گرسنه ام؟ علائم فیزیکی گرسنگی جستجو برای


آیا واقعاً می توانید علائم گرسنگی بدن را در هنگام غذا خوردن احساس کنید و بدانید؟ به طرز شگفت آوری ، تعداد زیادی باقی نمانده اند و از خود می پرسند: “من واقعاً گرسنه هستم؟”

اما اگر شما یکی از آنها هستید نگران نباشید – ما تحت پوشش قرار گرفته ایم.

علائم قحطی جسمانی می تواند مشکل باشد. بسیاری از مردم مشغول انجام بسیاری از امور هستند ، اما گاهی اوقات ما احساس نمی کنیم که وقت داریم گرسنگی را کنترل کنیم یا تصدیق کنیم که گرسنگی واقعاً چه حسی دارد. حتی گاهی اوقات ، ما به سادگی نمی دانیم چه احساسی داشته باشیم!

ما در مورد تغذیه و حافظه زیاد در مورد تغذیه صحبت می کنیم و بارها و بارها ، این نیز نقش دارد. وقتی از آنچه می خوریم (اگر دوست دارید و از نظر ذهنی غذا می خورید) بی توجه باشید ، به سختی می توانید بدانید گرسنگی واقعی است یا نه چه غذاهایی منجر به انتخاب می شوند.

برای کمک به این امر ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه مراقب باشید و علائم قحطی جسمی را بشناسید.

اما قبل از رسیدن به آنجا ، بیایید نگران این باشیم که چقدر غذا می خورید.

چرا شناسایی علائم فیزیکی گرسنگی مهم است؟

بدن ما به طور مداوم در تمام طول روز با ما در ارتباط است ، به طوری که ما می دانیم چه زمانی عمداً کار می کنیم و چه زمانی کار نمی کنیم. نشانه های گرسنگی و سیری مسئول این امر هستند!

هورمون هایی که منجر به علائم گرسنگی و سیری می شوند: گرلین (هورمون گرسنگی) و لپتین (هورمون اشباع/اشباع).

وقتی علائم فیزیکی گرسنگی را تجربه می کنیم ، بدن به ما نشان می دهد که به انرژی نیاز داریم. اما متأسفانه این امر بارها اتفاق می افتد ، مردم شروع به نادیده گرفتن علائم فیزیکی می کنند یا احساسات خود را فراموش می کنند. برنامه ، کمبود زمان ، استرس و رژیم ها تنها تعدادی از عوامل متعدد شیوه زندگی هستند که می توانند این کار را انجام دهند.

وقتی نشانه های فیزیکی گرسنگی را نمی شناسیم یا متوجه آن نمی شویم ، یک سری اتفاقات شروع می شود.

ما می توانیم به نقاط گرسنگی شدید برسیم و غذای خود را کنترل کنیم ، هنگام غذا خوردن احساس بی حالی ، متورم شدن و بیش از حد غذا خوردن کنیم ، همیشه بیش از حد غذا می خوریم یا به اندازه کافی غذا نمی خوریم ، و همچنان در لیست قرار دارد.

برای جلوگیری از این اتفاق ، ما می خواهیم علائم گرسنگی برای بدن شناخته شود.

علائم گرسنگی فیزیکی

وقتی نشانه های گرسنگی و سیری را بررسی می کنید ، در واقع می توانید گرسنه و کم انرژی را تشخیص دهید.

در زیر برخی از رایج ترین علائم فیزیکی گرسنگی را مشاهده می کنید.

خستگی و نقص انرژی

من همیشه احساس می کنم که از آن خارج شده اید! آیا از داشتن یک خواب راحت خسته شده اید؟ بی حال حتی اگر در ابتدا کار سختی انجام ندهید؟

این یکی از علائم جسمانی گرسنگی است.

ما بدن را به انرژی نیاز داریم. خوب ، به انرژی = غذا فکر کنید. وقتی غذای کافی (و در نتیجه انرژی) نداریم ، در حال خوردن هستیم تا بدن ما احساس تردی کند.

