طرز تهیه اسنک ترد نخود


با استفاده از این هک های آشپزخانه سالم، تردترین میان وعده های نخود را درست کنید. به علاوه 3 تقویت کننده طعم مورد علاقه ما – این ترکیبات ادویه آسان را دوست خواهید داشت.

نخود سوخاری آسان |  @TspCurryنخود سوخاری آسان |  @TspCurry

ما میانبرها و ترفندهای آشپزخانه را در مورد نحوه آشپزی سالمتر و خوشمزه تر در آشپزخانه به اشتراک می گذاریم.  Teaspoonofspice.comما میانبرها و ترفندهای آشپزخانه را در مورد نحوه آشپزی سالمتر و خوشمزه تر در آشپزخانه به اشتراک می گذاریم.  Teaspoonofspice.com

چهارشنبه Hacks Healthy Kitchen است – روزی که ترفندهای آشپزخانه و میانبرهای آشپزی مورد علاقه خود را برای صرفه جویی در زمان به اشتراک می گذاریم تا به شما در تهیه غذاهای سالم و خوشمزه کمک کنیم.

شما می توانید تمام هک های آشپزخانه سالم ما را در اینجا ببینید. برای دریافت هک های منحصر به فرد آشپزخانه سالم – فقط برای مشترکین ایمیل ما در دسترس است – در اینجا ثبت نام کنید.

اکنون … به هک های آشپزخانه سالم امروزی بروید:
نحوه درست کردن اسنک نهایی نخود (ویدیو)

اگر یک قوطی نخود دارید، طلایی هستید. به راحتی می توانید درست کنید:

  • میان وعده های بعد از مدرسه
  • میان وعده های سرگرم کننده مهمانی
  • یک غذای مغذی که می توانید در صدها ترکیب آن را طعم دار کنید
اسنک نخود ترد |  @TspCurryاسنک نخود ترد |  @TspCurry

نخود ترد زیره + پوست لیموترش

شاید بسته های تنقلات نخود بوداده را در سوپرمارکت دیده باشید؟ آنها فوق العاده ترد هستند و ترکیبات طعم دلپذیری دارند.

اما تنقلات نخود بوداده می‌توانند در خانه ترد شوند – مگر اینکه این کار را نکنید. اما برای سالم نگه داشتن آنها، می خواستم آنها را برشته / پخته کنم.

اسنک نخود ترد |  @TspCurryاسنک نخود ترد |  @TspCurry

کاکائو + فلفل چیپوتل نخود ترد

پس از امتحان چندین روش پخت، زمان و دما، در اینجا من آمده است پنج غذای سالم برای درست کردن اسنک های نخود سوخاری فوق العاده ترد در فر.

1. نخود را آبکش کرده و آبکشی کنید. من متوجه شدم که لوبیای بوش ترد ترد است (من هیچ توضیحی برای بوش ندارم، من واقعاً نخود ترد را دوست دارم!)

2. خوب خشک کنید. این مهم ترین مرحله است. از یک حوله آشپزخانه تمیز استفاده کنید و لوبیاها را به آرامی بمالید تا خشک شوند.

3. از دستان خود برای پرتاب روغن استفاده کنید. لوبیاها را از حوله در سینی فر لبه دار بریزید. با روغن (روغنی با درجه دود بالا مانند کانولا یا بادام زمینی) و ¼ قاشق چایخوری نمک بپاشید. با دست روی سینی فر خوب مخلوط کنید.

اسنک نخود ترد |  @TspCurryاسنک نخود ترد |  @TspCurry

4. پخت. تکان دادن. پخت. 10 دقیقه بپزید، سپس در فر را باز کنید و ورقه پخت را سریع تکان دهید. 10 دقیقه بیشتر بپزید.

5. روی پیشخوان خنک کنید. نخود تفت داده شده بهتر است بلافاصله از فر خارج شود: داغ و فوق العاده ترد. بعد از حدود 1 ساعت خنک شدن، تردی خود را از دست می دهند. (آنها هنوز هم از بیرون ترد هستند، اما از داخل نرم تر و جویدنی می شوند.) اما اگر آنها را یک شب روی پیشخوان نگه دارید (اگر این مدت طول بکشد) رطوبت بیشتری از دست می دهند و دوباره ترد می شوند. آنها را در کیسه ای که هوا نمی بندد نگهداری نکنید وگرنه داخل آن جویدنی می ماند.

