امسال از رژیم های مد روز صرف نظر کنید – در اینجا دلیلی است که باید به جای آن از چربی فلاش استفاده کنید


رژیم غذایی که عقل مرسوم را به چالش می کشد.

ماموریت چربی فلاش من ساده و ساده است: کمک به 81 میلیون بزرگسال آمریکایی که اضافه وزن دارند، 108 میلیون چاق و 23 میلیون نفر که به شدت چاق هستند برای کاهش وزن و حفظ آن (منبع: CDC.gov). هسته اصلی این برنامه تعهد من به ترویج یک سبک زندگی متعادل و حمایت از عادات سالم ساده است که همه ما در نتیجه زندگی در پرتنش 21 خود نادیده می گیریم یا فراموش می کنیم.خیابان قرن.

رژیم ها می آیند و می روند. شما بیش از حد ورزش کرده‌اید، کالری شمرده‌اید، چربی، پروتئین و کربوهیدرات‌ها را حذف کرده‌اید و اکنون آب‌میوه یا حتی غذاهای خام را امتحان می‌کنید. به احتمال زیاد وزن کم کرده اید، اما دوباره آن را به دست آورده اید. برای میلیون ها نفر، گرگرفتگی چربی متفاوت بوده است. آنها پوند و اینچ از دست داده اند و آنها را دور نگه داشت

این برنامه که در سال 2000 “رژیم غذایی معجزه آسای اینترنتی” نام گرفت، به عنوان یک مد جدید رد شد. اما این “رژیم غذایی مد روز” پس از 23 سال هنوز زنده است و در حال رشد است. کامل شد طرح چربی سوزی در سال 2002، زمانی که طرفداران فداکار به سرعت آن را در فهرست پرفروش‌ترین‌ها در سراسر کشور قرار دادند، جان خود را گرفت. نیویورک تایمز به USA Today، هفته نامه ناشر و مجله ی وال استریت. این کتاب به بیش از 12 زبان ترجمه شده است و خانواده ای از کتاب های همراه Fat Flush از جمله کتاب آشپزی چربی فلاش. در سال 2016، کل سری Fat Flush را با انبوهی از اطلاعات جدید، گزینه های غذایی (مانند آووکادو در فاز 1!) و خیلی چیزهای دیگر اصلاح و به روز کردم. را طرح جدید تخلیه چربی و همراهانش به انتشار پیام چربی فلاش به میلیون ها رژیم گیرنده در سراسر جهان ادامه داده اند.

چرا فلاش چربی کار می کند؟

چربی فلاش به این دلیل کار می کند که بر خلاف هر برنامه غذایی دیگری که وجود دارد، دقیقاً به دلیل افزایش وزن ما در وهله اول است. فاکتورهای اساسی در پشت پازل افزایش وزن را کشف، تصحیح و آموزش می دهد. با فراتر رفتن از رژیم غذایی، ورزش، قدرت اراده و پرخوری احساسی، عقل مرسوم را به چالش می کشد. این روش موانع غیرمنتظره افزایش وزن مانند کبد، لنف، هورمون ها، چربی های امگا، استرس، انسولین، التهاب، “چربی کاذب” یا احتباس مایعات، نگرانی های تیروئید، مشکلات روده، مشکلات صفرا/کیسه صفرا و موارد دیگر را برطرف می کند.

هزاران تاریخچه پرونده، توصیفات و داستان های موفقیت آمیز پرشور از افراد در 20 سالگی، 30 سالگی، 40 سالگی، 50 سالگی، 60 سالگی، 70 سالگی و فراتر از آن نشان می دهد که فلاشرهای چربی فواید سلامتی بسیار بیشتری نسبت به کاهش وزن دارند. آنها معمولاً بهبود شرایط سلامتی مانند سندرم متابولیک، خستگی مزمن، آلرژی، سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، دیابت نوع 2، کبد چرب، فشار خون بالا و فیبرومیالژیا را گزارش می دهند. کاهش سردرد، درخشان شدن پوست، مو و ناخن ها، تثبیت نوسانات خلقی، کاهش یا از بین بردن میل به غذا و کاهش قابل توجه افسردگی و اضطراب با افزایش قابل توجه انرژی از عوارض جانبی متداول گرگرفتگی چربی است.

اما، لطفا فقط حرف من را قبول نکنید، خودتان ببینید! اینجا کلیک کنید برای داستان های موفقیت بیشتر و عکس های قبل و بعد از قهرمانان Fat Flush روزمره.

بیمه اضافی برای پوشش منحنی های زندگی

حالا می دانم که هیچ کس کامل نیست. برنامه ها تغییر می کنند، همه چیز پیش می آید… زندگی اتفاق می افتد! همه ما آنجا بوده‌ایم، در روز دوم یک رژیم غذایی جدید، زمانی که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و ما با دو انتخاب روبرو هستیم: گرسنگی یا تقلب. از آنجایی که من این مشکل را به خوبی می شناسم، یک ویژگی ایمنی را در برنامه های Fat Flush خود قرار داده ام.

