آیا این یک ماده مغذی می تواند کبد چرب را در بهار امسال معکوس کند؟


/*! elementor – v3.20.0 – 26-03-2024 */ .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-stacked .elementor-drop-cap{background-color:#69727d;color:#fff} .elementor-widget-text-editor.elementor-drop-cap-view-framed .elementor-drop-cap{color:#69727d;border:3px solid;background-color:transparent}.elementor-widget-text-edditor: not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor-drop-cap{margin-top:8px}.elementor-widget-text-editor:not(.elementor-drop-cap-view-default) .elementor -drop-cap-letter{width:1em;height:1em}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap{float:left;text-align:center;line-height:1;font-size: 50px}.elementor-widget-text-editor .elementor-drop-cap-letter{display:inline-block} دیگر راز بزرگی نیست.

شرایط کیسه صفرا و کبد، به ویژه NAFLD (بیماری کبد چرب غیر الکلی)، در حال افزایش است و بر بیش از 100 میلیون نفر در سال. و به نظر می رسد که زودتر و زودتر اتفاق می افتد – من اکنون از افراد 30 و 40 ساله خود می شنوم که قبلاً تشخیص داده شده اند. NAFLD سریعترین اپیدمی در حال رشد ما است.

متأسفانه، NAFLD چیزی نیست که در تمرینات فیزیکی معمول نشان داده شود، و همچنین لازم نیست که اضافه وزن داشته باشید تا تحت تأثیر قرار بگیرید. در مراحل اولیه، آنزیم های کبدی معمولاً طبیعی هستند، بنابراین ممکن است سال ها طول بکشد تا تشخیص داده شود.

به نظر می رسد که وقتی صحبت از NAFLD می شود، عوامل زیادی مقصر هستند. مقاومت به انسولین، دیابت، تری گلیسیرید بالا و مصرف بیش از حد قند از جمله این موارد است. هنگامی که ما شکر می خوریم، بدن ما مواد شیمیایی التهابی ترشح می کند. و هنگامی که کبد چرب یا ملتهب است، به اندازه یک کبد سالم کارآمد نیست، به این معنی که نمی تواند به خوبی سموم را از بدن ما پردازش یا دفع کند. کبد آسیب دیده همچنین چربی اضافی و کلسترول کمتری را می سوزاند که منجر به رسوبات چربی و افزایش وزن بیشتر می شود.

خوشبختانه، بسیاری از مقصران رژیم غذایی را می توان با رژیم غذایی کم قند و پروتئین بالاتر برطرف کرد گرگرفتگی چربی یا متابولیسم رادیکال. اما تنها چیزی که رژیم غذایی همیشه نمی تواند آن را برطرف کند کمبود شدید آن است، به طور دقیق کمبود کولین.

می بینید که کولین “چربی زدای” بدن شما است و به کنترل رسوب چربی در اندام های شما – به ویژه کبد کمک می کند. آن را به طور قابل توجهی انجام می دهد که کمبود کولین می تواند به طور مستقیم باعث بیماری کبد چرب شود.

اولین بار در صفرا کشف شدکولین در بسیاری از فرآیندهای حمایت کننده از زندگی مانند ترمیم کبد، هدایت عصبی، رشد مغز و شناخت نقش دارد.

مشکل این است که حدس من این است که بیش از 90 درصد از زنان بالای چهل سال دچار کمبود کولین هستند. در حالی که می‌توانید کولین را از گوشت گاو و تخم‌مرغ و لسیتین دریافت کنید، اکثر افراد به سادگی 500 میلی‌گرم در هر وعده غذایی را برای پیشی گرفتن از کبد چرب دریافت نمی‌کنند، مگر اینکه با بیل‌ساز بسیار محبوب من مکمل شوند – که من همچنین برای کسانی که کیسه صفرا ندارند یا کسانی که کیسه صفرا ندارند توصیه می‌کنم. متابولیسم کندی دارند