تردترین آنها را درست کنید: چگونه می‌توان بهترین اسنک‌های ترد نخود را #HalthyKitchenHacks از طریق @TspCurry درست کرد برای توییت کلیک کنیداکنون بخش سرگرم کننده می آید: طعم ها. نخود شما گرم و با نمک و روغن خوشمزه است. اما برای اینکه آنها را حتی بیشتر اعتیاد آور کنید، سعی کنید:

  • پودر کاکائو + فلفل چیپوتل (مورد علاقه من!)
  • زیره + پوست لیموترش
  • پودر کاری + پودر زنجبیل

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

برای درست کردن تردترین میان وعده های نخود، این 5 هک آشپزخانه سالم را دنبال کنید تا اسنک های نخود برشته شده فوق العاده ترد را دنبال کنید.


  • 1 می توانید نخود را آبکش کرده و آبکشی کنید
  • 2 قاشق چایخوری روغن کانولا (یا روغن بادام زمینی)
  • ¼ قاشق چای خوری نمک سفره


  1. از یک حوله آشپزخانه تمیز استفاده کنید و لوبیاها را به آرامی بمالید تا خشک شوند.
  2. لوبیاها را از حوله روی یک سینی فر لبه دار بزرگ بریزید. روی آن روغن بریزید و نمک بپاشید. با دست خوب مخلوط کنید.
  3. در فر 450 درجه به مدت 10 دقیقه بپزید، سپس در فر را باز کنید و ورقه پخت را سریع تکان دهید. 10 دقیقه بیشتر بپزید. تست طعم، اگر نخود طلایی است، اما فکر می کنید می تواند کمی ترد باشد، (خودتان را نسوزانید!) 3 دقیقه دیگر بپزید.
  4. گرم بخور یا روی ورقه پخت خنک شود. در یک کاسه روی پیشخوان نگهداری کنید. از قرار دادن لوبیا در ظرف دربسته خودداری کنید، یا لوبیا را کمی جویدنی کنید.
  5. پس از بیرون آمدن لوبیاها از فر، ترکیبات طعم اختیاری را در زیر اضافه کنید.

یادداشت

ترکیبات طعمی اختیاری: همه این ترکیبات به سلیقه خودتان است. با اندازه گیری حدود ¼ قاشق چای خوری از هر کدام شروع کنید، اما هر چه می خواهید بچشید!

  • ¼ قاشق چای خوری زیره + ¼ قاشق چای خوری پوست لیموترش (یا به مزه)
  • ¼ قاشق چای خوری پودر کاری + ¼ قاشق چای خوری زنجبیل آسیاب شده (یا به سلیقه)
  • ¼ قاشق چای خوری پودر کاکائو + ¼ قاشق چای خوری پاپریکا دودی / فلفل چیپوتل آسیاب شده (یا به مزه)

آیا این هک ها را امتحان می کنید؟ آیا آشپزخانه سالم یا میانبرهای زندگی سالم برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ به ما ایمیل بزنید (یا در نظرات زیر به اشتراک بگذارید و ما آنها را امتحان خواهیم کرد.)

تردترین نخود سوخاری را در فر درست کنید.  بعلاوه 3 ترکیب آسان ادویه برای بیشتر لوبیاهای گاربانزو اعتیادآور: نحوه درست کردن اسنک های ترد نهایی نخود از طریق @TspCurry - این و سایر #HalthyKitchenHacks را در Teaspoonofspice.com #kitchenhacks ببینیدتردترین نخود سوخاری را در فر درست کنید.  بعلاوه 3 ترکیب آسان ادویه برای بیشتر لوبیاهای گاربانزو اعتیادآور: نحوه درست کردن اسنک های ترد نهایی نخود از طریق @TspCurry - این و سایر #HalthyKitchenHacks را در Teaspoonofspice.com #kitchenhacks ببینید





منبع