با کیت چربی فلاش، شما قبلاً همه پایه های خود را تحت پوشش قرار داده اید:

هوس ها با ترکیب اختصاصی ریشه انگور اورگان، 400 میکروگرم کروم و اسیدهای چرب ضروری کاهش می یابد – ستاره های تثبیت سطح قند خون. ریشه انگور اورگان حاوی بربرینکه با افزایش حساسیت به انسولین و احیای پانکراس برای بهبود ترشح انسولین، سطح انسولین خون را در بیماران دیابتی نوع 2 که به تازگی تشخیص داده شده اند، کاهش می دهد. بربرین همچنین تولید چربی قهوه ای را تحریک می کند که فعال ترین چربی بدن از نظر متابولیکی است، بنابراین می توانید کالری سوزانده شده را افزایش دهید.

سم زدایی توسط ریشه قاصدک، زردچوبه و دوز مناسب از خار مریم تقویت و پشتیبانی می شود. بسیاری از افراد بیش از حد از این گیاه استفاده می کنند و واکنش آلرژیک واقعی را با سم زدایی تهاجمی اشتباه می گیرند. دوز کاهش یافته خار مریم در کیت چربی فلاش از واکنش بیش از حد سیستم ایمنی جلوگیری می کند.

علاوه بر این، 360 میلی گرم از گاما لینولنیک اسید (GLA) از روغن دانه توت سیاه و 500 میلی گرم ال کارنیتین سوخت و ساز بدن شما را بالا می برد.. هر دوی این مواد مغذی، چربی بدن را از ذخایر چربی بسیج می‌کنند و به صاف نگه داشتن شکم کمک می‌کنند و انرژی آماده‌ای را برای شما فراهم می‌کنند که روز پرمشغله‌تان را پشت سر بگذارید. GLA حتی از پوست شما در برابر عودهای شرم آور اگزما و پسوریازیس که می تواند در اثر خوردن غذاهای خارج از برنامه که به آنها حساس هستید رخ دهد، محافظت می کند. و اگر التهاب و سفتی مفاصل باعث پایین آمدن شما شده است، یک خوراکی شیرین نخورید—برای کاهش درد و تورم به سراغ GLA بروید و یک بار دیگر شما را به حرکت وادار کند!

جامعه شمارش می کند

گاهی تنها چیزی که نیاز دارید یک دوست است. کسی که شما را تشویق کند، بگوید “هی تو داری کار شگفت انگیزی انجام می دهی!” یا در آنجا باشید که به شما یادآوری کند: “شما قوی، زیبا هستید و ارزش هر ذره تلاشی را دارید که برای بازگشت به واگن لازم است!”

هنگامی که شما Fat Flush را شروع می کنید، فقط یک برنامه قدیمی کاهش وزن را شروع نمی کنید، بلکه به خانواده ما می پیوندید. ما از شما دعوت می کنیم که بخشی از گروه پشتیبانی رایگان 24/7 ما، خصوصی ما باشید ملت فلاش چربی جامعه در فیس بوک چیزی که به عنوان یک خانه آنلاین برای ژورنال نویسی و به اشتراک گذاری دستور العمل ها شروع شد، در شبکه ای جهانی از افرادی که به دنبال یکدیگر هستند، شکوفا شده است.

در اینجا مکانی برای پرسیدن سؤالات اگر چیزی وجود دارد که کاملاً متوجه آن نیستید، برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل شگفت انگیزی که ایجاد کرده اید، یا الهام گرفتن برای یک مهمانی شام دوستانه Fat Flush وجود دارد. اگر روز سختی را سپری می کنید، در مورد آن صحبت کنید! و هنگامی که شخص دیگری در همان قایق است، با ارائه تشویقی که به او الهام می‌دهد، و شاید صدها مورد دیگر، خودتان را شگفت زده خواهید کرد. این ویژگی برنامه سبک زندگی من را با یادآوری این نکته که ما تنها در این سفر نیستیم و با هم می توانیم، برنامه سبک زندگی من را کامل می کند!

من شخصاً تا آنجا که می‌توانم به سؤالات گروه پاسخ می‌دهم و تیم ما متشکل از جانبازان آگاه Fat Flush بقیه موارد را مدیریت می‌کند. همچنین می توانید در لیست ایمیل من مشترک شوید، وبلاگ های هفتگی من را بخوانید و به پادکست من که در اینجا در استودیوی شمال غربی اقیانوس آرام ضبط شده است گوش دهید.

آماده، تنظیم، گرگرفتگی!

اگر برای شروع سفر خود آماده هستید، حتماً یک کپی از آن تهیه کنید طرح جدید تخلیه چربی کتاب، و سپس به ما در Fat Flush Nation بپیوندید – ما با آغوش باز منتظر شما هستیم!