این پادکست در مورد وقفه های تمرین خواهد بود. اغلب از من می پرسند “بهترین تمرین اسپلیت برای دنبال کردن چیست؟”

آیا واقعا “بهترین” تمرین تقسیم شده برای به حداکثر رساندن رشد عضلات وجود دارد؟

بسیاری به اشک در بدن قسم می خورند ، در حالی که دیگران می گویند این اتلاف وقت است. دیگران می گویند شما همچنین باید قطعاتی را در مورد الگوهای حرکتی به اشتراک بگذارید. متأسفانه بسیاری از درختان جنگلی به منظره نیاز دارند.

هیچ تمرین تمرینی به طور صحیح برای همه در همه شرایط وجود ندارد. شکافی که برای شما بهترین است به شرایط و انتخاب های شما بستگی دارد.

در حالی که من نوشته شده است در باره “ این بهترین اسپلیت تمرین به همان اندازه ، لطفاً آنها را دائماً خطاب قرار دهید تا با فکر و توصیه من تغییر کنند. مثال: چاپ اول بزرگتر Leaner قوی تر دارای روال عادی است که کمی متفاوت از چیزی است که در حال حاضر در چاپ چهارم می نویسم.

در صورت فوق العاده بزرگتر ، قوی تربرنامه نویسی که در ویرایش دوم اجرا می شود کمی متفاوت از نسخه اول به نظر می رسد.

هر روز از افرادی که برنامه های من را دنبال می کنند ، می شنوم و همیشه با پیشنهاداتی که آنها ارائه می دهند و موانع پیش روی آنها آشنا هستم تا بتوانم به پیشرفت کار خود ادامه دهم.

بنابراین ، همچنان که من به یادگیری و شنیدن از خوانندگانم ادامه می دهم ، اینها بهترین افکار من در مورد عضله سازی است.

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، آن را برای بررسی سریع در iTunes ارسال کنید. این واقعا کمک می کند!

زمان بندی:

7:52 – تمرین اسپلیت چیست؟

10:22 – آیا “بهترین” تمرین تقسیم شده برای همه است؟

12:29 – اهداف شما چگونه بر رانت هایی که دنبال می کنید تأثیر می گذارد؟

18:02 – روی چند گروه عضلانی همزمان تمرکز می کنید؟

22:17 – شرایط لازم برای یک تمرین اسپلیت خوب چیست؟

22:57 نقاط منفی اعضای بدن چیست؟

در نمایش نشان داده شده است:

مکمل های پرسلن را از اینجا خریداری کنید

بزرگتر Leaner قوی تر

فوق العاده بزرگتر قوی تر

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ چه چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ حتماً در نظرات زیر به من اطلاع دهید!