زندگی اخیر در طول کووید


ما در روزگار عجیبی زندگی می کنیم مرد چند تکه از زندگی اخیر در اینجا…


یکی از وسایل ضروری کودک من در حال حاضر

وقتی صحبت از وسایل کودک به میان می‌آید، من آدم کم‌تری هستم. به طور کلی با چیزهای خانه/زندگی، من به سمت آن انتهای طیف گرایش دارم. تنها چیزی که در خانه ما امن است شوهرم و بچه‌هایم هستند (شوخی می‌کنم…) هر چیز دیگری پتانسیل پرتاب کردن، اهدایی، و غیره را دارد. چیزهای کمتر مرا انسان سالم‌تری می‌سازد. اما درست مثل کتاب‌های خانه‌مان، با کریر بچه‌ها، من کار کمتر-بیشتر را انجام نمی‌دهم. من عاشق پوشیدن کال و نزدیک نگه داشتن او بودم و او هم دوست داشت پوشیده شود. وقتی کوچک بود، ساعت‌ها در حالی که می‌پوشید، در گهواره/حوض… نه چندان چرت می‌زد.

من دو بند حلقه Wildbird دارم (یک زنجیر دوتایی و یک نفره – هر دو از بازار FB دست دوم خریداری شده اند – آنها در آنجا بسیار مقرون به صرفه تر هستند!) که به سرعت وارد کودک می شوند، راحت و به طرز تکان دهنده ای بسیار حمایت کننده هستند. رول سولی من برای آن روزهای تازه متولد شده بسیار دنج است، اما متوجه شدم که نمی توانم آن را بیش از چند ساعت یا با نوزادی بالای 5 ماه بپوشم زیرا کمرم شروع به درد می کند. مبارک من! کریر کتانی با ساختار نرم زمانی که به حمایت بیشتری نیاز دارم به کریر می روم – و زیبا است، اما کمی بیش از حد بزرگ است و پارچه آن چنان که می خواهم برای آن روزهای تازه متولد شده نرم نیست. در نهایت، کریر Happy onbuhimo ما برای آن سال‌های بزرگ‌تر نوزاد و نوپا عالی است، زیرا حمل پشتی بلند برای Cal بسیار سرگرم‌کننده بود/هست. ما همچنین یک Ergo 360 داریم، اما به ندرت از آن استفاده می کنیم مگر اینکه در حال پیاده روی هستیم – من آن را به مادران دیگر قرض داده ام زیرا ما آنطور که فکر می کردم از آن استفاده نکرده ایم. به نظرم خیلی حجیمه

بنابراین همه چیز را باید بگویم، من تعداد زیادی کریر نوزاد دارم، اما از همه آنها استفاده می کنم و همه آنها برای من متفاوت عمل می کنند. من احتمالاً مثل یک مادر هزار ساله به نظر می رسم که کارش را می کشد، اما با من همراه باشید. همچنین باید توجه داشته باشید: واضح است که من می‌توانم 1000% بدون این همه حامل نوزاد مادری کنم، اما آنها زندگی را آسان‌تر می‌کنند و من از انعطاف‌پذیری‌هایی که برای من به ارمغان می‌آورند سپاسگزارم.. پس از به دنیا آمدن تدی، به سرعت متوجه شدم که به وسیله ای حمایت کننده و در عین حال نرم و نرم تر از آن چیزی که تسمه های Solly، Happy یا حلقه می توانند ارائه دهند، نیاز دارم. او خیلی شلوغ بود، مگر اینکه شیر می داد یا من او را در 5 هفته اول زندگی اش به صورت ایستاده می پوشاندم (معلوم شد، من مشکل عرضه بیش از حد داشتم و شخص بسیار گازدار/رفلاکس بود) با تعقیب یک کودک نوپا در تمام طول روز، بسته‌بندی‌ها و تسمه‌ها به اندازه کافی از گردن او یا پشتیبان من را پشتیبانی نمی‌کردند.

