تخمه آفتابگردان سالم هستند؟ به 411


دانه های آفتابگردان یک بیس بال اصلی هستند که از قهرمانان ناشناخته کار ، و ترکیب دنباله استفاده می کنند. (بدون توهین ، کشمش.)

با این حال ، روش های مختلف زیادی برای ایجاد و لذت بردن از دانه ها وجود دارد.

به سالادها یا به عنوان یک دسر منجمد اضافه کنید – و آنها با غذاهای شیرین و خوش طعم خوب کار می کنند ، الیاس گفت یونان هوم ، دکترای تخصصی ، MPH ، RD ، مرکز پزشکی ارشد رژیم درمانی و UCLA to R ، نویسنده کتابی در مورد آینده “بنابراین دستور العمل برای زنده ماندن. “

دکتر با دانه های مخلوط با بلغور جو دوسر ، اسموتی ها نوار انرژی موج به نام میز جهانی به عنوان حلوا اعتیادآور پاشیدن غذای سوخاری avjyoyu برشته و اضافه شده به کاسه و سینک مخلوط می شود.

به عبارت دیگر ، آنها بسیار متنوع هستند. اما شما مانند دیگر آجیل ها و دانه ها اینطور نیستید من یک غذای کم کالری

تخمه آفتابگردان سالم است؟ چه چیزی در او می بینیم که دانه آفتابگردان کمتری در رژیم غذایی متعادل خود دارد؟

در اینجا چیزی است که باید بدانید.

فواید تخمه آفتابگردان

دانه های آفتابگردان ریخته می شود

خوردن تخمه آفتابگردان برای شما مفید است؟ میتونه باشه!

دانه ها از نظر تغذیه ای متراکم هستند ، راهی آسان برای رسیدن به آن است و تعدادی از ریز مغذی ها در کل کار می کنند.

در یک غذای دیگر ، همان نسبت کالری ارائه شده را مشاهده خواهید کرد مگر اینکه بتواند سریعتر دانه های آفتابگردان باشد. مزایای بیشتری در رژیم غذایی دارد.

نیروگاه های تغذیه ای وجود دارد

تخمه آفتابگردان دارای لیستی از مواد مغذی است.

هونز می گوید: “دانه های آفتابگردان سرشار از ویتامین E ، تیامین (ویتامین B1) ، ویتامین B6 ، آهن ، مس ، سلنیوم ، منگنز و روی – مواد معدنی ، ویتامین ها و ردیابی بدن برای سلامتی هستند.”

و آنتی اکسیدان ها را تامین کنید

آنتی اکسیدان ها – تخمه آفتابگردان مانند ویتامین E – محافظت در برابر استرس اکسیداتیو ، تحقیقات نشان می دهد که برخی از شرایط سلامتی ممکن است به مدت طولانی کمک کند.

به گفته متخصصان تغذیه Beachbody Quyen Vu ، تخمه آفتابگردان سرشار از سلنیوم است که به عنوان یک آنتی اکسیدان در بدن عمل می کند.

منبع چربی های سالم

وقتی تخمه آفتابگردان مقداری پروتئین گیاهی ارائه می دهد ، بخش عمده ای از کالری آنها از چربی های سالم برای قلب تامین می شود.

تخمه آفتابگردان باعث افزایش وزن می شود؟

چوب ، تخمه آفتابگردان را داخل تخم مرغ کنید.

دستمزد و تخمه آفتابگردان متفاوت است و می گوید: “می خواهی چه کار کنم؟”

دانه های آفتابگردان در فوتبال ، متراکم هستند ، و برخی از آنها به سختی قابل چیدن هستند – دانه های پوست گرفته از یک اونس یا ¼ فنجان.

Vu می گوید: “اگر هدف شما این است که نمی خواهید از دانه های آفتابگردان برای کاهش وزن پرخوری کنید.”

تا زمانی که به طبیعت قطعات توجه کنید وزن دانه های میوه آفتابگردان را نمی سازد.

“برای به دست آوردن نیم کیلو اضافه وزن بدن حدود 3500 کالری زمان نیاز است” ، 7 امتیاز – فقط برای اینکه مطمئن شوید زیاده روی نمی کنید ثابت شده است.

همچنین ، هیچ دانه آفتابگردان خاصی روی این ترکیب به شما در کاهش وزن کمک نمی کند ، اما می تواند یک افزودنی عالی برای رژیم متعادل باشد.

چند روز در تخمه آفتابگردان باید بخورید؟

تخمه آفتابگردان ، مانع ازدواج گرانولو می شود

از آنجا که دانه های آفتابگردان از نظر کالری متراکم هستند ، VH پیشنهاد می کند که مصرف غذای خود را به دو قاشق چای خوری – یا دو قاشق غذاخوری – جو و دانه در روز برای سالاد تزیین و تزئین محدود کنید.

برای یک میان وعده ، نصف فنجان دانه ذرت خوب است ، که قطعاً به شما کمک می کند تا راضی باشید. “

اندازه استاندارد وعده ، که حدود 200 کالری را تأمین می کند.

شما می توانید از همه آن به طور همزمان به عنوان یک میان وعده لذت ببرید – عصای ایسر ، دویست و پنجاه ، عکاسی از دانه ها یا هواپیما ، یا – یا در طول روز آن را بشکنید.

فقط به یاد داشته باشید که از تعادل استفاده کنید ، در بیشتر موارد شما مایل هستید که آنها را به عنوان یک کالری چربی و پروتئین شیک دریافت کنید تا با دانه های آفتابگردان زندگی ما پر شود.

تا زمانی که زیاده روی نکنید ، می تواند بخشی از رژیم غذایی آنها باشد ، به دلیل آسیب ، “او گفت vu.

متخصصان تغذیه به دنبال اطلاعات بیشتر هستند؟ چگونه یاد بگیریم که BODNutrition.com سالم را در سر دو بدن بخوریم و در دراز مدت برنامه تغذیه خود ، 2B ، و بخشی از ذهنیت را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *