روز 5: فلایتوگراف – Fraiche Living


خاطرات واقعا بهترین سوغاتی هستند! به روز پنجم هدایای تعطیلات من خوش آمدید. برای برنده شدن 1 از 5 عکس با Flytographer وارد شوید! یک عکاس محلی شگفت‌انگیز در سرتاسر جهان رزرو کنید تا لحظاتی را ثبت کنید تا یک عمر ماندگار شود.

هر فرصتی که در یک سفر خانوادگی به دست می‌آورم، عکاسی تعطیلات را از بهترین‌های جهان رزرو می‌کنم: Flytographer. هدیه امروز فرصتی است برای 5 نفر برای برنده شدن در یک عکاسی 30 دقیقه ای و یک کتاب عکس! شما می توانید با Flytographer در 350 شهر در سراسر جهان عکس بگیرید و این یک راه عالی برای ثبت لحظات خاص با کل خانواده است. بدون نیاز به سلفی استیک یا تایمر خودکار!

Flytographer به مردم کمک می کند تا به راحتی عکاسان محلی مورد اعتماد را در سراسر جهان رزرو کنند! در طول ده سال گذشته، آنها بیش از 3 میلیون خاطره را ثبت کرده‌اند، به بیش از 385 شهر در سراسر جهان گسترش یافته‌اند، و جامعه عکاسان خود را به بیش از 600 فلایتوگراف افزایش داده‌اند و بیش از 20000 مادر را در عکس بازگردانده‌اند (YAY!). عکاسان آنها خاطرات باورنکردنی را ثبت می کنند و نکاتی را در مورد بهترین مکان ها برای غذا خوردن، دیدن و انجام دادن در هر شهر ارائه می دهند. Flytographer تعطیلات شما را به تصویر می‌کشد و سوغاتی عالی برای سفر ارائه می‌کند – خاطرات ارزشمند!

در اینجا تعدادی از عکس های مورد علاقه من از Flytographer مختلف از من و خانواده ام وجود دارد:

ما با این هدیه شادی را به 5 نفر منتقل می کنیم! برای برنده شدن 1 مورد از 5 عکس 30 دقیقه ای + کتاب عکس (ارزش ترکیبی 2400 دلار کانادا) وارد شوید، در هر جایی که در سراسر جهان فعالیت می کنند قابل رزرو هستند.

روز پنجم: عکاس پرواز

با تشکر فراوان از Flytographer برای این جایزه. همگی موفق باشید!

برنامه غذایی میز فرایچه: برنامه غذایی شماره 1 برای خانواده های پرمشغله.



منبع