بیشتر از آن کسی شوید که می خواهید باشید و زندگی کامل تری داشته باشید


زمانی را به یاد می‌آورم که بیش از 30 سال پیش به‌دلیل ناتوان‌کردن حملات اضطرابی فلج می‌شدم، و چگونه این باعث شد که احساس ناکافی، کمتر و عقب‌نشینی کنم. احساس می‌کردم همه چیزهایی را که زندگی ارائه می‌داد از دست داده‌ام.

زندگی من فاقد رضایت بود و نمی توانستم به بهترین شکل ممکن زندگی کنم. من نمی‌توانستم مادری باشم که می‌خواستم، کارمندی که می‌خواستم، دوست یا شریکی که می‌خواستم باشم، آنطور که می‌خواستم در زندگی شرکت کنم و مهم‌تر از همه، خودم را رها کردم زیرا خوشحال نبودم. با کسی که در آینه دیدم من در پوست خودم ناراحت بودم. زندگی من پر از درگیری درونی، آشفتگی، درد، پوچی عمیق، نارضایتی و ناراحتی بود.

من به شکر، نیکوتین، کافئین، الکل، ماری جوانا، کوکائین، پرخوری اجباری، و روابط سریالی با مردان بدسرپرست روی آوردم تا درد و رنجم را کاهش دهم، که فقط ده برابر اوضاع را بدتر کرد. من از طریق مشاوره سنتی سلامت روان و طب آلوپاتی کمک گرفتم، اما هیچ تسکینی نیافتم و آنها با واداشتن من به اعتیاد به بنزودیازپین ها، که به عنوان “راه حل” برای مشکل من ارائه کردند، در تخریب شریک شدند.

برای بیش از یک دهه من در این چرخه معیوب گرفتار بودم که به طور مداوم عزت نفس، ارزش خود و کیفیت زندگی من را پایین می آورد و من از کنترل خارج شدم.

در نهایت، من به نقطه شکست خود رسیدم و زندگی ام مانند یک مکان تخریب خراب شد و من در یک میلیون قطعه شکسته شده در یک مرکز توانبخشی فرود آمدم. اگرچه فاجعه بار بود، اما یکی از بهترین اتفاقاتی بود که برای من رخ داد. چون در آن مرحله توانستم پایه جدیدی بسازم. من توانستم مانند یک ققنوس از خاکستر بیرون بیایم و به شخصی تبدیل شوم که باید باشم و زندگی عمیق تر، غنی تر، آرام تر و رضایت بخش تر داشته باشم. من قوی تر، عاقل تر و کامل تر می شوم.

سفر زندگی جدیدی را شروع کردم و کمی بعد، در کمال حیرت، طی یک سری اتفاقات متوجه شدم که می توانم با تغییرات ساده در رژیم غذایی بر حملات اضطراب، افسردگی، پوچی درون، نارضایتی از زندگی و اعتیاد به همه مواد غلبه کنم. و سبک زندگی بله، واقعاً به همین سادگی بود. دقیقاً به همین ترتیب، حملات اضطراب ناپدید شد و هوس برای تمام موادی که برای درمان خودم استفاده می کردم و تمام عواقب همراه با این شرایط ناپدید شد.

نسخه جدید و بهبود یافته ای از من پدیدار شد و او در 34 سال گذشته بدون بازگشت به زندگی قبلی به رشد و تکامل خود ادامه داده است.

و این چیزی است که من برای شما می خواهم. نمی‌خواهم بیهوده رنج بکشی و سال‌های باارزش زندگیت را هدر بدهی یا به همان شکلی که من کردم، اوضاع را در مسیر اشتباه بدتر کنی. لازم نیست برای شما اینطور باشد.

زمانی که من برای اولین بار سفر درمانی خود را شروع کردم، اینترنت و رسانه های اجتماعی وجود نداشتند. من کسی را نداشتم که راه را به من نشان دهد یا حمایت کند. سال به سال خودم آن را با کتاب‌ها، مجلات، تجربیات و آزمایش‌های شخصی جمع‌آوری کردم و گهگاه به فرد مناسب برخورد کردم.

پس از یادگیری آموخته هایم و تجربه چنین پیشرفت های عمیقی در سلامت ذهنی، جسمی، روحی و رفاهی، احساس کردم که به دیگران کمک می کنم تا همین کار را انجام دهند. من از این که هیچ کس در زمینه سلامت روان از آنچه من کشف کرده بودم اطلاعی نداشت و این چیزی بود که من را به سمت این حوزه کاری سوق داد، وحشت کردم.

من از اطلاعات ارزشمندی که به دست آورده بودم و تحولی که توانستم با تغییرات درست در رژیم غذایی و سبک زندگی به دست بیاورم در شگفت بودم و احساس مسئولیت عمیقی برای انتقال این درس ها به شما ایجاد کردم.

من بیش از 30 سال است که با اصولی که تدریس می کنم زندگی می کنم و هر روز در زندگی خود از این استراتژی ها استفاده می کنم.

لازم نیست اضطراب و استرس مزمن و همه چیزهایی که با آن به وجود می آید فلج یا مهار شده باشید یا به بنزو یا سایر مواد اعتیادآور مضر وابسته شوید. همین امروز برای یک جلسه مربیگری با من تماس بگیرید و من می‌توانم به شما کمک کنم تا با ایجاد یک برنامه خودمراقبتی قوی برای کاهش استرس و اضطراب و بالا بردن آن، به فردی که می‌خواهید تبدیل شوید و زندگی ثروتمندتر، آرام‌تر، مستحکم‌تر، آرام‌تر و کامل‌تر داشته باشید. سلامتی و رفاه شما

درست مثل من، شما می توانید مانند یک ققنوس از خاکستر بیرون بیایید.

وام

تصویر توسط برایان ساروبی از Pixabay