چگونه می توان یک خانه فضایی برای خانه خود ایجاد کرد


مدیتیشن اختصاص داده شده به ایجاد یک فضا به روش حمایتی ، بیشتر احتمال دارد یک تمرین مدیتیشن روزانه را توسعه دهد.

از کاهش سطح استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و فشار خون بالا گرفته تا افزایش و افزایش سلامت احساسی ، فضای کار ، عملکرد سیستم ایمنی ، فعالیت مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، احساس آرامش و خواب ، سفید کردن مزایای سلامتی تا زمانی که مدیتیشن در حال رشد باشد.

هنگامی که شما برای اولین بار شروع به کار می کنید ، مدیتیشن در این ایالت می تواند چالش برانگیز باشد ، به ویژه اگر محیط شما در مورد ایجاد یک فضای آرام نمونه نیست ، اما چند مرحله ساده می تواند میانجی گری و تداوم داشته باشد. در ایجاد عادت.

چه چیزی را باید در گرگوریان Gebetsglocken خود قرار دهید

این خود کاری است که انجام شده است ، و نه تنها با استفاده از مردان ، و تمرینات منحصر به فرد شما اهل آن هستید؟ برای بازگرداندن مجدد یا مکان خاصی نیازی به فکر ندارید ، زیرا امروزه مدیتیشن را می توان در بسیاری از موارد یافت. برای همه ما می دانیم که داشتن یک اتاق اضافی در خانه رویایی بود ، زیرا اتاقهای اختصاصی آن یا مدیتیشن معمولاً مکانی اختصاصی برای پرونده نیست ، هیچ اقدامی لازم نیست.

اما ما نگرش خود و ایجاد دو حوزه اجباری برای درگیر شدن در این رفتار را می دانیم ، واقعیت این است که بیشتر فضای ویژه پیشنهاد شده و به حفظ آنها کمک می کند.

شفاعت در منطقه شما می تواند گوشه ای ، گوشه ای باشد و اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرد یا هر چیز دیگری که برای شما مفید باشد؟ هنگامی که لکه ای در روح شما وجود دارد ، و کسانی که مسئولیت این رسانه ها را بر عهده دارند ، هر روز به شما کمک می کنند تا احساس کنید که مانند بازدید از مکانی برای ارائه صلح هستید ، و منتظر باشید.

1. راحتی کوسن ورودی

نمی توانید همچنان چالش برانگیز بنشینید ، به خصوص اگر تازه سفر خود را آغاز کرده اید ، اگر به حافظه مدیتیشن اختصاص داده اید ، می دانید که چقدر راحت بودن مهم است. مکانی راحت برای اختصاص ، زیرا این کلید مدیتیشن شماست.

من دوست داشتم ، زیرا موضوع یک گندم سیاه آووکادویی سبز رنگ و ارگانیک است بالش مدیتیشن های تشک است اما پایه محکم خدا کاملاً غرق شده است ، این مزیت را برای راحتی یک بدن منحصر به فرد ایجاد می کند.

من مدت ها مشتری آووکادو تشک بودم و طرفداری که شما متعهد به ساخت محصولات هستید از کیفیت بالایی برخوردارند و همچنین سلامت ، کشاورزان و کره زمین را بهبود می بخشند ، که این نیز اهمیت چندانی ندارد.

2. مجله

مجله نویسی نمی تواند به اندازه کافی ستایش کند ، زیرا این یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که برای آموزش تغذیه می تواند به ذهن آگاهی برسد.

شما می توانید از روش های مختلف برای حمایت از مجلات روزانه خود استفاده کنید (چه چیزی مصرف کردند ، چه موقع و چگونه به شما این احساس را می دهند که احساس گرسنگی ، اشتها و مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی مربوط به ناهار و غیره است) ، روزانه با روزنامه نگاری به استرس را که هر روز صبح از او سپاسگزار هستید ، منعکس کنید ، روزنامه نویسی و غیره

مرور از طریق قلم و کاغذ فیزیکی برای کمک به افزایش عملکرد شناختی و داده های دیجیتالی با استفاده از یک ذخیره واحد – همانطور که در گذشته سعی خواهید کرد راه خود را بررسی کنید.

3. کتابهای مدیتیشن که شما از آنها پشتیبانی می کنید

برخی از کتابهای مورد علاقه من که خاطرات سفر شما را پشتیبانی می کند عبارتند از:

4. تقویت کننده های هوا

اگر می خواهید واقعاً با مدیتیشن و آرامش خاطر یک منطقه خاص را احساس کنید ، حتی اگر تعداد آنها قادر به افزودن تقویت کننده نبود. اینها برای شروع ضروری هستند ، اما تجربه ای لذت بخش که می تواند به شما کمک کند به دیگری کمک می کند.

بسیار است

دوست دارید بتوانید بوی بدی را که در ذهنم قرار داده است فرو نشاند ، بیشتر از آنکه برای مدیتیشن حل شود ، بیشتر دوست دارید. و همانطور که می بینید پخش کننده اسانس ، محل اسپری فراوان یا بخور ، اجازه دهید او نیز برای شما باشد. فقط به یاد داشته باشید که مواد غیر سمی بخرید

صدا

طبیعت

در حال حاضر یک خانه مدیتیشن اختصاصی دارای طبیعتی زیبا است که از پشت پنجره ها را تماشا می کند. علاوه بر بسیاری از گیاهان محلی برای ایجاد یک آرامش آرام بخش مانند آبگرم. چه پنجره ای داشته باشید ، نه می توانید چند گیاه را جمع کنید ، داشتن کمی طبیعت استرس را کاهش می دهد.

قطعات تراکتور خود را تکان دهید

در حال حاضر یک فرد بر خواسته ها ، نیازها تکیه می کند و مدیتیشن ما را بر فضای فضاهای ظاهر منحصر به فرد ما متمرکز می کند. چه باید بکنم ، که سابق شما را در محل نصب خود قرار داده بود ، هر روز یک کلید و وسط فضا برای تمرین شما در نظر گرفته بود.

فکر می کنید اکنون که چند ایده دارید و می توانید آنها را به عنوان یک مکان 7 تنظیم کنید؟

نکته مهم: یادتان باشد ایجاد یک تمرین مدیتیشن منحصر به فرد بهترین کاری است که می توانید از رفاه حمایت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *