سوپ سیب زمینی پخته با بار سالم


وقتی می‌گویم این سوپ سیب‌زمینی پخته سالم سریع با هم می روند، منظورم این است که اینطور است فوق العاده سریع احتمالاً می‌توانید آن را در هنگام شلوغی صبحگاهی در حالی که کاسه‌های Cheerios را با کشمش می‌ریزید، بر اتمام تکالیف لحظه آخری نظارت می‌کنید، به کودک بلغور جو دوسر غذا می‌دهید، دو سر بافتن مو و نوشیدن قهوه می‌زنید.

این کاری است که من انجام دادم.

سعی می کنم برای انجام پست های وبلاگ تا آخرین لحظه منتظر نمانم. اما من به دلیل ناتوانی در فکر کردن به پستی که به اندازه کافی شایسته است که ما را دنبال کنم، تا حدودی فلج شده ام رکوردشکنی اخیر پست چگونه اسپاگتی کدو را بپزیم. در آخر هفته افراد بیشتری نسبت به پست های اخیر ما آن پست کدو اسپاگتی را بررسی کردند. حتی ما را هم شکست رکورد مشاهده صفحه یک روزه از تقریبا 2 سال پیش دستور غذای جوجه های تخم مرغ شیطانی عید پاک.

سوپ سیب زمینی پخته با بار سالم |  Teaspoonofspice.comسوپ سیب زمینی پخته با بار سالم |  Teaspoonofspice.com

اما ناگهان صبح دوشنبه بود و بهترین نور عکاسی من در حال محو شدن بود. پس شلاق زدم سوپ مورد علاقه من در کمتر از 20 دقیقه در کل – یا کمتر از یک ساعت اگر تمام وقفه ها را برای پاسخ دادن به مواردی مانند “برای ریاضی، باید بدانم، چه چیز دیگری در خانه ما وجود دارد که به شکل مستطیل است؟”

سوپ سیب زمینی پخته سالم 2سوپ سیب زمینی پخته سالم 2

من استفاده کردم سیب زمینی بزرگ زیبا از باغ پدرم و فقط پنج ماده ساده دیگر به علاوه S&P و هر نوع تاپینگی که دوست دارید روی سیب زمینی پخته شده روی آن قرار دهید. یا اگر مثل ما هستید، از سیب زمینی پخته صرف نظر کرده اید (آنها به خصوص برای بچه های جوان مناسب نیستند، زیرا نیاز به برش زیاد دارند) و فقط این را سرو کنید. سوپ پوست سالم روی سیب زمینی با پاشیدن از بیکن، پنیر چدار، ماست ساده و رزماری از گیاه رزماری دخترم

من مطمئن نیستم که آیا این پست در Pinterest منفجر می شود یا نه، اما من این را پیش بینی می کنم سوپ سیب زمینی پخته با بار سالم ممکن است یکی از شما شود دستور العمل های غذای راحتی مورد علاقه برای بسیاری از روزهای سرد آینده

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

این سوپ سیب زمینی پخته شده آسان اساساً فقط از 4 ماده تشکیل شده است به علاوه مواد پرکننده.


  • 3 متوسط ​​(یا 1 گرمiant garden) سیب زمینی پوست کنده و مکعبی
  • 1 1/2 فنجان سوپ مرغ
  • 1 قاشق غذاخوری کره
  • 1 1/2 قاشق غذاخوری آرد گندم کامل (یا آرد همه منظوره)
  • 1/4 قاشق چایخوری رزماری تازه خرد شده
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • فلفل تازه آسیاب شده
  • 1 1/4 فنجان شیر 1٪ چربی
  • مواد رویه: پنیر چدار رنده شده، بیکن، ماست ساده، پیاز سبز خرد شده، آووکادوی خرد شده


  1. در یک قابلمه، سیب زمینی ها را در آب سرد قرار دهید تا 1 اینچ بپوشد. بگذارید به جوش بیاید، سپس آن را کم کنید و بپزید تا نرم شود، حدود 10-15 دقیقه. سیب زمینی ها را آبکش کرده و در غذاساز قرار دهید؛ 3/4 فنجان آب مرغ را به سیب زمینی اضافه کرده و پوره کنید.
  2. در قابلمه، کره را اضافه کنید و آب کنید. آرد، رزماری، نمک، فلفل را با همزن مخلوط کرده و به مدت یک دقیقه با همزن مداوم تفت دهید. شیر را یکباره اضافه کنید. بپزید و هم بزنید تا کمی غلیظ و حباب دار شود. 1 دقیقه بیشتر بپزید.
  3. سیب زمینی و 3/4 فنجان آبگوشت باقیمانده را هم بزنید. بپزید تا گرم شود، هم بزنید.
  4. با تاپینگ سرو کنید.

لطفاً در مورد غذای راحت سریع مورد علاقه خود به ما بگویید! یا، اگر وبلاگ دارید، بالاترین پست یا دستور پخت یک روزه بازدید از صفحه خود را به اشتراک بگذارید!



منبع