نان صلیب داغ – Fraiche Living


نان صلیب داغ درست به موقع برای عید پاک! آنها نرم، کمی شیرین شده و کاملاً با دارچین، جوز هندی و فلفل دلمه ای تند هستند. هنگامی که این دستور پخت خانگی را میل کردید، دیگر به فروشگاه خریداری شده برنخواهید گشت. و این یک وعده است!

توری نان های صلیب داغ در دست دارد
نان متقابل داغ

نان هات کراس چیست؟

بله، آنها یک قافیه مهد کودک بسیار محبوب هستند (که احتمالاً اکنون نمی توانید از ذهن خود خارج شوید …. IYKYK). نان های هات کراس نان هایی هستند که با مخمر به طور سنتی برای عید پاک از آنها استفاده می شود. آنها سرشار از ادویه جات هستند و پر از میوه های خشک هستند. به کنار عید پاک، آنها در هر روز خوشمزه هستند. طعم آنها شبیه ترکیبی بین رول شام و رول دارچین است… توجه شما را جلب می کنم؟!

طرز تهیه نان های صلیب داغ

نمی‌توانستم توجه نکنم که هر نان صلیب داغی که تا به حال خریداری کرده‌ام به سختی یک سنگ است. تعجب کردم که آیا این عمدی بود؟ واضح است که یک نان پف دار و پوسته پوسته نرم راه بهتری است، نه؟ خوب آیا من دستور غذا را برای شما دارم!

یه دستور پخت مثل این میکند به مقداری گریس آرنج نیاز دارید، اما محصول نهایی ارزش آن را دارد. چیزهای کمی به اندازه تهیه نان های خانگی مانند این رضایت بخش وجود دارد. شما باید به این نان های صلیب داغ افتخار کنید!

مراحل اصلی عبارتند از:

  1. خمیر نان را درست کنید.
  2. خمیر را ورز دهید.
  3. روی خمیر را بپوشانید و بگذارید ور بیاید. پس از دو برابر شدن اندازه (حدود 30 تا 45 دقیقه)، آن را با مشت بکوبید. روی آن را بپوشانید و بگذارید 30 دقیقه دیگر ور بیاید. دوباره مشت کن
  4. برش بزنید و به شکل نان درآورید، سپس روی سینی فر قرار دهید. با یک حوله تمیز بپوشانید و اجازه دهید نان ها ور بیایند تا دو برابر شوند.
  5. صلیب ها را در بالا لوله کنید.
  6. بپزید تا قهوه ای طلایی شود.
  7. لذت ببرید

من از یک کیسه لوله‌کشی با نوک گرد متوسط ​​برای ساختن صلیب‌ها استفاده کردم. اولین باری که کار را با خمیر ضخیم‌تری شروع کردم، اما لوله کردن آن برایم کابوس بود، بنابراین در نهایت از نسخه کمی نازک‌تر استفاده کردم که هنوز شکل خود را حفظ کرده بود، اما می‌توانستید در یک جریان بدون درز لوله کنید. من همچنین سعی کردم قبل از قرار دادن آنها در فر، شست و شوی تخم مرغ ها را انجام دهم، اما ضربدرها را خراب کرد، بنابراین همانطور که در زیر می بینید، توصیه می کنم زمانی که نان ها به اندازه کافی پایدار هستند تا از فر خارج شوند، شستن تخم مرغ ها را تا قسمتی از فرآیند پخت انجام دهید. شما همچنین می توانید همیشه روی این ها را با آیسینگ در نظر بگیرید!

دستور العمل های عید پاک

خیلی بهتر از این دستور برای عید پاک نمی شود! اما من تضمین می کنم که آنها در تمام طول سال در خانه ما ظاهر می شوند! اگر به دنبال دستور العمل های عید پاک و کارهای DIY بیشتری هستید، ما موارد دلخواه خود را در اینجا جمع آوری کرده ایم! یا اگر به دنبال خوراکی خوشمزه دیگری هستید، نان های دارچینی مادربزرگ من باید برایش بمیرید!

اگر کتاب آشپزی Fraiche Food, Full Hearts را دارید، به یاد داشته باشید که برای منوی عید پاک ما به صفحه 27 بروید!

نان کراس داغ با کره
اگر این دستور را درست کردید حتما من را تگ کنید در اینستاگرام با هشتگ #fraicheliving و نظر یا رتبه بندی در زیر، به من بگویید که چگونه آن را دوست داشتید!
x یا گاو نر

نان متقابل داغ

نان متقابل داغ

نان صلیب داغ درست به موقع برای عید پاک! آنها نرم، متراکم و کاملاً با دارچین، جوز هندی و فلفل دلمه ای تند هستند. هنگامی که این دستور پخت خانگی را میل کردید، دیگر به فروشگاه خریداری شده برنخواهید گشت.

