راهنمای پالم اسپرینگز

در اینجا راهنمای مدت‌ها پیش‌بینی من برای اینکه در پالم اسپرینگز چه چیزی بخوریم، کجا بمانیم و چه کاری انجام دهیم، آمده است!

ما یک سفر 5 روزه خانوادگی به پالم اسپرینگز داشتیم تا 50 سالگی چارلز را جشن بگیریمهفتم روز تولد. من با هیچ انتظاری آمدم و با قلبی پر از خاطرات جدید و نقطه ای نرم برای این گوشه از دنیا رفتم. در حالی که ما فرصتی برای انجام همه کارها در لیست خود نداشتیم، من به اندازه کافی خوش شانس بودم که از صدها نفر از جامعه رسانه های اجتماعی خود بازخورد جمع آوری کردم که در اینجا برای شما خلاصه کرده ام.

ما با یک پرواز مستقیم کوتاه 3 ساعته از ونکوور به پالم اسپرینگز که مسیر ترجیحی ما برای سفر است برسیم. راستش را بخواهید، ما از هر فرصتی استفاده می کنیم تا تعطیلات خود را در هتل فرودگاه فیرمونت ونکوور آغاز کنیم، و این نیز از این قاعده مستثنی نبود. ما راندیم و ماشینمان را پارک کردیم که در آن لحظه تعطیلات ما واقعاً شروع شد. آن‌ها راحت‌ترین اتاق‌ها را با منظره پروازهایی که بچه‌ها دوست داشتند، یک استخر شنا، باشگاه ورزشی زیبا، و یک رستوران افسانه‌ای به نام گلوب دارند. هر غذای دریایی را در منو سفارش دهید: سیباس شیلی، و ماهی و چیپس، باورنکردنی بود. به علاوه، شما به معنای واقعی کلمه از دروازه خود فاصله دارید. سفری کاملاً بدون استرس.

در پالم اسپرینگز و اطراف آن کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. ما در صحرای نخل ماندیم (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می دهیم) و متوجه شدیم که جاذبه ها واقعاً گسترده شده اند. در اینجا لیستی از کارهایی که باید در پالم اسپرینگز انجام دهید با یادداشت‌های اضافی در مورد مواردی که فرصت لذت بردن از آنها را داشتیم آورده شده است.

این به عنوان یک فعالیت خانوادگی به شدت به ما توصیه شد، و می دانم که چرا. پسران توانستند انواع حیوانات آفریقایی و آمریکای جنوبی از جمله یوزپلنگ، کرگدن، گورخر را ببینند و حتی به زرافه هر کدام با 10 دلار غذا بدهند. زودتر برو چون هوا گرمه

اگر به صحرای زندگی می‌روید و ماشین دارید، می‌توانید از بزرگراه 74 به سمت کوه‌ها ادامه دهید تا چیزی را که به آن «سوئیچ‌بک» می‌گویند، تجربه کنید. این یک جاده بسیار بادخیز است که رفتن به آن واقعا خنک است و یک نقطه دیدبانی در بالای آن وجود دارد که می توانید دره را ببینید. اگر نمی خواهید برای بالا رفتن از تراموا پول خرج کنید، این یک جایگزین عالی است.

ما نتوانستیم به اینجا برویم اما دفعه بعد خواهیم رفت. کمی بدقول بود، اما ظاهراً برای بچه ها شورش بود. بومرز af استمرکز سرگرمی خانوادگی مینی گلف، چرخ دستی‌ها، بازی‌های آرکید، قفس‌های ضربه‌زنی، قایق‌های سپر و دیوار صخره‌ای.

این مجموعه ای از برترین مسیرهای پیاده روی توصیه شده برای انجام در منطقه پالم اسپرینگز است:

• درخت جاشوا
  • دره سن آندریاس
  • دره های هند
  • پیاده روی دره نردبانی
  • مسیر کانیون نقاشی شده
  • کوه نجات
  • پیاده روی دره تاکویتز
  • دست انداز و آسیاب
  • Split Rock (شما در واقع از طریق یک سنگ رانندگی می کنید)

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید تراموا هوایی بود. حقیقت؟ به عنوان یک کانادایی، در ماه آوریل برای دیدن برف به پالم اسپرینگز نیامدم. من آن را در لیست خود برای آینده قرار داده ام. ظاهراً زیباست و بالای آن هم جایی برای لقمه خوردن وجود دارد. لباس گرم بپوشید و کفش مناسب بپوشید.

