بررسی: گزینه‌ها، گزینه‌ها و چرا از این وب‌سایت استفاده نکنید


اگر RubMaps.com را بررسی کنید، آن سایت دیگر در دسترس نیست. صاحبان RubMaps نام دامنه خاص خود را از RubMaps تغییر دادند. com و همچنین RubMaps. کد پستی. آنها این کار را برای به دست آوردن یک بازوی بزرگ برای دولت ایالات متحده انجام دادند. .Ch نام دامنه پسوند اصلی برای سوئیس است، Wipe Maps عمداً این سوئیچ را دارد زیرا قانونی برای دولت ایالات متحده وجود دارد که دامنه RumBaps.ch آنها را بگیرد. آنها نمی توانند بعد از آنها ظاهر شوند و همه آنها را مانند وب سایت های Backpage خاموش کنند.

در این ویدئو، گزینه‌های استفاده از RubMaps.ch برای به دست آوردن تامین‌کنندگان را شرح می‌دهم. استفاده از شرکت‌ها در Rub Maps و وب‌سایت‌ها معایب بسیار زیادی دارد که فکر می‌کنم عالی است. اول از همه، شما این موضوع را دارید (همانطور که در حال حاضر در مورد آن صحبت کردیم) که در آن دولت فدرال وارد می شود و به سادگی وب سایت خود را می بندد. در مرحله بعد شما نیز عملیاتی خواهید داشت که در آن پلیس تبلیغات مصنوعی را نصب می کند و پس از آن به تبلیغات پاسخ می دهید. بنابراین شما به دفتر واقعی کالج یا مسکن یا هر چیز دیگری می روید و سپس به مرکز دقیق یک عمل جراحی می پردازید، دستگیر می شوید و با جنایت خشونت آمیز مواجه می شوید. البته مشکل طعمه و سوئیچ، جایی است که عکس‌های شرکت‌ها را می‌بینید و وقتی به زنان نگاه می‌کنید، ظاهری کاملاً متفاوت دارند، سال‌ها جوان‌تر و 20 پوندی سبک‌تر به نظر می‌رسند. مشکل دیگر این است که ممکن است در نهایت توسط شخصی که به عنوان اسکورت ظاهر می شود مورد سرقت قرار بگیرید! یک نفر یک تبلیغ جعلی آپلود می‌کند، به آن منطقه سر می‌زند و یک نفر از کمد بیرون می‌پرد و شما را می‌رباید و تمام پولتان را می‌دزدد. نمی تونی کاری بکنی مثل اینکه خودت قاطی یه چیز غیرقانونی هستی! استفاده از RubMaps.ch معایب زیادی دارد. علاوه بر این، شاید به تعداد مردان مختلفی که این زنان با آنها بوده اند فکر کرده باشید؟ به محض اینکه صادقانه در آنجا بمانید و فکر کنید تمام شده است، واقعاً بد است، جایگزین بسیار بهتری نسبت به استفاده از این نوع وب سایت های مختلف پیدا خواهید کرد.

در نهایت به نظر من بسیار آجری بود، اگر به دنبال دوستیابی با زنان هستید، چرا از سایت های دوستیابی برای بزرگسالان استفاده نمی کنید؟ من در مورد سرویس های دوستیابی آنلاین معمولی مانند eHarmony یا Match.com صحبت نمی کنم (اینها کار نمی کنند). من دارم {درباره|بحث کردن|بحث کردن|اشاره به|صحبت کردن|نوشتن در مورد|اشاره به|نوشتن درباره|صادقانه صحبت کردن درباره| وب‌سایت‌هایی که هر روز با ظاهری معمولی با خانم‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. این اساساً مؤثرترین راه برای ملاقات با زنان معمولی با انتخاب دقیقاً همان چیزی است که اتفاق می افتد (رابطه جنسی گاه به گاه). نیازی نیست نگران سرقت شدن باشید، نیازی نیست نگران دستگیری پلیس باشید، نیازی نیست نگران تعداد یارانی باشید که به نظر می رسد خانم با آنها است و غیره.

اگر می‌خواهید چیزی غیر از کمک به شما در صرفه‌جویی 1000 و هزاران و تجربه بسیار ایمن‌تری بعداً امتحان کنید. از اینجا دیدن کنید

از مزایایی که شما مجبور نیستید چیزی به این زنان بپردازید که من باید با شما جمع کنم زیرا آنها واقعاً به شما فکر می کنند، واقعاً بدون هیچ مشکلی از جانب پلیس بسیار امن است.

???? اگر به گزینه‌های بسیار بهتری برای جایگزینی RubMaps علاقه‌مند هستید، در مرحله بعد، آن را بررسی کنید وب سایت های سکس گاه به گاه توصیه می شود .

زنان واقعی را جستجو کنید

???? به دنبال زنان محلی معمولی باشید (نه اسکورت)، سپس ارزیابی کنید این وب سایت های آدم لعنتی .