/*! elementor – نسخه 3.20.0 – 26-03-2024 */ .elementor-heading-title{padding:0;margin:0;line-height:1}.elementor-widget-heading.elementor-heading-title[class*=elementor-size-]>a{color:inherit;font-size:inherit;line-height:inherit}.elementor-widget-heading.elementor-heading-title.elementor-size-small{font-size:15px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-medium{font-size:19px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-large{font-size:29px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xl{font-size:39px}.elementor-widget-heading .elementor-heading-title.elementor-size-xxl{font-size:59px}

این پشتیبان درخشان غنی از کولین را برای نجات بدون دردسر چربی زنده امتحان کنید

/*! elementor – نسخه 3.20.0 – 26-03-2024 */ .elementor-widget-image{text-align:center}.elementor-widget-image a{display:inline-block}.elementor-widget-image a img[src$=”.svg”]{width:48px}.elementor-widget-image img{vertical-align:middle;display:inline-block}
Bile Builder - مکمل غذایی از UNI KEY Health

علاوه بر کولین، من سازنده صفرا شامل موارد زیر…

نمای نزدیک از پودر صفرا گاو، یک ماده مکمل غذایی

صفرای گاو: صفرای گاو نقش مهمی در تجزیه چربی های غذایی به قطرات کوچکتر و قابل کنترل تر دارد و هضم راحت تر توسط آنزیم های پانکراس را تسهیل می کند. این فرآیند می تواند به ویژه برای افراد مبتلا به NAFLD با کاهش بار کبد مفید باشد.

نمای نزدیک از پودر ریشه چغندر، یک ماده مکمل غذایی

ریشه چغندر: پودر ریشه چغندر به جلوگیری از تجمع چربی در کبد کمک می کند زیرا حاوی بتائین است. بتائین این کار را با کنترل ژن‌های مرتبط با NAFLD از طریق کاهش التهاب، افزایش سوزاندن چربی‌ها برای انرژی، توقف تولید چربی‌های جدید و بهبود نحوه کنترل بدن با قند و انرژی در سلول‌ها انجام می‌دهد.

نمای نزدیک از پودر تورین، یک ماده مکمل غذایی

تائورینتحقیقات نشان می دهد تائورین پتانسیل تنظیم متابولیسم چربی کبدی، کاهش رسوب چربی در کبد، مقابله با استرس اکسیداتیو و کاهش اختلال عملکرد میتوکندری را نشان می دهد. بسیاری از مردم کمبود دارند، به خصوص گیاهخواران و گیاهخواران زیرا تورین از گوشت اندام ها و سایر بافت های حیوانی به دست می آید. تورین همچنین پروفایل لیپیدی را بهبود می بخشد و خطر چاقی را کاهش می دهد – که در وهله اول برای جلوگیری از کبد چرب مهم است.

لیپاز پانکراسلیپاز، یک آنزیم ضروری، به تجزیه چربی ها در طول هضم کمک می کند و از پردازش چربی سالم برای افراد مبتلا به NAFLD حمایت می کند.

ریشه کولینسونیا (ریشه سنگ)توانایی پودر استونروت در شل کردن مجاری صفراوی و تحریک تولید صفرا ممکن است با افزایش جریان بهینه صفرا و کمک به عملکرد کبد، مزایایی برای بیماران NAFLD داشته باشد.

پس وقت آن است که کبد خود را به پاک کننده ها بیاورید. کبد چرب اجتناب ناپذیر نیست. با داشتن تغییرات اساسی در شیوه زندگی و کولین بالا، لازم نیست آمار دیگری در سریع ترین اپیدمی در حال رشد آمریکا باشید.

استناد:

(1) https://britishlivertrust.org.uk/wp-content/uploads/The-alarming-impact-of-liver-disease-FINAL-June-2019.pdf

The post آیا این یک ماده مغذی می تواند کبد چرب را در بهار امسال معکوس کند؟ اولین بار در Ann Louise Gittleman ظاهر شد.



منبع