۴ روز سفر به دوبی چقدر پول می خواهد؟


۴ روز سفر به دوبی چقدر پول می خواهد؟

دبی همیشه در حال اضافه کردن به جاذبه های خلاقانه اش است تا تعداد گردشگران خود را بیشتر و بیشتر کند. معمولا گردشگران سفرهای ۳ تا ۴ روزه به دبی ترتیب می دهند و این خوب است که بتوانید این سه روز را به گونه ای برنامه ریزی کنید که جاذبه های معروف این شهر را از دست ندهید.

به گزارش تیترکوتاه؛ گردشگران زیادی هستند که دوست دارند سفری به دبی داشته باشند و شهر «ترین ها» را از نزدیک ببینند.

در این شهربازی های دبی زبانتان بند می آید!

پارک آبی آتلانتیس: در این پارک تفریح و هیجان در انتظارتان است. هر روز می توانید از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی غروب به این پارک بروید و در بالای سرسره ۲۷ متری در حالی که مشغول تماشای کوسه هایی هستید که شما را احاطه کرده اند به نهایت شور و هیجان برسید.

رستوران نوبو (Nobu):

در این رستوران غذایی متفاوت را امتحان می کنید، غذایی که از ترکیب آشپزی ژاپنی و عربی درست شده و مطمئنا مزه و طعمش برایتان جالب است. به غیر از عطر و طعم خوشایند غذا، طراحی جذاب سالن رستوران، غذا خوردن را برایتان لذت بخش تر می کند.

برج خلیفه:

برای رسیدن به بالاترین نقطه بلندترین ساختمان دنیا باید سوار آسانسور شوید و ۴۵۰ متر بالا بروید و با چشم اندازی تماشایی از بیابان و دریا روبرو شوید. می توانید از تلسکوپی دیجیتالی دیدن کنید که سفر در زمان را برایتان شبیه سازی می کند.

گردش در جمیرا:

در اینجا می توانید سنت و مدرنتیه را در کنار هم ببینید. در جمیرا دو هتل هست که در عین لوکس بودن به شیوه ای سنتی طراحی شده اند و دیدن از آن ها برایتان جالب خواهد بود. برای غذا خوردن می توانید از میان ۴۴ رستوران بهترین آن ها را انتخاب کنید. مدتی را در بازار گشت و گذار کنید و ساعتی را هم به تماشای تئاتر مشغول شوید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته در خصوص تور مسافرتی دبی ، برای ۴ روز سفر رفت و برگشت هوایی به دبی و اقامت در هتلGevora Hotel  قیمت اتا ق۲ تخته مبلغ ۱۵,۹۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتا ق۱ تخته را مبلغ۲۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

این در حالیست که  هتل Royal Continental Hotel Dubai قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۸,۹۹۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.












قیمت تور دبی (۳ شب و ۴ روز / تیر ماه ۱۴۰۲)


هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت (هرنفر/ تومان)
Gevora Hotel ۵ ۲ تخته ۱۵,۹۹۰,۰۰۰
Gevora Hotel ۵ ۱ تخته ۲۱,۹۹۰,۰۰۰
Rose Rayhaan By Rotana ۵ ۲ تخته ۱۵,۵۰۰,۰۰۰
Rose Rayhaan By Rotana ۵ ۱ تخته ۲۱,۰۰۰,۰۰۰
Grand Central ۵ ۲ تخته ۱۴,۹۹۰,۰۰۰
Grand Central ۵ ۱ تخته ۲۰,۹۹۰,۰۰۰
Royal Continental Hotel Dubai ۴ ۲ تخته ۱۳,۹۹۰,۰۰۰
Royal Continental Hotel Dubai ۴ ۱ تخته ۱۸,۹۹۰,۰۰۰

 

انتهای پیام/