بخورید، بنوشید، شاد باشید – با دستور العمل های تعطیلات سالم


دستور العمل های تعطیلات سالم برای لذت بردن از خود در همه گردهمایی های امسال.

فوق العاده ترین زمان سال برای جشن گرفتن با خانواده و دوستان است، اما وقتی سعی می کنید سبک زندگی سالم و لاغری جدید خود را حفظ کنید، اغلب چنین احساسی به شما دست نمی دهد. در حالی که همه اطرافیان شما از نوشیدنی‌ها و نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان لذت می‌برند، ممکن است به نظر غیرممکن باشد که هوس‌هایتان را از بین ببرید، به رژیم غذایی جدیدتان پایبند باشید و احساس کنید کنار گذاشته نشده‌اید. خبر خوب این است که دستور العمل های سالم برای تعطیلات برای حفظ انرژی، دور کمر و شادی تعطیلات شما وجود دارد!

از کوکتل گرفته تا آب نبات، در اینجا دستور العمل های مورد علاقه من برای تعطیلات سالم برای غذاهای بدون گناه وجود دارد تا شما را در مسیر اهداف سلامتی و کاهش وزن خود نگه دارید و در عین حال از تمام جشن ها لذت ببرید.

ودکای کرن بری اسپریتزر

اگر می‌خواهید در تعطیلات خود بدون خدشه‌دار کردن تلاش‌های خود برای کاهش وزن، زیاده‌روی کنید، یک انتخاب خوب مقدار کمی ودکای بدون گلوتن است. اگر در یک مهمانی هستید، می توانید به راحتی ودکا با کمی لیموترش یا آب کرن بری سفارش دهید، اما اگر میزبان مهمانی هستید، می توانید مهمانان خود را با این اسپریتزر خوشمزه شگفت زده کنید.

مارک های مورد علاقه من از ودکای بدون گلوتن که دوست دارم در مهمانی های تعطیلات دم دست داشته باشم عبارتند از:

  • سر کریستال – تقطیر شده از انواع ذرت به نام هلو و خامه،
  • شوپن – تقطیر شده از سیب زمینی
  • مال تیتو – تقطیر به طور کامل از پوره ذرت (یک گزینه ارزان تر، اما هنوز هم بسیار خوب)
  • یخ آبی – تقطیر شده از سیب زمینی رست آیداهو (ایالت من)

اسپریتزر ودکا کرنبری

عناصر:
1 تا 2 قاشق غذاخوری توت یخ زده ارگانیک به انتخاب شما
4 اونس آب زغال اخته سرد و شیرین نشده
ودکای بدون گلوتن 1 شات
4-5 قطره شیرین کننده مایع لاکانتو مونک فروت یا قطره برگ شیرین استویا
4 اونس آب معدنی گازدار مانند Perrier یا San Pellegrino
برگ نعنا یا برش لیموترش برای تزئین

جهت ها:
توت های یخ زده را با قاشق در یک لیوان بریزید. آب زغال اخته و ودکا را روی میوه بریزید. شیرین کننده مایع را به آرامی هم بزنید تا مزه دار شود. آب گازدار را به آرامی در لیوان بریزید و یک بار دیگر به آرامی هم بزنید. با چاشنی تزیین کنید و نان تستی برای سلامتی درست کنید!

براونی بدون آرد

این دستور غذا از سرآشپز سابق محبوب ما ترزا تهیه شده است! او در شیرین کردن غذاهای خوشمزه بدون استفاده از شکر حرفه ای است. شیرین کننده های لاکانتو با میوه راهب ساخته می شوند و کمی اریتریتول به آن اضافه شده است. اگر اریتریتول هضم شما را آزار می دهد، به جای آن از شیرین کننده میوه راهب خالص یا در صورت تحمل از شربت افرا ارگانیک استفاده کنید. این دستور غذا را جایگزین آرد معمولی با کره مغزی مغذی و مقدار زیادی کاکائو و شکلات غنی می کند. خانواده و دوستان شما حتی نمی دانند که این براونی ها برای آنها خوب است!

دستور تهیه براونی بدون آرد

عناصر:
1 فنجان کره بادام
2 عدد کدو سبز متوسط، رنده شده
1/3 فنجان شربت افرا با طعم لاکانتو
1 عدد تخم مرغ بزرگ
1 قاشق چایخوری وانیل
1 قاشق چایخوری جوش شیرین
1/3 فنجان پودر کاکائو
1/2 قاشق چایخوری دارچین
1 فنجان شکلات چیپسی برند لیلی
1/2 فنجان گردوی خرد شده (اختیاری)
اسپری روغن نارگیل یا روغن آووکادو

جهت ها:
یک تابه فر 9*9 اینچی را کمی روغن بزنید. فر را با دمای 350 درجه گرم کنید. همه مواد را با هم در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. در قالب پهن کنید. 35-40 دقیقه بپزید.

