طرز تهیه سالاد کلم سزار با نخود


با استفاده از کلم پیچ در سالاد سنتی سزار، از خاک سبز خود خارج شوید توسط Deanna Segrave-Daly، RD

افشا: به عنوان بخشی از تیم Cabot Fit، Cabot Creamery هزینه های سفر من را در طول ماراتن و رله Key Bank Vermont City 2014 پوشش می دهد. من برای نوشتن این پست غرامتی دریافت نکردم. افکار و نظرات من متعلق به خودم است – و اتفاقاً من مدتها عاشق پنیر کابوت هستم!

هفته گذشته با خبرهای جالبی آشنا شدم.

من قرار است بخشی از آن باشم تیم Cabot Fit 2014.

CabotFitTeamBadge2013CabotFitTeamBadge2013

حالا من باهاش ​​کار کردم کابوت خامه ای برای چندین سال در پروژه های مختلف از ایجاد دستور العمل های مغذی تا ارائه سخنرانی های تغذیه سالم. من به شرکت (یک تعاونی متشکل از 1200 خانواده مزرعه‌های لبنی در نیوانگلند و شمال نیویورک) احترام می‌گذارم و واقعاً عاشق پنیرهای آن‌ها از چدارهای سبک شارپ (بله–> پنیر سبک که طعم شگفت‌انگیزی دارد و ذوب می‌شود) گرفته تا محصولات نوآورانه‌شان (امم، در حال حاضر من مشتاق این همه چیز باگل چدار مالیده شده با دست هستم.)

در اینجا اعضای دیگر تیم Cabot Fit هستند – همه ما خواهیم بود دویدن در KeyBank Vermont City Marathon & Relay در ماه می:

Carissa @ Fit 2 Flex
Carolyn @ All Day I Dream about Food
جوآن @ با دیگران خوب غذا می خورد
کیتی @ دستور العمل های فصلی سالم
کلی @ کلی آشپزی
کریستینا @ عشق و ذوق
مارلو @ گلوتن از من متنفر است
مری – سردبیر ارشد سابق تغذیه و اکنون همکار Cooking Light

اکنون، من و سرنا هرگز این وبلاگ را در مورد تناسب اندام قرار نداده‌ایم، اما به این فکر کردم که ممکن است بخواهید هر از گاهی در مورد اینکه چگونه سعی می‌کنیم آنچه را که موعظه می‌کنیم، بشنوید: غذای سالمی درست کنید که همیشه خوشمزه باشد، گاهی اوقات پرمغز و ورزش کنید. به روزهایمان که بتوانیم

من قصد ندارم زمان‌های دویدن یا مسافت پیموده شده هفتگی‌ام را پست کنم، بلکه می‌خواهم نحوه استفاده از غذا برای تقویت ورزش را به اشتراک بگذارم و آخرین غذا/غذاها/میان‌وعده‌های مورد علاقه‌ام را به اشتراک بگذارم که به من انرژی می‌دهد. مانند این —> نوشیدنی پس از ورزش من بعد از دویدن یا کلاس بوت کمپ.

صحبت از سوخت غذای سالم…

سالاد کلم سزار |  Teaspoonofspice.comسالاد کلم سزار |  Teaspoonofspice.com

من در مورد شما نمی دانم، اما من وارد شده ام خراش های سالاد اخیرا، و من در یک کلی بوده ام سبزه ها روت می شوند (که الهام بخش این سوپ بود.) گاهی اوقات بیش از چند روز بدون خوردن چیزی سبز می روم.

و از من نخواهید یک اسموتی سبز بنوشم – من فقط نمی توانم این کار را انجام دهم.

بنابراین، بودن در تیم Cabot Fit به من انگیزه داده است که برگردم در مسیر متعادل غذا خوردن و سبزی هایم را بخور.

در شماره ژانویه / فوریه نور آشپزی، صفحه ای از وجود داشت 6 سالاد سوپر کلم پیچ که من فورا پاره کردم را سالاد کلم پیچ انبه و نارگیل برای مدتی مورد علاقه بود و اخیراً این را دادم سالاد کلم سزار یک چرخش

نکات/اضافات من به دستور پخت Cooking Light:

  • لوبیا پخته شده را اضافه کنید برای فیبر و پروتئین اضافی (من از نخود کنسرو شده، شسته و آبکش شده استفاده کردم)
  • به جای پارمزان، Cabot Extra Light Cheddar را رنده کنید. هر دو Cabot Light و Extra Light دارای رطوبت کمتری هستند، بنابراین مانند یک پارمزان کهنه شده رنده می شوند اما کالری کمتری دارند.
  • از روغن زیتون طعم دار استفاده کنید (من این سس را با روغن زیتون لیمویی Trader Joe خود دوست داشتم.)
  • برشته شده را امتحان کنید (بعد از روز 3 باقیمانده غذا، من در واقع آن را حتی بهتر از نسخه خام آن دوست داشتم. فقط تمام باقیمانده ها را در یک سینی، در فر 400 درجه بریزید و چند بار هم بزنید. حدود 5-10 دقیقه طول می کشد.)

سالاد کلم سزار |  Teaspoonofspice.comسالاد کلم سزار |  Teaspoonofspice.com

بنابراین، آیا شما در مسیرهای سبز/سالاد قرار می گیرید؟ آیا مصرف کلم پیچ را زیاد کرده اید یا جزء اصلی برنامه غذایی شماست؟ دستور العمل ها و ایده ها را به اشتراک بگذارید – دوست دارم از شما بشنوم!



منبع