غذاهای مورد علاقه من برای کاهش وزن در تعطیلات


این خوراکی‌های چربی‌ساز به دفع ذخایر چربی سرسخت کمک می‌کنند که هیچ رژیم دیگری نمی‌تواند.

کریسمس، سال نو، و تمام عیش و نوش آنها در میان ماست. خوشبختانه، ابرغذاهای خاصی برای چربی سوزی وجود دارد که می تواند به رفع تردیدهای غذایی، کاهش هوس و بازیابی وزن و تندرستی بهتر از هر «گلوله جادویی» کمک کند.

ابرغذاهای غلیظ چربی، سر و شانه بالاتر از رایج‌ترین میوه‌ها، سبزیجات، چربی‌ها و پروتئین‌هایی هستند که در «گرم‌ترین» رژیم‌های غذایی رایج هستند. چربی فلاش با هر برنامه غذایی دیگری متفاوت است زیرا دارای جواهرات درمانی است که چربی را از بدن دفع می کند، سیستم را سم زدایی می کند و به سلامت و زیبایی کلی کمک می کند. و این فقط برای شروع….

از آنجایی که غذاهای پاک کننده مهم ترین عامل در کاهش وزن و حفظ سلامت کلی هستند، من بهترین ها را انتخاب کرده ام تا به شما کمک کنم با دور کمری باریک تر، سال نو را آغاز کنید. با استفاده از این غذاها و نوشیدنی های چربی سوز انتخاب شده با دقت، کنترل بدنی را خواهید داشت که همیشه می خواستید، حتی پس از پرخوری در تعطیلات.

غذاهای معجزه گر چربی سوز من

رالی با تربچه.

تربچه گل کلم جدید است! سرشار از فیبر و آب، و همچنین انواع ویتامین ها و مواد معدنی (به ویژه گوگرد)، این غذا در صدر فهرست من به عنوان یک غذای معجزه گر چربی است. تربچه ترکیبی عالی از فیبر – که به چربی متصل می شود – و آب دارد که فیبرهای چربی را از بدن شما پاک می کند. خوردن تربچه های کم کالری و پر فیبر مانند دایکون می تواند به کاهش وزن کمک کند. دایکون یک سبزی غیر نشاسته ای است، به این معنی که کربوهیدرات کمی دارد. خوردن سبزیجات غیر نشاسته ای می تواند باعث افزایش وزن بدن شود. به همین دلیل، من از شما می‌خواهم که وعده‌های غذایی را در اطراف تربچه، از جمله دایکون، ترب کوهی و بسیاری از انواع دیگر موجود برای انتخاب درست کنید. 6 تربچه قرمز را به سالاد خود اضافه کنید و ½ فنجان دایکون نازک برش خورده را به سوپ ها و خورش های خود اضافه کنید. مطمئن شوید که ترب کوهی را به عنوان چاشنی خوشمزه در دیپ های مورد علاقه خود قرار دهید تا زیپ و ارزش غذایی بیشتری داشته باشید.

هورای برای جیکاما!

جیکاما همچنین آن را در لیست کوتاه من از غذاهای معجزه گر چربی سوز قرار می دهد. جیکاما که به نام شلغم مکزیکی یا لوبیا یام نیز شناخته می شود، یک ریشه غده ای است که به دلیل محتوای فیبر بالای خود شناخته می شود که نه تنها می تواند از یبوست پیشگیری یا درمان کند، بلکه می تواند سطح قند خون را تثبیت کند و به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند. به عنوان یک غذای معجزه گر چربی سوز، جیکاما یک پری بیوتیک عالی حاوی اینولین است که با تامین غذا از رشد پروبیوتیک ها حمایت می کند. به عنوان یک غذای کم کالری و غلیظ از نظر مغذی، جای تعجبی ندارد که من این غذا را به عنوان یک غذای معجزه گر Fat-Flush انتخاب کرده ام. چوب‌های جیکاما موجود در سینی‌های سبزیجات، ترکیبی ترد و رضایت‌بخش به پیش‌غذاهای تعطیلات شما می‌سازد.

روی کارنیتین حساب کنید

گوشت گاو بهترین منبع طبیعی ال-کارنیتین است، یک ماده مغذی برتر چربی فلاش که چربی را وارد سلول های ماهیچه ای می کند تا بتوان آن را سوزاند. بدون مقادیر بهینه کارنیتین، چربی سوزی مطلوبی وجود ندارد. برای افزایش چربی سوزی و انرژی بیشتر در طول روز، یک یا دو بار در هفته 3 تا 4 اونس گوشت قرمز بدون چربی مصرف کنید. اگر واقعاً می‌خواهید ال‌کارنیتین را افزایش دهید، از UNI KEY استفاده کنید. فرمول کاهش وزن روزانه که حاوی 500 میلی گرم ال کارنیتین برای تولید بهینه انرژی است.