یادداشت: نیازی نیست کدوها را قبل از خرد کردن پوست بگیرید. سعی کنید کره ها و آجیل های دیگر را جایگزین کنید. (ما اینها را با کره بادام هندی و بادام هندی دوست داریم.) بر حسب ذائقه کمی بیشتر اضافه کنید یا از شربت کمتر استفاده کنید. همچنین می توانید شیرین کننده معمولی لاکانتو مونک فروت یا استویا پودر برگ شیرین را جایگزین شربت کنید.

کوکی های Jammy Thumbprint

برای این فصل تعطیلات، چه چیزی می‌تواند بهتر از یک نسخه سالم و سازگار با متابولیسم رادیکال از دستور پخت شیرینی مورد علاقه دوران کودکی باشد؟ این کوکی‌های دلپذیر یک برداشت سالم از یک مورد علاقه قدیمی اسکاندیناوی است.

کوکی های چاپ انگشت جامی

حدود 2 دوجین کوکی درست می کند

1/2 فنجان کره ارگانیک، نرم شده
1-2 پیمانه شیرین کننده Pure Monk یا به دلخواه
1/2 فنجان سس سیب شیرین نشده
2 قاشق غذاخوری پودر دانه چیا، (دانه ها را در آسیاب قهوه یا Nutra Bullet آسیاب کنید) (1/2 قاشق غذاخوری دانه چیا برابر با 1 قاشق غذاخوری غذا است)
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
2/3 فنجان نشاسته تاپیوکا یا پیکان
2/3 فنجان آرد بادام
2/3 فنجان آرد نارگیل
2/3 فنجان میوه خالص، مربای تمشک یا بلوبری شیرین نشده

جهت ها:

فر را با دمای 350 درجه گرم کنید. نشاسته تاپیوکا، آرد بادام و آرد نارگیل را در یک کاسه بزرگ با هم مخلوط کنید. با همزن برقی، کره، پیور مونک، سس سیب، دانه چیا و وانیل را هم بزنید تا مخلوط شوند. خمیر را هر بار یک قاشق غذاخوری بردارید و به شکل گلوله های کوچک در بیاورید. روی یک ورقه کوکی با کاغذ روغنی قرار دهید. با استفاده از انگشت شست خود، یک تورفتگی در بالای هر کوکی ایجاد کنید. هر اثر انگشت شست را با 1 قاشق چایخوری مربا پر کنید. حدود 15 دقیقه بپزید.

غذاهای میان وعده برای جاده

خانواده و دوستان دور برای بسیاری از ما به معنای سفرهای جاده ای تعطیلات هستند. چیپس سیب زمینی چرب و صبحانه های هتل را کنار بگذارید و به جای آن این میان وعده های سالم برای تعطیلات را امتحان کنید:

  • میله های پروتئین گیاهی Bhu Fit – اینها میان وعده های غذایی من هستند که در راه هستم. این میوه‌ها که با میوه‌های راهب شیرین شده‌اند، گرسنگی را بدون اضافه کردن وزن یا افزایش التهاب برطرف می‌کنند. طعم مورد علاقه من کارامل نمکی + اسپند است!
  • Pro Granola یا Paleonola – یکی از اینها را روی یک کاسه توت (تازه یا منجمد) بپاشید، با کرم نارگیل بپاشید و کمی UNI KEY Health به آن اضافه کنید. فلور-کلید پروبیوتیک برای شیرینی بیشتر


وقتی نمی توانید غذای خود را بیاورید چه کاری انجام دهید

جشن های تعطیلات همیشه به ما این امکان را نمی دهد که غذای خودمان را بیاوریم بدون اینکه مثل انگشت شست زخمی بیرون بیاییم یا میزبان را توهین کنیم. این امر به ویژه در مورد مهمانی های کاری و سایر رویدادهای رسمی صادق است. در این مورد، بهترین دفاع یک حمله خوب است – از قبل برنامه ریزی کنید. قبل از رفتن، یک شیک پروتئینی پر از مواد مغذی ضروری و چربی های سالم بنوشید تا گرسنه نشوید. غذاهای وسوسه‌انگیز قبلی وقتی احساس سیری می‌کنید بسیار کمتر فریبنده می‌شوند، و لقمه‌های کوچک غذاهای مورد علاقه بیش از حد برای فرونشاندن این هوس کافی است.

اگر باید بخورید، مطمئن شوید که ابتدا یک وعده غذایی کامل با مقدار زیادی چربی سالم و پروتئین میل کنید. کربوهیدرات های پیچیده مانند کدو حلوایی یا پای کدو حلوایی را انتخاب کنید تا قند خون شما به این شدت واکنش نشان ندهد. غذاهای شیرین، به خصوص زمانی که مدتی از آنها دور بوده اید، باعث افزایش شدید قند خون و به دنبال آن سقوط می شوند. بعد از سقوط زمانی است که هوس ها به شدت برخورد می کنند. پیشگیری از هوس ها بسیار ساده تر از مبارزه با آن است، به خصوص در جشن های جشن.