حامل Ergo Embrace را وارد کنید. من فکر می کنم در مورد آن در پادکست ساعت تولد شنیده بودم؟ به هر حال، یک شب تا دیروقت بیدار بودم و پرستاری کردم و دیدم که Ergo 20% تخفیف برای تمام کریرها دارد، بنابراین آن را به قیمت 63 دلار سفارش دادم (کریرها می توانند SPENDY باشند، بنابراین فکر کردم این یک سرقت نسبت به سایر حامل های با ساختار نرم با کیفیت بالا است) و اینطور شد. بهترین پولی را که در مدت طولانی خرج کرده‌ام به دستم می‌دهد. پیمایش زندگی نوزاد + نوپا جوان چنین شد. بسیار آسان تر. با این حامل بنابراین اگر به دنبال یک کریر عالی و نسبتا مقرون به صرفه هستید که بتوانید آن را در کیسه پوشک خود قرار دهید، این همان است. تدی ساعت‌ها در این مورد می‌خوابد، او به‌شدت ایمن است (خم می‌شوم یا پایین می‌روم و تکان نمی‌خورد) و پشت و شانه‌های من حمایت می‌شوند. من در حال حاضر برای حمل‌های کوتاه‌تر از سولی استفاده می‌کنم و از سایر حامل‌ها بیشتر در جاده استفاده می‌کنم، اما در حال حاضر این وسیله نقلیه من است. حمایت مالی نمی شود، فقط با این حامل وسواس داشتم و می خواستم به اشتراک بگذارم.

کیک جعبه یخی

چند جمعه پیش دوستانی داشتیم که پیتزا را کبابی می کردند (گریل کردن پیتزا در جمعه به یک رسم هفتگی تبدیل شده است و من آن را دوست دارم) و من این دسر فوق العاده آسان را درست کردم. (من خودم خامه فرم گرفته درست نکردم، فقط آن را خریدم) چگونه می توانم لذیذ ساده و در عین حال فوق العاده لایه بندی کراکرهای گراهام با شلاق و میوه خنک را کشف کنم؟ خیلی خوب بود. من قبلاً آن را دو بار دیگر درست کرده ام تا بتوانم به طور منظم آن را بخورم. این را به چرخش دسر پایان تابستان خود اضافه کنید.

سوار شدن دوباره در هواپیما

هفته گذشته برای تشییع جنازه مادربزرگم به خانه پرواز کردیم و در حالی که به دلیل ابتلا به کووید به رانندگی در مقابل پرواز رفتیم و برگشتیم، پرواز برنده شد زیرا رانندگی احساس می‌کرد با یک نوزاد شیرده یک میلیون سال طول می‌کشد. من شش ماه است که به دلیل کووید در هواپیما نرفته‌ام، اما از اینکه چقدر احساس امنیت می‌کردم بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. آفرین به خطوط هوایی و تشکر بزرگ از همه افرادی که این اتفاق را می‌دهند.

بازگشت به ورزش

قبل از باردار شدن تدی ورزش را متوقف کردم تا بتوانم در حالی که هنوز کال را شیر می‌دهم، عادت ماهانه‌ام برگردد. و سپس بارداری تدی شامل تمرینات ساختاری زیادی نبود – مقداری پیاده روی و barre3 و MommaStrong، اما در کل من تعقیب کودک نوپایم به اندازه کافی ورزش کردم. ویزیت شش هفته ای من پس از زایمان هفته گذشته بود و همه چیز خوب به نظر می رسید، اما من یک قرار PT کف لگن در راه است و منتظر آن بودم تا واقعاً همه چیز را در مورد ورزش و برخی مسیرها برای چگونگی بازگشت به حالت عادی روشن کنم. بهبودی خوبی پیدا کردم. از بدو تولد کال، اما با توجه به اینکه من در عرض 2 سال دو بچه بزرگ شدم و به دنیا آمدم، می‌خواهم مطمئن شوم که این بار به خوبی از خودم مراقبت می‌کنم زیرا ممکن است بدنم به راحتی دفعه قبل بهبود نیابد.

از حدود 3 هفته پس از زایمان، من از انجام برنامه MommaStrong Hazy Days که بر توانبخشی و عملکرد متمرکز است بسیار لذت بردم. من اسمش را فیزیوتراپی می گذارم نه ورزش. این یک ویدیوی 5 دقیقه‌ای در روز با تمرکز بر «بیدار کردن مجدد» گروه‌های عضلانی شماست و او در درجه اول بر مراقبت از خود و کودک تأکید دارد… این ویدیوها در صورتی هستند که شما برای آن تمایل دارید. من می‌توانم بگویم که معمولاً ویدیوی 5 دقیقه‌ای را 4 تا 5 روز در هفته انجام می‌دهم و حرکات کششی را تا جایی که می‌توانم انجام می‌دهم (گردن / شانه‌ها / کمرم وقتی این کار را انجام می‌دهم خیلی بهتر است) و این برای من واقعاً عالی بود که احساس کنم. مثل اینکه من قصد و جهتی در مورد نحوه مراقبت از بدنم بین تولد تا 6 هفته بعد از زایمان دارم.

بنابراین، همه چیزهایی که می توان گفت، من واقعاً بسیار هیجان زده هستم که دوباره دویدن را یاد بگیرم (بیش از یک سال گذشته) – حتی 10-15 دقیقه بیرون از خانه در هوای تازه بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد. من از آنچه که زمان زیادی از حرکت ساختاریافته به من داده است، از نظر هیجان و شادی از ایده دویدن و ورزش مجدد سپاسگزارم.

گروه ماجراجویی

چند هفته پیش داشتم به این پادکست گوش می‌دادم و می‌دانستم که در زندگی‌ام به چیزی که مهمان «گروه ماجراجویی» می‌نامد نیاز دارم. به‌عنوان یک SAHM، متوجه می‌شوم که بیرون از خانه و زمانی که چند فعالیت اجتماعی و چیزهای جدیدی برای هفته‌هایمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بهترین مادر را دارم. نه هر روز، چون متوجه شده ام که کودکان نوپا به روزهای آرام و کندتری در خانه نیاز دارند تا اوقات اجتماعی دور از خانه را متعادل کنند، اما من باید بیرون بروم و با مادران دیگر باشم. من فکر می کنم اکثر SAHM ها چنین احساسی دارند. کووید و کمبود سفر همراه با کندتر شدن دوره پس از زایمان باعث شد من برای ماجراجویی احساس خارش کنم. بنابراین من به گروه دوستان مادرم پیام دادم و به آنها گفتم که هر دوست مادری را که می شناسند دعوت کنند و ما یک گروه ماجراجویی راه اندازی کردیم که در آن هر پنجشنبه صبح یک نقطه را در عرض یک ساعت رانندگی انتخاب می کنیم (زیرا اکثر بچه ها در وقت ناهار چرت می زنند و چرت = سلامت عقل. زمان) شارلوتزویل و ما به آنجا می رویم. ما الان 3 هفته است که در آن هستیم و این ریتم مورد علاقه من در روزهای هفته است. با وجود مادران دیگری که به من کمک می کنند تا کودک نوپایم را به چالش بکشم، بیرون رفتن با یک نوزاد تازه متولد شده احساس کمتری می کند. یک دهکده طول می کشد. مهمان در پادکست یازده سال این کار را انجام داده بود. من امیدوارم که به این امر ادامه دهیم و شاهد تغییر و دگرگونی آن در سالهای آینده باشیم. فکر امیدوار کننده ای است، اما من امیدوار خواهم بود!

خوب، این چیزی است که من دریافت کردم. حال و احوال شما در این روزهای نیمه قرنطینه چگونه است؟ معاشرت در بیرون برای من در این زمان های عجیب و غریب بسیار نجات بخش بوده است.