ماهی سالمون را مزه کنید!

ماهی قزل آلا سرشار از امگا 3، یک غذای معجزه گر چربی است که ترکیب شیمیایی بدن را متعادل می کند و سوزاندن چربی را بسیار آسان تر می کند. با گنجاندن این امگا 3 در رژیم غذایی خود حداقل دو بار در هفته، می توانید مطمئن شوید که موتورهای چربی سوز خود را برای تسریع کلی کاهش وزن و سلامتی تقویت می کنید.

با دانه کتان سوخت دهید.

روغن بذر کتان بیش از 25 سال است که در آشپزخانه من یک عنصر اصلی بوده است – به یک دلیل بسیار خوب. دانه‌های کتان و همچنین گردو یک “چربی خوب” هستند – همچنین سرشار از امگا 3 و غنی از اسید گاما لینولئیک (امگا 6) هستند. GLA متابولیسم را در بافت های چربی تحریک می کند که معمولاً در افرادی که اضافه وزن دارند غیر فعال است. صرف 1 تا 2 قاشق غذاخوری در روز در اسموتی ها یا سس های سالاد می تواند به شما در سوزاندن چربی و حفظ عضلات بدون چربی برای داشتن اندامی متناسب و خوش حالت در آغاز سال جدید کمک کند.

زغال اخته ها را بچینید.

آب زغال اخته غذای مورد علاقه من به رنگ یاقوت سرخ و ترش چربی فلاش است! پر از آنزیم هایی است که در هیچ غذای دیگری یافت نمی شود و به هضم چربی کمک می کند. این یک تنظیم کننده عالی قند خون است که به کاهش هوس های شما کمک می کند و از پرخوری جلوگیری می کند. در طول تعطیلات، به راحتی می‌توانید این غذا/نوشیدنی معجزه‌آسا را ​​در برنامه‌های منوی خود بگنجانید و در طول روز از آب کران معروف من بنوشید تا به خروج چربی‌ها و آوردن طراوت کمک کنید. روزانه تا 64 اونس کران آب لذت ببرید. به ازای هر 7 اونس آب، 1 اونس آب زغال اخته خالص و شیرین نشده اضافه کنید. یا، می توانید آب کرن بری شیرین نشده خود را با جوشاندن 5 فنجان آب صاف شده و 1 پوند کرن بری تازه تهیه کنید. وقتی توت ها ترکید، آب آن را صاف کرده و در یخچال نگهداری کنید.

پتاسیم را پر کنید.

تحقیقات تأیید می کند که پتاسیم هم کلیه ها و هم سیستم لنفاوی ما را تحریک می کند تا وزن آب را از بین ببرند. برخی از منابع مورد علاقه من از پتاسیم «نفخ کش» عبارتند از: چای ریشه قاصدک، کلم بروکلی، خیار، رازیانه، سبزیجات برگدار، پیاز پخته شده، گریپ فروت، آووکادو، آجیل، کتان و چیا. این غذاها همچنین دارای مقادیر خوبی از فیبر رژیمی هستند که مانند جارو برای تمیز کردن دستگاه گوارش عمل می کند. این یک راه عالی دیگر برای احساس بهتر و صاف کردن شکم است!

آن را با تورین یک درجه بالا ببرید.

تمام پروتئین ها می توانند گرسنگی را کاهش داده و متابولیسم را افزایش دهند. اما تخم مرغ، صدف، ماهی تن و مرغ با دوزهای اضافی همراه هستند تورینیک آمینو اسید منحصر به فرد که سموم را خنثی می کند، التهاب را تسکین می دهد، کنترل قند خون را بهبود می بخشد، عملکرد قلب را تقویت می کند و انرژی را افزایش می دهد. قسمت جالب؟ همه اینها با اطمینان از داشتن مقدار مناسب مایع برای عملکرد بهینه سلول ها است. بنابراین، علاوه بر فواید بسیار دیگر، یک ادرارآور طبیعی شگفت انگیز است!

برای اطلاعات بیشتر درباره اسرار غذای چربی سوز، کتاب من را بررسی کنید. غذاهای جدید چربی سوز.