راهنمای سفر تابستانی Kelowna – Fraiche Living


من خیلی خوش شانس هستم که به کلونا زنگ می زنم و همیشه از من می پرسند کجا بروم، چه بخورم و کجا بمانم! من فهرستی از مکان‌های مورد علاقه‌ام را در این راهنمای سفر تابستانی کلونا جمع‌آوری کرده‌ام تا برنامه‌ریزی سفر شما به اینجا را کمی آسان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنم!

کلونا یکی از بهترین مکان‌ها برای سفر در هر زمان از سال است، اما تابستان بهترین مکان است! کلونا در دره‌ای پر از شراب‌سازی‌های درجه یک، میوه‌ها و سبزیجات تازه محلی، رستوران‌های حماسی، پیاده‌گردی، سواحل شنی و برخی از بوتیک‌های شگفت‌انگیز قرار دارد.

بنابراین بدون تأخیر بیشتر، در اینجا راهنمای سفر مینی کلونا من است!

در کلونا چه باید کرد

اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن با بچه ها هستید، توصیه می کنم این پست 20 کار سرگرم کننده برای انجام با بچه ها در کلونا را بررسی کنید. اگر تعطیلات آخر هفته را دور از بچه ها دارید یا اصلاً بچه ای ندارید که نگران آن باشید، من یک تور شراب را توصیه می کنم (برای توصیه های شراب سازی به زیر مراجعه کنید)! اگر کمی به سمت جنوب قدم می زنید، این پست را برای منطقه اوکاناگان جنوبی یا این پست را برای چیزی نزدیک تر به Osoyoos بررسی کنید.

می‌توانید یک قایق در کنار دریاچه کوو یا در پارک شهر در مرکز شهر مارینا (و بسیاری از مکان‌های دیگر) برای یک روز در دریاچه کرایه کنید (چشمتان را برای Ogopogo نگه دارید)! پیاده‌روی کنید (کوه ناکس، پارک کالامور را برای مناظر شگفت‌انگیز یا پارک بیر کریک را برای آبشاری خیره‌کننده امتحان کنید – پس از آن، یک پیک نیک را برای لذت بردن در دریاچه در پارک استانی Bear Creek امتحان کنید!). پارک پریچارد پاتوق معمول ما با یک اسکله عالی برای پریدن بچه ها (در سمت غرب) است یا ساحل ژیرو نیز پاتوق داغی است.

برای کمی ورزش، دوچرخه‌های اجاره دوچرخه از Kelowna Bike Rentals ساعتی برای چیزی متفاوت کرایه کنید! Moo-lix و Parlor مکان‌های عالی برای گرفتن قیفی بستنی در حین قدم زدن در مرکز شهر هستند.

برای یک تجربه گیاه شناسی خیره کننده از مزرعه اسطوخودوس و گیاهان اوکاناگان دیدن کنید (من آن را در غروب به بهترین وجه دوست دارم)! بسیار زرق و برق دار است و آنها زیباترین محصولات پایدار را ایجاد می کنند. شما همچنین می توانید آنها را به صورت آنلاین اینجا پیدا کنید.

قدم زدن در مزارع اسطوخودوس

محل اقامت در کلونا

گزینه های زیادی برای اقامت در کلونا وجود دارد که می تواند کمی غافلگیر کننده باشد! کلبه در دروازه Quail یک گزینه عالی برای گروه های تا 10 نفر است. برای جایی نزدیک به آب، دلتا گراند، مانتو یا الدورادو را توصیه می کنم. الدورادو همچنین دارای یک پاسیو باشکوه است که به دریاچه نگاه می کند و مکانی عالی برای توقف برای یک لیوان شراب یا یک مارتینی است! یارو در سمت غربی است و دارای اقامتگاه های بسیار خوبی در کنار دریاچه با یک منطقه استخر زیبا است – آبگرم آنها نیز واقعاً عالی است!

در قلب مرکز شهر می‌توانید هتل زد (فوق‌العاده سرگرم‌کننده و مقرون به صرفه) و هتل پرستیژ بیچ را پیدا کنید که هر دو در فاصله‌ای از ساحل و مرکز شهر هستند.

