به سوی میزان قند میوه نجات و سایر غذاها؟ : تغذیه


همه ما مانند قند را می شناسیم ، این تقریباً برای همه ما بدی های او است و اشکال مختلفی به خود گرفته است. این معمولاً اعلام می شود ، اما ما میوه زیبا هستیم و هر میوه ای که می خواهید بخورید. هیچ گرم قند در اسموتی میوه وجود ندارد … ما بر این باوریم که میزان قند میوه که از فیبر بسته بندی شده آزاد عبور می کند.

س questionال من این است – غذاهای فیبر دار و سایر مواد غذایی درست مانند تمام قند میوه؟ موز به طور متوسط ​​14 گرم شکر و 3 گرم فیبر دارد. 4.66 در هر گرم قند فیبر یک مارک گرانولای جایگزین دارای 6 گرم شکر در هر وعده ، فیبر و 3 = 2 گرم قند در هر گرم فیبر است.

یک اونس یک اونس گرانولو و موز گزینه سالم تری است؟ یک مورد دیگر نیز وجود دارد: اما اگر دانه های چیا (با فیبر بالا) مانند قند ، شیرینی ، ماست و شکر به آن اضافه شود: دلیل این امر این است که فیبر غذایی کمتر از هلو یا aa است که من موز دارم ، نه برای اینکه گوشتی سالم و چاقتر از همه میوه ها داشته باشیم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *