سالاد نودل فرایچه را در خانه خود تحویل بگیرید!


جیلی و من با Inspired Go همکاری کردیم تا یک سالاد خوشمزه با الهام از یکی از پرفروش‌ترین سالادهایمان را زنده کنیم.کتاب آشپزی Fraiche Food، Fuller Hearts. وقت آن است که با سالاد نودل فرایچه آماده مصرف شوید!

همانطور که می دانید من از طرفداران پر و پا قرص برنامه ریزی وعده های غذایی و چقدر هستم آسان تر زندگی من را شلوغ می کند گذاشتن غذا روی میز کار ساده ای نیست و تحویل سالادهای آماده درب منزل می تواند کاملاً باشد. تغییر دهنده ی بازی. این سالاد قبلاً در خانه‌های ما تکرار می‌شود و بدانید که شما هم مانند ما آن را دوست خواهید داشت! این ناهار عالی در خانه است، در حین حرکت، یا آن را برای شام با پروتئین اضافه شده مانند مرغ کبابی، توفو یا حتی ماهی قزل آلا تند سرو کنید.

استفاده کنید این لینک برای دریافت 20٪ تخفیف برای اولین سفارش خود، فقط مشتریان جدید! برای جزئیات بیشتر از جمله سوالات متداول و پاسخ هایی که در اینستاگرام دریافت کردم، به پیمایش ادامه دهید.

ما سالاد نودل حماسی سوبا را از آن گرفتیم Fraiche Food، قلب های کامل و آن را به یک نسخه راحت و آماده برای خوردن تبدیل کرد. این سالاد خوشمزه فرایچه نودل با سبزیجات پر جنب و جوش (فهرست کامل در زیر) روی بستری از نودل های تخم مرغ بخارپز، ترکیبی از ناپا و کلم قرمز، همه با بهترین سس خامه ای و تند پر شده است (به طور جدی، من می توانم این مواد را بنوشم!) . تازه، خوش طعم و آماده برای بلعیدن است، و این یک راه ساده برای لذت بردن از سالادهای بیشتر در سال جاری است.

  • ادامه
  • فلفل قرمز
  • فلفل زرد
  • هویج
  • پیازچه
  • دانه کنجد سیاه و سفید
  • گوه آهک
  • نودل تخم مرغی به سبک ماین بخورید
  • کلم ناپا
  • کلم قرمز
  • کاهو گلخانه ای
  • سس خامه ای با الهام از وافو

هر سالاد در ظروف کاملاً تقسیم بندی شده ساخته شده با مواد بازیافتی عرضه می شود و در یک کیسه خنک کننده بزرگ قابل استفاده مجدد می رسد. بسته بندی ثبت اختراع آنها به گونه ای مهر و موم شده است که آن را برای مدت طولانی تری در یخچال تازه نگه می دارد. به سادگی قسمت بالایی را باز کنید، آن را برگردانید و تکان دادن تکان دادن برای ترکیب!

آن چنان آسان؛ به علاوه ما تنها سالاد در منوی باورنکردنی آنها نیستیم. آنها گزینه های بسیار خوبی برای پر کردن سبد خرید شما دارند. بدیهی است – فراموش نکنید که تا زمانی که سالادهای رشته فرنگی فریچه در دسترس هستند بارگذاری کنید!

  1. به inspiredgo.ca سر بزنید: فقط برای مشتریان جدید از این لینک برای 20% تخفیف استفاده کنید
  2. وعده های غذایی خود را از منو انتخاب کنید
  3. تاریخ تحویل را انتخاب کنید و بررسی کنید
  4. وعده های غذایی شما در تاریخ تحویل انتخابی شما درب منزل تحویل داده می شود – به همین راحتی! ما بی صبرانه منتظریم تا شما دستان خود را به سالاد ما برسانید.

برای اطلاع از اینکه آیا Inspired Go به شما تحویل می دهد یا خیر، از اینجا دیدن کنید!

در اینجا 5 سوال مطرح شده در اینستاگرام وجود دارد!

  1. کجا تحویل می دهند؟ Inspired Go در سراسر کانادا ارائه می شود: کلگری، ادمونتون، وینیپگ، منطقه ونکوور بزرگ، کلونا، ساسکاتون، رجینا و منطقه بزرگ تورنتو. این همچنین شامل شهرهای کوچکتر اطراف ونکوور، ادمونتون، ساسکاتون، کلونا، کلگری و تورنتو می شود. با کلیک کردن می توانید لیست کامل شهرهای فعال را پیدا کنید اینجا.
  2. آنها به جامعه من تحویل نمی دهند، چه کنم؟ Inspired Go فرمی آنلاین برای درخواست گسترش تحویل دارد! لطفا مکان خود را از این طریق درخواست کنید فرم.
  3. جزئیات تغذیه چیست؟ هنگام سفارش سالاد، تمام جزئیات تغذیه را می توان به صورت آنلاین پیدا کرد!
  4. آیا کد تخفیف دارید؟ آره! اگر مشتری جدید هستید، استفاده کنید این لینک با 20% تخفیف برای اولین سفارش
  5. در پانسمان چیست و «وافو» چیست؟ این یک سس سالاد با الهام از ژاپن است! این یک بمب umami کامل از سس سویا، زنجبیل، سیر، آب لیموترش و مقداری سس مایونز است تا کمی خامه‌ای شود.

این شرکت کانادایی ماموریت دارد «با از بین بردن موانع تغذیه سالم، افراد را به شکوفایی ترغیب کند». چگونه این کار را انجام می دهند؟ با ارائه وعده های غذایی سالم و مقرون به صرفه در خانه شما. من به اندازه نفر بعدی می دانم که زمان صرف غذا چقدر چالش برانگیز است، و می دانم که داشتن چندین ترفند در آستین شما برای خوب غذا خوردن در هر نوبت مهم است.

در اینجا برخی از دلایل علاقه به افزودن سالاد Inspired Go برای تمجید از تلاش‌های برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی آورده شده است:

  • بدون پخت و پز: وعده های غذایی آماده ای که در زمان نیاز شما صرفه جویی می کند.
  • تازه: سالادها با استفاده از کاهوی گلخانه ای کانادایی تهیه می شوند و در تمام طول هفته در یخچال تازه می مانند. همین کاهو با 99 درصد آب کمتر نسبت به کاهوی کشت‌شده در مزرعه و آفت‌کش‌های صفر کشت می‌شود.
  • خودکار: حتی یک گزینه اشتراک برای سفارش منظم (بدون تعهد، مکث، لغو هر زمان) وجود دارد که به شما امکان می‌دهد غذای سالم را خودکار کنید. من در اتوماسیون بزرگ هستم: یک چیز کمتر برای فکر کردن و انجام دادن!
  • تحویل درب منزل: وعده های غذایی در کیسه های خنک کننده یخچالی قابل استفاده مجدد درب منزل شما تحویل داده می شود.



منبع