کجا در کلونا غذا بخوریم

صحنه رستوران کلونا بسیار خوب شده است. خیلی وقت‌ها پیش نمی‌آید که من و چارلز برای یک شب قرار بیرون می‌رویم، اما وقتی این کار را می‌کنیم، عاشق رستوران Old Vines در Quails Gate هستیم. ما همچنین Raudz را برای تفریح، غذاهای محلی و The Terrace at Mission Hill دوست داریم. کنجکاو برخی از بهترین پیتزاهای شهر و شراب و آبجو را دارد – فوق العاده معمولی.

OEB و Sunny’s Modern Diner برای برانچ عالی هستند و کافه بوهمین یک کافه مورد علاقه محلی است: املت مکزیکی را امتحان کنید و نان تست خانگی با مربا را از دست ندهید. Krafty Kitchen & Bar مکانی عالی برای صرف غذای محلی است و یک برانچ هیپ هاپ دارد! Little Hobo یک انتخاب خوب برای غذاهای بسیار معمولی است (فقط برای صبحانه و ناهار از دوشنبه تا جمعه باز است) و اگر به دنبال یک مکان گیاهخواری هستید، به کافه برهنه یا Frankie We Salut You نگاه نکنید.

Roma Nord یک رستوران ایتالیایی متعلق به خانواده است که به سرعت به یک افسانه محلی تبدیل شده است. تازه به Kelowna، آنها مجموعه ای لذت بخش از غذاهای تازه و اصیل، از جمله پیتزا، پاستا، تیرامیسو، و ژلاتو را ارائه می دهند. من نمی‌توانم این مکان را به اندازه کافی توصیه کنم (احساس آرام و دلپذیری دارد) و شما را تشویق می‌کنم که برای حفظ میز رزرو کنید!

BNA Brewing یکی از محبوب ترین نقاط در کلونا است و دلیل خوبی دارد. آنها یک منوی عالی دارند اما یک سالن بولینگ، توپ بوسه، و بازی های آرکید قدیمی نیز دارند! آنها اخیراً یک برگر بار خودمانی را در اتاق مجاور خود افتتاح کردند – مناسب برای حال و هوای آرام تابستانی. موسسه آبجو Kelowna مکان خوبی برای یک شب قرار ملاقات با آبجوهای دستی و انتخاب گسترده ای از بازی های رومیزی است. اوه بله، Vice and Virtue و Red Bird Brewing (تعمیرات شگفت انگیز اخیر!) برای دوستداران آبجو ضروری است!

اگر کرایه‌های معمولی در کوچه‌تان وجود دارد، Central Kitchen and Bar را بررسی کنید، یا برای تجربه‌ای منحصر به فرد از سالن وسترن، به The Hatching Post در غرب ساید مراجعه کنید. Red Bird Brewing یک فضای بیرونی شگفت انگیز دارد و King Taps یک مکان عالی برای تماشای دریاچه است. “برای همه چیزی وجود داردمنو را تایپ کنید. Oak + Cru در دلتا گراند هتل یک ساعت شاد عالی و یک پاسیو عالی دارد که اگر سعی می‌کرد نمی‌توانست بیش از این در کنار دریاچه باشد! اگر به دنبال تاکو و مارگاریتای عالی هستید (ماشین نارگیل تند را امتحان کنید!) پس Cantina Del Centro مکان شماست!

خدایا من می توانم کتابی در این زمینه بنویسم….

از کجا در کلونا قهوه تهیه کنیم

به عنوان یک مادر، قهوه برای من یک چیز بزرگ است. Sprout Bread Shop مکانی است که باید وقتی جلسات تیمی داریم برویم. قهوه خوب است و پخت آنها نیز خوب است (بدون یک قرص نان رها نکنید – می توانید بعداً از من تشکر کنید … خمیر مایه، کروسان، فوکاچیا و نان رومیزی درجه یک هستند)!

قهوه Bright & Jenny در حاشیه مرکز شهر واقع شده است و برخی از بهترین اسپرسوها را با دانه هایی که در اینجا در Kelowna برشته می کنند، دارد. Karat Chocolate & Café کافه رویاهای من با الهام از فرانسه است! آنها کیک، شکلات و ماکارون باورنکردنی دارند.

