نکات جس برای داشتن خلق و خوی متعادل


شنیدن آمار سوزن سوزناک است اگر بدانید افسردگی یکی از شایع ترین شرایطی است که بیش از 300 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می دهد و برآورد می شود که در سطح جهانی رخ می دهد. جهان تقریباً 4.4 درصد از جمعیت را تشکیل می دهد. انتظار می رود این ارقام بیشتر از مواردی باشد که مهم نیست ، شناخته شده است. در بحبوحه همه گیری جهانی و افزایش تعداد ، به طوری که اختلالات در اضطراب ، استرس و ضعف ذهنی که همه آنها به هم پیوسته اند و به علائم افسردگی کمک می کنند ، در جهان برجسته تر می شود. Lifeline اخیراً در 58 سالگی به بالاترین حد خود رسیده است و خواستار افزایش 50 درصدی است – این بدان معناست که ما در حال حاضر تا چه اندازه با باد هستیم.

من با باز بودن در ، و با تلاش ذهنم نسبت به چیزی که علاقه زیادی به آن دارم ، از این رو خارج از گفتار می گویم ، برای حذف اشکال نماد ، این مکان برای ورود است ، و برای حمایت از یکدیگر در طول سفر شفا ، من ابزارها و شیوه های Genus خود را توسعه دادم که واقعاً به من کمک کرد تا با روحیه و زمان خود متناسب تر باشم. امیدوارم به آنها کمک کنید.

مدیریت سطح استرس من

این کلید یک ذهن سالم متعادل است. 8-9 ساعت خواب (ضروری) و 10 دقیقه ورزش روزانه و پیاده روی در طبیعت واقعاً استرس من را کاهش می دهد ، ذهنم بالا می رود.

این واحد برای همه غذا خوردن بسیار مهم است

چربی و پروتئین سالم

این اساس عمل برای مواد مغذی سالم است که از طریق انتقال دهنده عصبی سروتونین تولید می شود. بنابراین ، برای فرد بسیار مهم است و همچنین شامل یک صبحانه سبک است.

با در نظر گرفتن روحیه

Allll من مطمئن هستم که تعادل شهر ، که من نیز عاشقانه اعتدال را دوست دارم و از الکل لذت می برم. شراب و کوکتل های فرانسوی تنها کار من هستند. اما این نمی تواند آگاه باشد که آنها یک اثر افسردگی دارند که می تواند ذهن ما را در مصرف تحت تأثیر قرار دهد. مهم است که توجه داشته باشید که چگونه به آن نگرش واکنش نشان دهید و بر این اساس تنظیم کنید. برای من ، 2-3 نوشیدنی خوب است ، اما بیشتر از کاری است که در ذهن تأثیر منفی بگذارد.

شنای اقیانوس

او مدام راه من را بالا می برد؟ راه دیگر پیاده روی در هوای تازه است ، و در ذهن.

محدودیت های شبکه های اجتماعی:

این واقعاً بسیار مهم است. من معتقدم که در مقایسه این است که دوش اطلاعات ، واقعاً بر انتقال دهنده عصبی مغز ، و بنابراین ، اجتماعی و تولید وسایل روشهای دشمنان ما تأثیر نمی گذارد. ما باید به عنوان یک احساس آرامش و صلح در جهان مرزهای خود را تعیین کنیم. قانون من این است که رسانه های شخصی و اجتماعی همه در ساعت 830 شب خاموش هستند. برنامه اینستاگرام خود را حذف می کنم. زندگی من تغییر کرد.

و حالا وقتی عزیزان

این چیزها همیشه ، همیشه باعث می شود احساس بهتری داشته باشم. با این حال ، خوب است که به کبد “نه” بگویید ، هویج اجتماعی احساس خستگی یا غرق شدن می کند.

مکمل کردن

من همچنین دوست دارم که مکمل 2 * – دوز بالای روغن ماهی و عصاره زعفران – را درست پشت تحقیق پیشنهاد کنم ، زیرا این یک بهزیستی ذهنی واقعاً قوی است.

توجه داشته باشید که ورود به مطالعه دیر هنگام با فریاد زدن به آنها تحت تأثیر قرار گرفت. علائم زیر بالینی استرس و حمایت از راه حل هایی برای بهبود خلق و خو ، محصولات طبیعی مانند کروکوس و علف ، که متعلق به ارکیده ها است Crocus sativus L. نشان داد که وعده داده شده است ، نامزد برای درمان علائم افسردگی استفاده می شود. مزایای رایج ترین آن زمانی اتفاق می افتد که او متوجه شده است یکی از عمل های روح یک داروی ضدافسردگی زعفران است. آزمایشات بالینی وجود دارد که این کارها انجام شد ، آنها مجدداً قدرت محیط را در نظر می گیرند ، به زعفران در افسردگی خفیف. زعفران م whichثرتر از مطالعات دارونما گزارش شده است.

به یاد داشته باشید ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که در صورت نیاز آماده کمک است

لطفاً بدانید که آنها هرگز تنها نیستند و کمک همیشه در کنار شماست. اگر از این دستگاه ها استفاده می کنید ، ما از شما می خواهیم که در اسرع وقت با پزشک خود ، بدون Blue (1300 (4) 636 22) یا Lifeline (11 13 14) ، نام خود را برای کمک به دوستان و خانواده خود برسانید. ارسال عشق و توجه زیاد به شما

دوباره:

جان صدیقی ، MSM صالح ، بشارالدین SNBB و همکاران. زعفران (Crocus sativus L.) به عنوان ضد افسردگی J Pharm Sci Bioalliedبه 2018 ؛ 10 (4) 173-180.

Jackson، PA، Forster J، J song، Pouchieu 100، Dubreuil S Gaudout 500، Morus B، pourtant L. Joffre F and 100 Vaysse، d N، Abros 2، Vauzour 500، Brossaud J. Corcuff JB Capuron L. Kennedy DO. اثر افزودنی حالت عصاره زعفران خوب است ، در پاسخ به یک عامل استرس زا در مردان سالم بالغ از نظر روانی ، یک گروه تصادفی ، دوسوکور ، موازی و کارآزمایی بالینی تشکیل شده است. قبل از Nutr. 2021 فوریه 1 ، 7 ، (606) 124.

سازمان بهداشت جهانی. افسردگی و سایر اختلالات روانی ECBبه ژنو: برآورد بهداشت جهانی. (2017).

Cuijpers P، R. de Graaf van Dorsselaer S. افسردگی جزئی: مشخصات خطر ، ناتوانی عملکردی ، استفاده و مراقبت از خطر ابتلا به افسردگی اساسی. J اختلال تأثیر می گذارد. آوریل 2004 ؛ 79 (1-3) ، 71-9.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *