«اول برای زنان» می‌گوید بهتر از شکم است


کتاب من، طول عمر رادیکال، به سرعت در حال تبدیل شدن به همه خشم با مجلات ملی زنان است. پیام من از زندگی طولانی تر، بهتر زیستن و لاغرتر زیستن در سراسر کشور در حال گسترش است و زمان آن فرا رسیده است!

در واقع، یک شماره اخیر از اول برای زنان مجله یکی از اجزای امضای طول عمر رادیکالبرنامه قدرتمند و معکوس سن من تخمین می زنم که 90 درصد زنان امروزی دچار کمبود این ماده ضروری هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتم لسیتین را در دستور العمل Longevity Blaster که در کتاب ارائه شده است، قرار دهم. این نوشیدنی am طراحی شده است تا روز شما را با مقدار مناسب پروتئین، چربی های لاغر و ادویه های معطر شروع کند. دستور غذا در صفحه 131 موجود است.

چگونه لسیتین ساعت را به عقب برمی گرداند

وقتی نوبت به پیری معکوس می رسد، لسیتین بلیط است. این یک کلید حیاتی برای حفظ غشاهای سلولی قوی و انعطاف پذیر است. درست است که لسیتین به طور طبیعی در غذاهایی مانند تخم مرغ، سبزیجات سبز برگ، دانه‌های آفتابگردان و دانه‌های سویا یافت می‌شود، اما ما در رژیم‌های غذایی امروزی خود به اندازه کافی برای تجزیه چربی‌ها و تقویت غشای سلولی کافی نیستیم.

لسیتین دارای مزایای مبتنی بر شواهد برای بسیاری از انواع زوال عقل و همچنین برای اضطراب و قلب سالم است. نشان داده شده است که چربی خون را کاهش می دهد، متابولیسم چربی را بهبود می بخشد، پلاک ها را می شکند و به معکوس کردن آترواسکلروز کمک می کند. در یک مطالعه در سال 2010 که شامل افرادی با پروفایل لیپیدی کمتر از حد مطلوب بود، لسیتین سویا روزانه سطوح LDL را تا 42 درصد در یک ماه کاهش داد. همچنین به دلیل محتوای فسفاتیدیل سرین آن که پاسخ استرس شما را کاهش می دهد، بسیار محافظ عصبی است. حتی سیستم ایمنی بدن شما از لسیتین شروع به کار می کند.

من نه تنها لسیتین را به عنوان یک غذای فوق العاده در آن گنجانده ام طول عمر رادیکال، اما همچنین برای سالها یک عنصر کلیدی در مکمل فرمول کاهش وزن من بوده است.

این فرمول به دلیل فواید تقویت کننده متابولیسم و ​​سم زدایی کبد، یک ماده اصلی آزمایش شده و واقعی برای پیروان و طرفداران کاهش وزن من بوده است. علاوه بر لسیتین، ترکیبی از مواد مغذی لیپوتروپیک (کولین، متیونین و اینوزیتول) را فراهم می کند که به لسیتین کمک می کند تا چربی ها را حتی موثرتر تجزیه کند تا از افزایش وزن هورمونی جلوگیری کند.

از آنجا، این فرمول همچنین ال کارنیتین را فراهم می کند، که برای یک ماده مغذی “غیر ضروری”، به همان اندازه که شما نیاز دارید، یک ماده ضروری است. به ندرت آمریکایی ها آنقدر مصرف می کنند که ما را در بهترین حالت خود حفظ کنند. به عنوان مثال، قلب کاملاً به این ماده مغذی منحصر به فرد وابسته است زیرا 2/3 انرژی آن از چربی هایی حاصل می شود که کارنیتین بدن را قادر می سازد از آنها استفاده کند. برای اینکه چربی به عنوان سوخت سوزانده شود، این ماده مغذی یک قهرمان کاهش وزن است.

فرمول کاهش وزن Fat Flush® - Uni Key® Health

فرمول کاهش وزن

اکنون خرید کنید

شما همچنین کروم را پیدا خواهید کرد، یک ماده معدنی ضروری که من دریافتم در اکثر رژیم های غذایی مدرن بسیار کم است. این تا حد زیادی به دلیل تخلیه خاک و قندهای مکش کروم در غذاهای تصفیه شده و فرآوری شده است. حتی شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام نیز می توانند کروم را از بدن سلب کنند.

مطالعات نشان داده اند که مکمل کروم می تواند چربی بدن را کاهش دهد، سطح قند خون را متعادل کند، توده عضلانی را افزایش دهد و میل به قند را کاهش دهد. بارها و بارها، زنان گزارش داده‌اند که کروم به آنها کمک کرده تا اینچ‌ها – و گاهی اوقات چندین سایز لباس – را از دست بدهند، حتی زمانی که ترازو تکان نمی‌خورد!

کروم همچنین تأثیر مثبتی بر سطح کلسترول دارد، LDL و تری گلیسیرید را کاهش می دهد و در عین حال HDL را افزایش می دهد و حتی با کمک به پاک نگه داشتن شریان ها گردش خون را بهبود می بخشد. این خبر خوبی برای زندگی طولانی تر و قوی تر است، زیرا خون اکسیژن و مواد مغذی را از طریق شریان ها به تمام سلول های بدن منتقل می کند. کروم همچنین با انسولین برای بهبود انتقال گلوکز از خون به داخل سلول ها کار می کند. کروم متصل به نیاسین موجود در این محصول زیستی ترین شکل برای جذب ایده آل توسط بدن است.

آخرین اما نه کم اهمیت، شما یک ترکیب گیاهی اختصاصی از زردچوبه، ریشه قاصدک، دانه خار مریم و ریشه انگور اورگان را خواهید یافت. این مواد مغذی زمانی که نوبت به پاکسازی و حمایت از اندام کاهش وزن شماره 1 شما یعنی کبد می رسد، بسیار مهم هستند!

برای حمایت بیشتر در سفر جوانسازی خود، به annlouise.com بروید و وبلاگ اخیر من را بررسی کنید، “داستان جلد دنیای زنان: “من کبد چرب خود را شفا دادم!”. و به پادکست من با دکتر بیل مک گرو، “حقیقت جدید در مورد سمیت جیوه” گوش دهید تا یک بحث جذاب و آموزنده در مورد ارتباط بین جیوه و بیماری هایی که در دنیای مدرن با آن روبرو هستیم.

پست «اول برای زنان» می‌گوید بهتر از شکم است اولین بار در Ann Louise Gittleman ظاهر شد.



منبع