لیموناد مخلوط کن خانگی – Fraiche Living


هیچ چیز مانند لیموناد تازه در روزهای گرم تابستان تشنگی شما را برطرف نمی کند. این دستور پخت ساده لیموناد مخلوط کن خانگی با لمس یک دکمه همراه می شود و تضمین می شود که جزء اصلی تابستان شما خواهد بود.

لیموناد خانگی در پارچ با لیموهای ورقه شده

طرز تهیه لیموناد خانگی در مخلوط کن

از فرصت هایی که بدست می آوری خوب استفاده کن! من برای همیشه در مأموریتی هستم که چگونه زندگی را آسان‌تر و ساده‌تر کنم. با این روحیه، درست کردن لیموناد خانگی در مخلوط کن یک امر ضروری بود. در دنیای لوازم خانگی، آبمیوه‌گیری‌ها در خانه‌های بیشتر مردم به‌طور دقیق جزء لوازم اصلی نیستند. از طرف دیگر، چه کسی وقت دارد 10000 لیمو را بفشارد؟ من نه!

این دستور پخت لیموناد خوشمزه را در عرض 5 دقیقه به شما می دهد.

مرحله 1: پوست لیموها را بگیرید. پوست لیمو (در دستور پخت) و لیموهای پوست کنده را در مخلوط کن با آب سرد و شکر (بسته به میزان شیرینی که می خواهید کم یا زیاد) اضافه کنید.

گام 2: مخلوط کنید تا یکدست شود.

مرحله 3: جرعه جرعه، هورا! روی مقدار زیادی یخ سرو کنید.

لیموناد خانگی در یک لیوان با نی صورتی

آیا می توانم از کنسانتره آب لیمو برای لیموناد استفاده کنم؟

من احساس می کنم ممکن است برخی از شما بپرسید که آیا می توان این را برای یک بطری آب لیمو استفاده کرد؟ اگرچه ممکن است کارساز باشد (اعتراف، هنوز امتحان نکرده ام)، حتما از آب لیموی با کیفیت استفاده کنید (من مارک سانتا کروز را دوست دارم!). این دستور بسیار ساده است و فقط از 3 لیمو استفاده می کند. من به چیزهای واقعی می چسبم.

دستور العمل های نوشیدنی تابستانی

تابستان همه چیز در مورد خنک نگه داشتن است، و یک نوشیدنی با طراوت مطمئنا کمک می کند! در اینجا برخی از دیگر دستور العمل های مورد علاقه من برای امتحان وجود دارد:

لیموناد مخلوط کن خانگی در یک پارچ شیشه ای شفاف با تکه های لیمو و یخ

لیموناد مخلوط کن خانگی

لیموناد مخلوط کن خانگی

این دستور پخت ساده لیموناد مخلوط کن خانگی مطمئناً جزء اصلی جدید تابستان شما خواهد بود.

عناصر

  • 3
    لیمو
    (شما به پوست 1 لیمو نیاز دارید)
  • ½
    فنجان
    قند
    (به میزان شیرینی دلخواه تنظیم کنید)
  • 3
    فنجان ها
    آب سرد
  • یخ برای سرو

دستورالعمل ها

  1. با استفاده از یک میکروپلین، 1 لیمو را پوست بگیرید. هر 3 لیمو را پوست بگیرید و لیموها را از وسط نصف کنید و دانه های آن را بردارید. لیموها را به همراه شکر و آب سرد به مخلوط کن اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود و در یخچال بگذارید تا آماده سرو شود.

  2. برای سرو، در لیوان ها (یا پارچ) پر از یخ بریزید. در صورت تمایل روی هر لیوان (یا پارچ) را با چرخ لیمو تزئین کنید.