کتک خوردن بریتنی اسپیرز در صدر خبرها


کتک خوردن بریتنی اسپیرز در صدر خبرها

در روزهای گذشته تصاویری از کتک خوردن بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی توسط بادیگارد ویکتور ویمبانیاما، بستکتبالیست مشهور در فضای مجازی منتشر شده که گویا پای پلیس را نیز به این ماجرا باز کرده و حسابی جنجالی شده است.

به گزارش تیترکوتاه، بریتنی اسپیرز خواننده مشهور آمریکایی که به همراه همسرش سام اصغری در هتل آریا لاس‌وگاس محل تجمع افراد مشهور حضور داشتند، زمانی که برای گرفتن عکس یادگاری با ویمبانیاما بسکتبالیست جوان NBA به عنوان یک هوادار جلو رفته، با رفتار خشن و سیلی بادیگارد این چهره ورزشی مواجه شده است.

بریتنی_اسپیرز

بریتنی برای گرفتن عکس به سمت ویمبانیاما رفت و برای جلب توجه او روی شانه‌اش زد، اما در همان شلوغی، با سیلی بادیگارد او مواجه شد و بر روی زمین افتاد که پس از این اتفاق مراتب را به پلیس گزارش کرد.

بادیگارد خاطی در عذرخواهی از بریتنی اسپیرز گفت: «شما متوجه هستید که وقتی طرفداران به سمت یک ستاره هجوم می‌برند چه وضعیتی است.»

پلیس در تحقیقات اولیه اعلام کرد که این یک پرونده جنایی محسوب نمی‌شود و آقای بادیگارد در حال انجام وظیفه بوده و چنین اتفاقی اجتناب‌ناپذیر است، هرچند که او در ابتدا متوجه حضور بریتنی نشده و او را نشناخته است. محافظ ویمبانیاما تنها برای دفاع از ستاره ورزشی مداخله کرده و قصد آسیب زدن به بریتنی را نداشته است.

بریتنی

انتهای پیام/