فتا سالسا – Fraiche Living


شما می خواهید این فتا سالا را به همه چیز اضافه کنید! این یک دستور العمل بسیار خاص است که مستقیماً از شوهرم چارلز (او به خاطر آن مشهور است) برای بالا بردن BBQ بعدی شما است. می توانید بعداً از او تشکر کنید 🙂

از اینکه این دستور العمل چقدر ساده است و چقدر مورد علاقه مردم خواهد بود، بسیار تحت تأثیر قرار خواهید گرفت! هر چه آن را با آن جفت کنید، به آن می برد بعد سطح (ما آن را روی مرغ کبابی، ماهی یا استیک دوست داریم).

سالسا فتا در یک کاسه

پرش به دستور غذا

فتا سالسا چیست؟

من حسابی از چند سالی که چارلز این کار را می‌کند از دست داده‌ام، اما این سالسا فتا ترکیبی ساده از فتا، جعفری، پیاز قرمز، سیر، روغن زیتون و فلفل سیاه است. ما دوست داریم آن را در بالای هر پروتئین BBQ مانند سالمون، استیک (یا قارچ پورتوبلو کبابی) یا مرغ سرو شود، اما فرصت‌ها در اینجا بی‌پایان است. آن را به تخم مرغ های همزده، نان تست آووکادو، برگر، ساندویچ، سالاد یا سبزیجات برشته اضافه کنید!

اگر وقتی به “سالسا” فکر می کنید به دنبال چیزی کلاسیک تر هستید، این دستور پخت پیکو د گالو خانگی کاملاً آزمایش شده است و این سالسا آووکادو میگو یک نسخه تابستانی سرگرم کننده است.

زنانی که فتا، پیاز قرمز، جعفری، روغن زیتون و سیر را با هم ترکیب می کنند تا سالسا فتا را در یک کاسه کوچک درست کنند.

طرف BBQ

فصل باربیکیو فرا رسیده است و راستش را بخواهید – آیا بهترین قسمت غذاهای جانبی نیست!؟ در اینجا چند ایده برای کمک به شما در این تابستان وجود دارد:

این سالسا روی مرغ کبابی نیز طعم باورنکردنی دارد، مانند دستور غذای مرغ سالسا فتا از برنامه غذایی ما، میز فرایچه.

سالسا فتا روی مرغ کبابی همراه با سالاد سیب زمینی ذرت
سالسا فتا

سس باربیکیو خانگی

ما نمی توانیم در مورد چاشنی های خانگی مناسب برای فصل کباب بدون ذکر سس BBQ صحبت کنیم! سس باربیکیو خانگی بسیار ساده است، و دستور العمل ما زمانی که بطری خریداری شده در فروشگاه شما تمام شود به کارتان می آید! ما همچنین عشق گوشت و سبزیجات کبابی را با چیمی‌چوری، چاشنی علفی خوشمزه، پر کنید.

دستور غذای سالسا فتا

سالسا فتا توسط Fraiche Living در یک کاسه کوچک و همچنین بر روی استیک برش خورده

فتا سالسا

شما می خواهید این فتا سالا را به همه چیز اضافه کنید! این یک دستور العمل بسیار خاص است که مستقیماً از شوهرم چارلز (او به خاطر آن مشهور است) برای ذخیره کردن برای BBQ بعدی شما است.

عناصر

  • 2
    فنجان ها
    پنیر فتا خرد شده
  • 1 1/2
    فنجان ها
    جعفری با برگ صاف ریز خرد شده و بسته بندی شده آزاد
  • 1/2
    فنجان
    پیاز قرمز ریز خرد شده
  • 2
    میخک ها
    سیر
    (ریخته شده)
  • 2
    قاشق غذاخوری
    روغن زیتون اضافی
  • فلفل
    (چشیدن)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در یک کاسه متوسط ​​ترکیب کرده و با هم هم بزنید. در یخچال قرار دهید تا آماده استفاده شود. می توانید آن را از قبل درست کنید و تا 3 روز در یخچال نگهداری کنید.