• خرید در ال پاسئو
  • بازار شبانه خیابانی (پنجشنبه شب)
  • Sunnylands
  • از مزرعه خرما دیدن کنید (و یک تغییر خرما را امتحان کنید)
  • مجسمه مرلین مونرو
  • خانه ماه عسل الویس پریسلی و پریسیلا در یک محله خنک است حتی برای گشت و گذار در خانه ها!
  • پارک سرسره آبی
  • Surf Wave Park (وقتی ما رفتیم باز نبود)
  • دوچرخه اجاره کنید
  • گلف شبانه در ایندین ولز
  • موزه کودکان
  • تماشای مسابقه چوگان
  • صبح شنبه بازار روباز
  • ذخیره‌گاه هزار نخل واحه. یک پیاده روی/پیاده روی خیره کننده و آسان برای تمام سنین نخل های قدیمی باشکوه و زیبا که به نظر می رسد ژوراسیک پارک

آره. به نظر حقیر من. صادقانه بگویم، من از اینکه همه چیز در پالم اسپرینگز گسترده است شگفت زده شدم، و داشتن چرخ برای داشتن انعطاف پذیری برای پذیرش همه چیز ضروری بود.

لیست طولانی بود و زمان ما خیلی کوتاه بود. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم، اما باید به عقب برگردیم تا بقیه را حل کنیم!

اوه کلمه من! یکی از بهترین صبحانه های عمرم با نان دارچینی خانگی شروع کنید (یا یک تارت پاپ خانگی را امتحان کنید) و وافل های چورو را از دست ندهید. هر یک از بنی ها نیز باورنکردنی هستند. بخش های عالی، خدمات باورنکردنی … زودتر به آنجا بروید تا یک مکان پیدا کنید. این در طبقه دوم یک مجتمع خرید در قلب شلوغ ال پاسئو واقع شده است.

این مکان به شدت توصیه می شود. در حالی که آنها برای برانچ خود شناخته شده اند، ما برای شام رفتیم. با موسیقی زنده و فضایی روستایی و در عین حال مجلل جالب بود. ما به معنای واقعی کلمه یکی از همه چیز را در منو سفارش دادیم (که هر روز تغییر می کند). نکات برجسته شامل سوپ تره سیب زمینی، مرغ سوخاری و دنده های کوتاه بود. من بر می گردم اما بدون بچه ها.

این مکان خنک بود – درون صخره ای ساخته شده بود که در ورودی آبشاری پایین می آمد. نوشیدنی ها باورنکردنی بود: من به شدت گلابی مارتینی و شکوفه هلو سفید Cosmo را توصیه می کنم. Poke Firecracker Nachos را برای پیش غذا و The Pan Roasted Sea Bass Chilean را سفارش دهید که با لعاب عسلی-سویا، برنج چسبنده زنجبیل، بچه بوک چوی و سس کاری-نارگیل سرو می شود. در حالی که داخل آن دنج به نظر می رسید، حتماً برای بهترین تجربه یک میز در بیرون درخواست کنید.

غذا خوشمزه بود، البته نه آن چیزی که من آن را سنتی ژاپنی می دانم. رول مرلین مونرو خوشمزه بود و پوپرهای جالاپینو پر شده با میگو دینامیت بود.

ما در Omni Rancho Las Palmas Resort & Spa اقامت داشتیم و واقعاً از زمان خود لذت بردیم. خیلی بچه محور بود، اما برای همه سنین استخر دارد. اگر بچه‌های کوچک‌تری دارید، عالی است. رودخانه تنبل و سرسره ها واقعاً خوب انجام شده است. من و چارلز از باشگاه بزرگی که آنها دارند استفاده کردیم و قسمت مورد علاقه من لذت بردن از قهوه صبحگاهی مان در پاسیو زیبا با میزهای آتشین بود که توسط دریایی از اسنپدراگون های رنگارنگ احاطه شده بود.

PS ما همیشه برای هر سفر یک عکاسی با Flytographer رزرو می‌کنیم تا خاطرات خود را ثبت کنیم: می‌توانید از کد FRAICHE50 با تخفیف 50 دلاری در هر عکس استفاده کنید – به شدت توصیه می‌شود.

به من بگویید چه چیزی را از دست داده ام! امیدوارم این برای هر یک از شما که به پالم اسپرینگز سفر می کنید مفید باشد!