امسال هم قهوه Deville در برنارد (قلب مرکز شهر) و هم قهوه آنالوگ در نزدیکی آب (سانست درایو) جدید است و هر دو بسیار هستند. Instagrammable و حبوبات (خوشمزه) خود را دارند.

در نهایت، Bean Scene یک کلاسیک کلونا و مکانی عالی برای استراحت با یک فنجان قهوه یا چای است.

کارخانه های شراب سازی برای بازدید در کلونا

انتخاب تنها چند کارخانه شراب سازی برای «بازدیدهای ضروری» دشوار است، اما کیچ و میشن هیل هر دو منظره ای باورنکردنی از اوکاناگان دارند. Mission Hill یک مجموعه کنسرت تابستانی باورنکردنی دارد که یکی از قسمت های مورد علاقه من در تابستان های اوکاناگان است. Sandhill همیشه در صدر لیست من قرار دارد – شما به طور جدی نمی توانید با هیچ یک از شراب های آنها اشتباه کنید و آنها به راحتی در مرکز شهر قرار دارند (نزدیک برخی از آبجوسازی های بزرگ ممکن است اضافه کنم!).

تجربه شراب Kelowna با توقف در Cedar Creek و صرف غذا در رستوران Home Block آنها کامل نمی شود. به من اعتماد کنید، این یک تجربه در سطح جهانی است!

دریچه چیزی است کمی متفاوت و بسیار منحصر به فرد برای بررسی! Vibrant Vibrant داستان های عالی در پشت شراب ها و برچسب های خود دارد و یک تجربه سه بعدی جالب دارد. من چند بار به دروازه بلدرچین اشاره کردم، اما آن را به طور جدی توصیه می کنم، پاسیو آنها احتمالاً مکان مورد علاقه من برای حضور در تابستان است (اگر بروید خواهید دید که چرا). همچنین کارخانه شراب سازی Frind دارای یک چیدمان حماسی در کنار ساحل است که می توانید پیتزا (و البته وینو) تهیه کنید و روی شن ها بنشینید. در مورد زندگی اوکاناگان صحبت کنید!

از کجا در کلونا خرید کنیم

وقتی وقت خرید دارم، برخی از مغازه های کوچکی را که اینجا در کلونا داریم، کاملا دوست دارم. یکی از وسایل مورد علاقه من در خانه ام کابینت چوبی اتاق رختشویی من است و از فروشگاه Lakehouse Home است! آنها چیزهای زیبایی برای آشپزخانه و خانه شما دارند. آنها اخیرا حتی فروشگاه خود را حتی بزرگتر کرده اند! من به شدت توصیه می کنم در آنجا توقف کنید. همین امر در مورد Olive & Elle، یک بوتیک زیبا برای لوازم خانگی نیز صدق می کند. اوه و فراموش نکنید که در کیمیاگری متوقف شوید.

برای لباس‌ها، توصیه می‌کنم این موارد را بررسی کنید: Fossello’s، Frakas، Boheme Collective، Okanagan Lifestyle یا Man+Woman.

از کجا می توان مواد غذایی و تولید را در کلونا تهیه کرد

به عنوان یک وبلاگ نویس مواد غذایی، از من بسیار پرسیده می شود که بهترین مکان برای خرید چند خواربار سالم کجاست یا بهترین محصول در کلونا کجاست. بازار کشاورزان کلونا در روزهای چهارشنبه و شنبه یک توقفگاه برای محصولات محلی، گوشت ها و پنیرهای پایدار، لباس، جواهرات و غیره است.

اگر بازار ادامه پیدا نمی‌کند، می‌توانم از کرایه طبیعت، کرایه شهری یا انتخاب‌ها برای گرفتن چند چیز یا یک ناهار پیک نیک سریع استفاده کنم. برای محصولات تازه، Paynter’s U-Pick همیشه یک زمان عالی با بچه ها است – آنها حتی میزهای پیک نیک و بستنی برای بچه ها (بزرگ و کوچک:) دارند.

اگر هر یک از این مکان ها را امتحان کردید یا اگر چیزی را از دست دادم، در یک نظر زیر به من اطلاع دهید!

xo،

توری