ها خارج می‌کند – حتی خواهید دید که سلولیت شروع به از بین رفتن می‌کند!

برای کمک به تعادل قند خون و در طول این پاکسازی یک روزه هوس های خود را کاهش دهید، من همچنین کمی دارچین اضافه کرده ام – که توسط دانشمندان ثابت شده است که متابولیسم قند را تا 20 برابر افزایش می دهد!

برای یک دوره 24 ساعته، به طور متناوب بین آب سم زدایی هالیدی و آب لیمو داغ، یک وعده در هر ساعت بیداری بنوشید.

آبمیوه سم زدایی تعطیلات
9.5 فنجان – اندازه سرو: 8-12 اونس (1 تا 1.5 فنجان)

8 اونس آب زغال اخته شیرین نشده
8 اونس آب انار شیرین نشده
7 لیوان آب
½ فنجان آب پرتقال تازه
½ قاشق چای خوری دارچین
¼ قاشق چایخوری زنجبیل آسیاب شده
میخک آسیاب شده را نیشگون بگیرید

در یک قابلمه، آب و آب را حرارت دهید تا فقط بجوشد. حرارت را کم کنید، ادویه ها را اضافه کنید و 5 دقیقه بجوشانید. در طول روز گرم بنوشید.

آب لیمو داغ
برای هر وعده 8 اونس مخلوط کنید. آب داغ با آب نصف لیموترش و نوش جان کنید.

نگران این هستید که خیلی گرسنه باشید؟

برخی از افراد ممکن است در رژیم غذایی مایعات کمی احساس سبکی سر داشته باشند، حتی اگر فقط برای یک روز باشد. در این صورت، 1 تا 2 پیمانه پروتئین چربی بدن را به منوی یک روزه خود اضافه کنید. با یکی از بالاترین نسبت های بازده پروتئین موجود در بازار، این ترکیب گیاهی خاص از پروتئین های نخود و برنج حاوی اسیدهای آمینه ضروری و 20 گرم پروتئین کامل است. برای دستور العمل های استفاده از این پودر، بررسی کنید دستور تهیه اسموتی چربی فلاش در اینجا.

قدم بعدی را بردارید!

برای ادامه از دست دادن پس از سم زدایی، مصرف کنید آزمون کاهش وزن من برای تعیین اینکه کدام یک از برنامه های من برای نیازهای شما مناسب است. هنوز زمان زیادی وجود دارد تا این سال جدید را برای خود در اولویت قرار دهید.

و مهم نیست که چه نیازهای سلامتی شما ممکن است باشد، از شما دعوت می‌کنم تا توصیه‌های بهداشتی، وبلاگ‌ها، مقالات، ویدیوها و موارد دیگر را اینجا در وب‌سایت من مرور کنید – همه اینها کاملاً رایگان در دسترس شما هستند!