کارهای روزانه کمی سخت تر است و ما نمی توانیم آن را به طور جداگانه تقسیم کنیم. تنها راه خروج از غذا خوردن صبحانه است!

دفعه بعد که خسته شده اید و انرژی ندارید ، مراقب باشید که آیا علائم فیزیکی گرسنگی وجود دارد یا خیر.

غرغر شکم

این یکی آسان است ، درست است؟

اگر معده شما غرید یا غرق شد و احساس درد شدیدی کردید ، بدن شما سعی می کند به شما بگوید که به غذا نیاز دارید.

من به شما قول می دهم ، مهم نیست که رژیم های غذایی ، سم زدایی ها یا پاکسازی های موجود در آنجا ده ساعت از این نشانه ها چشم پوشی می کنید ، اما به سادگی مفید نیست و درست نیست.

وقتی احساس درد می کنیم ، وقتی معده خالی می شود این اتفاق می افتد. دفعه بعد که معده شما غرغر می کند ، با Food Foundation Five Meal بشنوید و پاسخ دهید!

سر و دستان لرزان

وقتی گرسنه هستیم و مدتی بدون غذا می مانیم ، سطح قند خون بدن ما کاهش می یابد. اما وقتی قند خون پایین است ، بدن شما ثبت نام می کند تا بداند مغز شما به انرژی بیشتر یا غذای بیشتری نیاز دارد.

هنگامی که این اتفاق می افتد ، ممکن است عروق خونی را سفت کرده و فشار خون را افزایش دهید. نتیجه در پایان؟ سردرد

علاوه بر این ، هنگامی که قند خون پایین است ، بسیار معمول است که ما در زمین متزلزل احساس کنیم.

اگر اغلب مانند بسیاری از سردردها دچار لرزش می شوید ، باید سعی کنید به بدن خود بگویید که به چه غذایی نیاز دارد. این ممکن است یکی از علائم گرسنگی بدن شما باشد.

مه مغزی و عدم تمرکز

این دو بر کاهش قند خون نیز تأثیر می گذارد. هنگامی که بدن انرژی مورد نیاز برای غذا را دریافت نمی کند ، مغز نیز انرژی مورد نیاز برای ورزش صحیح را دریافت نمی کند.

این چیز می تواند انجام دهد ، خوب ، مه آلود! ممکن است احساس کنید افکار شما کمی کندتر از حد معمول در حال حرکت هستند یا نمی توانید طبق معمول روی تجارت تمرکز کنید.

بدن شما با کار کردن در سطح پایین تر سعی می کند مواد مغذی مورد نیاز را برای افزایش قند خون به شما بگوید.

عصبانیت

همه ما باتجربه هستیم “جا رختی” قبل از. هنگامی که شما اسنپیدوس هستید ، پرشور ، ناامید ، در مواقعی کاملاً دشوار ، بدون دلیل مشخص. آیا چیزی شما را اذیت می کند؟ مشکلی هست؟ نه ، فقط گرسنگی است.

انرژی و تغذیه بدن شما کم است ، بنابراین دوباره ، قند خون شما پایین است. وقتی قند خون پایین است ، برای ما بسیار آسان تر است که بدون دلیل واکنش احساسی نشان دهیم.

اگر این را اغلب زمانی که بدون غذا به مدت طولانی مدتی است می بینید ، می تواند یکی از علائم فیزیکی گرسنگی شما باشد. “جا رختی” یا تحریک پذیری

نشانه هایی که ممکن است با قحطی اشتباه گرفته شوند ، اما هستند “سر گرسنگی”

اما اگر گرسنگی را به عنوان نشانه ای از بدن تجربه کنیم ، در حالی که در واقع چیز دیگری است ، چه اتفاقی می افتد؟ ما به این می گوییم قحطی سر است.

سر گرسنگی وقتی شرایط ، حرکت یا حس خاصی در واکنش به غذا منعکس می شود.