خدمات 24 بزرگ (یا 36 کوچک)

عناصر

نان

  • 1/3 فنجان آب یا رم تیره ادویه دار
  • 1 فنجان کشمش سلطانی
  • 1 ½ فنجان ها آب جوش
  • 1/2 فنجان عسل
  • 2 قاشق غذاخوری کره
  • 2 قاشق چایخوری نمک
  • 1 ½ فنجان ها آب ولرم
  • 3 قاشق چایخوری قند
  • 2 قاشق سوپخوری مخمر خشک فعال
  • 2 تخم مرغ خوب زده شده
  • 7-8 فنجان ها آرد همه منظوره (5 فنجان سپس تا 3 فنجان برای ورز دادن)
  • 1 قاشق سوپخوری دارچین
  • 1 1/2 قاشق چای خوری فلفل دلمه ای
  • 1/2 قاشق چایخوری جوز هندی

خمیر متقاطع

  • 3/4 فنجان آرد همه منظوره
  • 2 قاشق غذاخوری قند
  • 1/4 فنجان اب تقریبا

دستورالعمل ها

نان

  1. کشمش ها را در یک کاسه کوچک ضد مایکروویو قرار دهید، روی آب یا رم بریزید و به مدت 1 دقیقه در مایکروویو قرار دهید. هم بزنید و کنار بگذارید تا خنک شود و یک ساعت (یا بیشتر) خیس بخورد.

  2. آب جوش، عسل، کره و نمک را در یک کاسه بزرگ مخلوط کرده و خنک کنید.

  3. در یک پیمانه مایع، آب ولرم و شکر را با هم مخلوط کنید تا حل شود. مایه را روی آن بپاشید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند تا حباب بزند.

  4. پس از خنک شدن مخلوط آب، عسل، کره و نمک، تخم مرغ ها و 1 پیمانه آرد را اضافه کنید. خوب به هم بزنید. مخلوط مایه را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. کشمش ها را با صافی آبکش کنید و مایع را دور بریزید. کشمش را به همراه 4 پیمانه آرد باقی مانده و دارچین، فلفل دلمه ای و جوز هندی را اضافه کنید: تا زمانی که نتوانید با قاشق هم بزنید (خیلی سخت می شود) هم بزنید، در صورت نیاز آرد بیشتری اضافه کنید.

  5. خمیر را روی سطح آرد پاشی شده (پیمانه) قرار دهید و با دست حدود 10 دقیقه خمیر را ورز دهید. هنگام ورز دادن خمیر باید آرد بیشتری اضافه کنید تا به دست و پیشخوان نچسبد. خمیر وقتی آماده شد صاف و “الاستیک” به نظر می رسد.

  6. خمیر را در یک کاسه بزرگ که خوب چرب کرده اید قرار دهید، روی آن را با حوله بپوشانید و در جای گرم و بدون کشش قرار دهید تا ور بیاید. پس از دو برابر شدن اندازه (حدود 30 تا 45 دقیقه)، آن را با مشت بکوبید. روی آن را بپوشانید و بگذارید 30 دقیقه دیگر ور بیاید. دوباره مشت کن

  7. فر را با دمای 350 فارنهایت گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ را با روغن، مارگارین یا کره چرب کنید و با کاغذ روغنی بپوشانید. اگر نان‌های کوچک درست می‌کنید، باید یک تابه گرد 9 اینچی دیگر یا یک تابه نان را چرب کنید. خمیر را به قسمت‌های تقریباً 3 اونس (یک مشت کوچک) تقسیم کنید و با دست‌ها به شکل نان (توپ) درآورید. نان ها را به طور مساوی به صورت توری روی تابه بپزید، باید تقریباً 24 نان را در یک ورقه پخت بزرگ قرار دهید (4 نان به اندازه 6 یا 7 نان) روی تابه را با حوله بپوشانید و بگذارید تا دو برابر شود.

صلیب

  1. در یک کاسه کوچک، همه مواد بالا را با هم مخلوط کنید تا خمیر غلیظ تری به دست آید. با 1/4 فنجان آب شروع کنید و مقدار بیشتری را اضافه کنید تا زمانی که خمیری به اندازه یک خمیر کلوچه غلیظ باشد. هنگام لوله کشی باید شکل خود را حفظ کند اما همچنان بتواند از کیسه لوله خارج شود.

  2. یک کیسه لوله‌کشی با نوک گرد متوسط ​​را پر کنید و به شکل ضربدری لوله کنید، از یک انتهای یک ردیف نان‌ها شروع کنید و در امتداد مرکز تمام ردیف ادامه دهید تا به انتهای نان‌ها برسید. این کار را روی هر ردیف درازا تکرار کنید و همین کار را از وسط نان ها در جهت مخالف انجام دهید تا یک ضربدر در امتداد نان ها ایجاد شود.

  3. آنها را به مدت 15 دقیقه یا تا زمانی که شروع به طلایی شدن قهوه ای کنند بپزید.

شستشوی تخم مرغ

  1. تخم مرغ و آب را در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کرده و با یک برس شیرینی پزی، روی نان ها را به آرامی با برس شیرینی شویی با برس شیرینی پزی روی نان ها بمالید و دوباره به فر برگردانید.

  2. 5-10 دقیقه دیگر یا تا زمانی که نان ها قهوه ای طلایی شوند، بپزید.