دونات پخته شده با نارگیل هویج


دونات پخته شده با هویج با نارگیلدونات پخته شده با هویج با نارگیل

هویج و نارگیل ترکیبی جادویی و مغذی در این دستور تهیه دونات پخته شده سرشار از فیبر است.

دونات پخته شده هویج با نارگیل teaspoonofspice.com @tspbasilدونات پخته شده هویج با نارگیل teaspoonofspice.com @tspbasil

من زیاد طرفدار کیک هویج نیستم. به نظر من کمی خیلی شیرین است و فقط چیزی است که در مورد هویج و آناناس با هم دوست ندارم. من بیشتر اهل کره و شکلات هستم.

اما نارگیل + هویج؟ بیاور.

سال گذشته بالاخره یک تابه دونات خریدم. من بلافاصله دونات کامل نارگیلی Gretchen @kumquat را درست کردم و سپس کمی دونات پخته شده را ولگردی کردم.

اما از آن زمان تابه دونات مدتی خاموش بود، بنابراین فکر کردم زمان آن رسیده که گرد و غبار آن را پاک کنم. و بالاخره با آمدن بهار، بعد از دیدن چند دستور پخت نان سریع هویج و دسته ای از دسرهای نارگیل عید پاک، فکر کردم که هویج و نارگیل را بررسی کنم.

بنابراین، اینها من هستند دونات نارگیلی هویج “نه کیک هویج”..

هویج و نارگیل ترکیبی جادویی و مغذی در این دستور تهیه دونات پخته شده سرشار از فیبر است.  طرز تهیه در Teaspoonofspice.com #دونات #پخت #هویج #نارگیل #دونات پخته #کیک هویجهویج و نارگیل ترکیبی جادویی و مغذی در این دستور تهیه دونات پخته شده سرشار از فیبر است.  طرز تهیه در Teaspoonofspice.com #دونات #پخت #هویج #نارگیل #دونات پخته #کیک هویج

من پخت با آرد نارگیل را دوست دارم زیرا نتیجه نرم و لطیفی ایجاد می کند، طعم ملایمی دارد و از نظر فیبر فوق العاده غنی است (آرد نارگیل در مقایسه با آرد شیرینی سبوس دار دوبرابر فیبر دارد!) همچنین گزینه ای عالی برای کسانی است که باید از یک رژیم غذایی بدون گلوتن پیروی کنید. (توجه: این دستور بدون گلوتن نیست زیرا من ترکیبی از نارگیل و آرد گندم را انجام دادم.)

بین آرد، هویج و نارگیل خرد شده، هر کدام از این دونات ها بیش از 6 گرم فیبر دارند.

برای دونات خیلی کثیف نیست.

چاپ

ساعت نماد ساعتکارد و چنگال نماد کارد و چنگالپرچم نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامpinterest نماد pinterestفیس بوک نماد فیس بوکچاپ نماد چاپمربع ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب جامد نماد قلب جامد

شرح

هویج و نارگیل ترکیبی جادویی و مغذی در این دستور تهیه دونات پخته شده سرشار از فیبر است.


برای خمیر:

  • 2 قاشق چایخوری روغن نارگیل
  • 2 فنجان هویج رنده شده
  • ½ فنجان نارگیل شیرین نشده خرد شده
  • 1 ¼ فنجان آرد نارگیل
  • ¾ فنجان آرد شیرینی کامل گندم
  • 1 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • ½ قاشق چای خوری جوز هندی آسیاب شده
  • ¼ قاشق چای خوری جوش شیرین
  • ¼ قاشق چایخوری نمک
  • 1 (15 اونس) می تواند شیر نارگیل را سبک کند
  • 2 تخم مرغ

برای فراستینگ:

  • ¾ فنجان ماست ساده یونانی کم چرب یا بدون چربی
  • 2 قاشق غذاخوری شکر پودر شده
  • ¼ قاشق چایخوری عصاره وانیل


  1. فر را با دمای 375 درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. اگر روغن نارگیل در حالت جامد بود، آن را در سینی فر قرار دهید و برای چند دقیقه در فر قرار دهید. سینی را بردارید و هویج و نارگیل شیرین نشده را اضافه کنید. با هم مخلوط کنید و به طور یکنواخت در سینی پخش کنید. حدود 8-10 دقیقه یا تا زمانی که نارگیل شروع به قهوه ای شدن طلایی کند تفت دهید. از فر خارج کنید و 1 فنجان مخلوط هویج/نارگیل را برای فراستینگ کنار بگذارید.
  3. فر را با دمای 350 درجه فارنهایت پایین بیاورید.
  4. در یک کاسه بزرگ، باقی مانده مخلوط هویج/نارگیل بو داده، آرد نارگیل، آرد شیرینی گندم کامل، بیکینگ پودر، جوز هندی، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید.
  5. در یک کاسه کوچک، شیر نارگیل و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید. به مواد خشک اضافه کنید و با همزن بزنید تا مواد یکدست شوند (خمیر غلیظ و چسبناک شود.)
  6. یک قالب دونات 6 عددی را با اسپری آشپزی چرب کنید. هر حفره را با خمیر پر کنید. به مدت 18 تا 20 دقیقه یا تا زمانی که خمیر شروع به قهوه ای شدن طلایی کند بپزید. از تابه خارج کنید و روی توری خنک کنید. با باقیمانده خمیر تکرار کنید.
  7. در حالی که دونات ها در حال خنک شدن هستند، در یک کاسه کوچک، ماست، پودر قند و وانیل را با هم مخلوط کنید.
  8. هنگامی که دونات ها کاملا خنک شدند، یکی یکی روی دونات را در مایه مات فرو کنید تا روی آن کاملا پوشیده شود. در مخلوط هویج/نارگیل باقیمانده فرو کنید. در ظرف در بسته در یخچال تا 2 روز نگهداری شود.

هویج و نارگیل ترکیبی جادویی و مغذی در این دستور پخت دونات پخته غنی از فیبر هستند.  teaspoonofspice.com @tspbasilهویج و نارگیل ترکیبی جادویی و مغذی در این دستور پخت دونات پخته غنی از فیبر هستند.  teaspoonofspice.com @tspbasil



منبع