در زیر برخی از یادداشت های معروف است که ما آنها را نام می بریم. پایتخت گرسنگیبه

هوس های ناگهانی

تا به حال به طور تصادفی با خود فکر کرده اید: “اوه خدای من ، من تمام شدم” [insert craved food item here]”دقیقاً غیر طبیعی؟

این آرزوی من است! اکنون قبل از رسیدن به این نقطه ، سناریوهای آناتومیکی خاصی وجود دارد که می تواند بر خواسته ها تأثیر بگذارد ، که می تواند بر گرسنگی بدن تأثیر بگذارد. بنابراین اگر کنجکاو هستید که بیشتر بیاموزید و قبلاً آن را ندارید ، اینجا بیشتر بیاموزید و سعی کنید به شما بگویید که چه علائقی دارید.

اما بیشتر اوقات ، طعم و غذا تجربه ای است که ما از طریق غذا مشتاق آن هستیم ، نه تغذیه بدن. اگر می خواهید غذا بخورید ، این یک نشانه است پایتخت گرسنگیبه

خستگی جسمی یا روحی

آیا تا به حال از نظر جسمی یا روحی آنقدر خسته شده اید که می خواهید بهتر غذا بخورید و کاری را که همه می خواهید انجام دهید احساس کنید؟ آره، پایتخت گرسنگیبه

حالا بگذارید به شما بگویم ، این کمی حیله گر است. گرسنگی جسمانی به دلیل خستگی کاملاً امکان پذیر است. اما اغلب ، وقتی از نظر روحی و جسمی خسته شده ایم و علائم جسمانی از گرسنگی در ما دیده نمی شود ، غذا هنوز سالم است.

وقتی به غذا می رسیم بدون آنکه از نظر احساسی یا عاطفی احساس کنیم ، واقعاً به اظهارات گرسنگی بدن گوش نمی دهیم.

استرس بدون آدرس

این خیلی شبیه مثال ماست! ما می توانیم همان کار را زمانی انجام دهیم که قبلاً بیان کرده ایم و زمانی که احساس خستگی می کنیم.

شاید این برای راحتی یا راحتی نیست. خوردن غذاهای خوشمزه راحت و دلپذیر است. ایجاد عادت برای دستیابی به غذا در شرایط استرس زا بسیار آسان است.

ما به این استرس می گوییم خوردن!

وقتی استرس غیرقابل درمان می شود ، زخم ها و ما به دنبال کمک به میانجیگری سریع و آسان هستیم. من آنها را یکی یکی تغذیه می کنم. گرسنگی در نتیجه استرس یعنی پایتخت گرسنگی به جای گرسنگی فیزیکی

احساسات بالا

در نهایت ، ما احساساتی داریم. آیا تا به حال آنقدر ناراحت ، عصبانی ، افسرده یا ناامید بوده اید که به اینقدر شیرینی نیاز داشته باشید؟

پس از دو مثال گذشته ، به راحتی می توانم ببینم که این چگونه یک مثال است پایتخت قحطی مانند استرس ، وقتی احساسات از هم جدا نیستند ، می توانیم از آنها غذا بخواهیم.

علائم گرسنگی را بیاموزید

هدف ما در اینجا این است که به طور واقعی گرسنگی فردی شما و همچنین فراوانی تأییدها را توسعه دهیم. شما سعی می کنید خود را با علائم فیزیکی گرسنگی آشنا کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به راحتی می توانید غذا خوردن را به خاطر بسپارید.

در روش تغذیه ذهنی ، اعضای ما ابزارها و منابع لازم را برای توسعه این تکنیک در نشانه های گرسنگی بدن خود فراهم می کنند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را در مورد زمان غذا خوردن ، آنچه که باید بخورند و نحوه غذا خوردن به شیوه منحصر به فرد خود ایجاد کنند. لزوماً به موقع

این فرصتی برای تمرین است!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *